• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт

Завершена

7 724 411.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 244.11 UAH
Період оскарження: 01.10.2021 11:16 - 14.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення

Номер: 0b5901abd68f4140ab75ca0158ee0953
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-003224-b.c1
Назва: Скарга на неправомірне рішення
Скарга:
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ комунального закладу «Тульчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради» Комунальний заклад «Тульчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2021-10-01-003224-b.Предмет закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-2 Капітальний ремонт ремонт(капітальний ремонт їдальні). Рішенням уповноваженої особи Замовника від «01» жовтня 2021 року затверджено Тендерну документацію на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 Капітальний ремонт(капітальний ремонт їдальні) (далі – Тендерна документація). «19» жовтня 2021 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь четверо учасників: 1. ТОВ «ПРОГРЕС» (далі – Учасник-1) – кінцева сума пропозиції 4 900 000,00 грн. 2. ПВКП «БУДІВЕЛЬНИК» (далі – Учасник-2/ Скаржник) – кінцева сума пропозиції 5 499 999,00грн. 3. ПП «СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12» – кінцева сума пропозиції 6 545 835,77 грн. 4. ТОВ «РБУ-6» - кінцева сума пропозиції 6 960 704,40 грн. «20» жовтня 2021 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «20» жовтня 2021 р. (далі – Протокол визначення переможця). Згідно Протоколу визначення переможця Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1. Учасник-2 (Скаржник) за результатами ознайомлення з тендерною пропозицією Учасника-1 та Протоколом визначення переможця прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. В пункті 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації (на стор. 3) міститься умова наступного змісту: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані підтвердити у письмовій формі походження та регіон, район, область, країну, з якого планується здійснюватись постачання предмету закупівлі.» Крім того, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 7) міститься умова наступного змісту: «Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.» Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначених вимог Тендерної документації НЕ НАДАВ у складі документів тендерної пропозиції письмове підтвердження походження та регіону, району, області, країни, з якої планується здійснювати постачання предмету закупівлі АБО письмове пояснення про причини ненадання відповідного документа. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 2. В пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 12) міститься умова наступного змісту: «6.Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: - копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб);» Крім того, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 6) міститься умова наступного змісту: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, або видані уповноваженими державними органами або банківськими установами такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).» Учасник-1 на виконання умови пункту 2 розділу V Тендерної документації надав у складі документів тендерної пропозиції у файлі «пдв копія» копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100079584, виданого Учаснику-1 Державною податковою інспекцією у Тульчинському районі27.11.2007 р. При цьому, Учасник-1 на порушення вищезазначеної умови пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації НЕ НАДАВу складі документів тендерної пропозиції відповідну копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість), виданого Учаснику-1 уповноваженим державним органом (Державною податковою інспекцією) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції Учасником-1. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону. 3. В пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 12) міститься умова наступного змісту: «6.Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:… …- копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу (для юридичних осіб);» Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначеної умови НЕ НАДАВу складі документів тендерної пропозиції копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону. 4. В пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 12-13) міститься умова наступного змісту: «6.Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:… …-відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (із змінами), що видані не раніше 2018 року.;» Крім того, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 6) міститься умова наступного змісту: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, або видані уповноваженими державними органами або банківськими установами такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).» Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначеної умови пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації НЕ НАДАВу складі документів тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) про Учасника - юридичну особу, видані Учаснику-1 у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції Учасником-1. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону. 5. В пункті 7 «Інформація про субпідрядника» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 8) міститься умова наступного змісту: «7.1. У разі закупівлі робіт учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» Згідно умов Тендерної документації предметом даної закупівлі є саме роботи (45450000-6 Капітальний ремонт (капітальний ремонт їдальні)).Це підтверджується в тому числі змістом пунктів 4.3, 4.4 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації (на стор. 3), Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації), Проекту договору підряду на виконання робіт (Додаток 4 до Тендерної документації), Форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 5 до Тендерної документації). Крім того, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 7) міститься умова наступного змісту: «Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.» Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначених вимог Тендерної документації НЕ НАДАВ у складі документів тендерної пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлюАБО письмове пояснення про причини ненадання відповідного документа. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону. 6. В пункті 1 Додатку 2 до Тендерної документації міститься умова наступного змісту: «1. Документи для юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону (Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами)): Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону(надається однією довідкою або гарантійним листом, в довільній формі). Учасник-1 на виконання вищезазначеної умови надав у складі документів тендерної пропозиції у файлі «13 довідка 17» Довідку про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 13/10 від 18.10.2021 р. (далі – Довідка згідно ст. 17 Закону). Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначеної умови НЕ ВИОКРЕМИВ(не зазначив)у Довідці згідно ст. 17 Закону інформацію про відсутність підстави для відхилення, визначеної у частині другій статті 17 Закону. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону. 7. В пункті 6.3. Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації) міститься умова наступного змісту: «6.3. Учасник складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження права власності та /або будь-якого виду користування земельною ділянкою , будівлею (склад , тощо)для зберігання будівельної техніки , механізмів , матеріалів , яка має бути розташована на території Тульчинської ОТГ .» Учасник-1надав у складі документів тендерної пропозиції у файлі «право власності земля» копію Державного акта на право власності на земельну ділянку Серія ЯМ № 310536, виданого громадянину Смолію Валентину Володимировичу (далі – Державний акт).Отже, даним Державним актом підтверджується право власності на земельну ділянку НЕ Учасника-1, а громадянина Смолія Валентина Володимировича. При цьому, Учасник-1 на порушення вищезазначеної умови Тендерної документації НЕ НАДАВу складі документів тендерної пропозиції: - документальне підтвердження права власності та /або будь-якого виду користування Учасником-1 земельною ділянкою, яка розташована на території Тульчинської ОТГ; - документальне підтвердження права власності та /або будь-якого виду користуванняУчасником-1 будівлею (склад , тощо) для зберігання будівельної техніки , механізмів , матеріалів, яка розташована на території Тульчинської ОТГ. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пункту 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Враховуючи вищенаведені обґрунтування, які викладені в пунктах 1-7 даної Скарги: -Учасник-1 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -тендерна пропозиція Учасника-1 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. У зв’язку з вищевикладеним, прийняте Замовником рішення про визнання переможцем торгів Учасника-1 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України. Неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. У разі відхилення згідно з Законом тендерної пропозиції Учасника-1, тендерна пропозиція Учасника-2 (Скаржника) є наступною, яка підлягає розгляду Замовником. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника. Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу. 2. Зобов’язати комунальний заклад «Тульчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради»скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ПРОГРЕС» у процедурі закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 Капітальний ремонт (капітальний ремонт їдальні) № у Prozorro: UA-2021-10-01-003224-b. Директор Ковінько В.Г.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 10.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.11.2021 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.11.2021 11:09
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2021 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасування переможця
Автор: ПВКП "Будівельник", Ковінько Володимир Григорович +380433522844 kovinkovg@rambler.ru