-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція адміністративної будівлі по вул. Сіцінського Юхима, 12 у м. Хмельницькому»
Завершена
1 550 482.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 752.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 752.41 UAH
Номер:
00650fa295a44610a044bb6cca9cb5bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-28-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2022 00:00
Період моніторингу:
28.07.2022 13:49 - 19.08.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.07.2022 №21-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18-3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 28.07.2022 №21-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-09-29-010125-b 29.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.19.2021 №66, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.10.2021, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємства Цимбалюка Петра Миколайовича, товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ТЕПЛО-ІНВЕСТ», рішення уповноваженої особи Замовника від 19.10.2021 №72СП, від 23.10.2021 №79/ВП, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2021, договір від 03.11.2021 №211, додаткові угоди від 28.12.2021 №287, від 20.01.2022 №2/33, від 30.03.2022 №3/85, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.08.2022 року.
Період усунення порушень:
10.08.2022 13:45 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2022 13:45
Запити/Пояснення
Номер:
1d66970e35704ed18b234eeeae3dc12b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.07.2022 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція адміністративної будівлі по вул. Сіцінського Юхима, 12 у м. Хмельницькому» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-29-010125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9cfce224079a4df398b055fbd694089d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПО ТЕХНАГЛЯДУ
Дата опублікування:
01.08.2022 10:18
Опис:
Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Хмельницькому запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення (які визначають розмір витрат) були виділені на підставі затвердженого кошторису, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок, по об’єкту будівництва «Реконструкція адміністративної будівлі по вул. Сіцінського Юхима,12 у м. Хмельницькому», з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва».
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із глави 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва».
4) Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Хмельницькому, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті за наступними посиланнями:
«https://dbr.gov.ua/assets/files/khmel_info/zakupivli/informaciya-shhodo-vikonannya-vimog-punktu-4-1-postanovi-kmu-vid-11.10.2016-n710-zakupivlya-ua-2021-09-29-010125-b.pdf; https://dbr.gov.ua/ter/hmelnickij/publichni-zakupivli».
5) Продовження строку дії договору відбулося у зв’язку із відсутністю фінансування – бюджетних призначень, на 2022 рік.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Додатки:
- зведений кошторисний розрахунок по об’єкту будівництва «Реконструкція адміністративної будівлі по вул. Сіцінського Юхима,12 у м. Хмельницькому».