• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція адміністративної будівлі по вул. Сіцінського Юхима, 12 у м. Хмельницькому»

Завершена

1 550 482.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 752.41 UAH
Номер: 00650fa295a44610a044bb6cca9cb5bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-28-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 28.07.2022 13:49 - 19.08.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2022 №21-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18-3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 28.07.2022 №21-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-09-29-010125-b 29.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 638-84-45, jbocharovar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.19.2021 №66, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.10.2021, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємства Цимбалюка Петра Миколайовича, товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ТЕПЛО-ІНВЕСТ», рішення уповноваженої особи Замовника від 19.10.2021 №72СП, від 23.10.2021 №79/ВП, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2021, договір від 03.11.2021 №211, додаткові угоди від 28.12.2021 №287, від 20.01.2022 №2/33, від 30.03.2022 №3/85, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.08.2022 року.
Період усунення порушень: 10.08.2022 13:45 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2022 13:45

Запити/Пояснення