-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Дахова система кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)
Дахова система кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)
Завершена
24 933 839.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 41 206.80 UAH
мін. крок: 0.2% або 41 206.80 UAH
Номер:
eb8721c6896c4da2b773948ce7ae37c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 19:02 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-09-24-008599-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору, оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення вимог абз. 9 частини 8 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз`яснення до процедури, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР». ТОВ «АТОР КОНСАЛТІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасність надання роз`яснення до процедури, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: своєчасність надання роз`яснень до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції акціонерного товариства «ЗАВОД «ЕКВАТОР» (далі – АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР»), товариства з обмеженою відповідальністю «АТОР КОНСАЛТІНГ» (далі – ТОВ «АТОР КОНСАЛТІНГ»), повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 13.12.2021 № ЦЗВ-07-04221-01 (лот 1, лот 2), додаткова угода від 31.12.2021 №1 (лот 1, лот 2).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) уклав з АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР» до Договору поставки № ЦЗВ-07-04221-01 від 13.12.2021 додаткову угоду від 31.12.2021 № 1 (лот 1, лот 2). Строк дії цього договору встановлюється з моменту його підписання сторонами до 31.12.2022 (пункт 13.7 розділу 13 «Інші умови»).
Додатковою угодою від 31.12.2021 № 1 (лот 1, лот 2) внесені зміни до істотних умов договору, а саме строк дії цього договору встановлюється з моменту його підписання сторонами до 30.09.2022. (пункт 13.7 розділу 13 «Інші умови»).
Проте на порушення вимог абз. 9 частини 8 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не містить опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Період усунення порушень:
17.06.2022 17:37 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 17:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2021-09-24-008599-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 17 червня 2022 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі дахової системи кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (номер закупівлі в ЦБД UA-2021-09-24-008599-b).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) уклав з АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР» до Договору поставки № ЦЗВ-07-04221-01 від 13.12.2021 додаткову угоду від 31.12.2021 № 1 (лот 1, лот 2). Строк дії цього договору встановлюється з моменту його підписання сторонами до 31.12.2022 (пункт 13.7 розділу 13 «Інші умови»). Додатковою угодою від 31.12.2021 № 1 (лот 1, лот 2) внесені зміни до істотних умов договору, а саме строк дії цього договору встановлюється з моменту його підписання сторонами до 30.09.2022.
Згідно з висновком ДАСУ за результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог частини восьмої статті 41 Закону, а саме: повідомлення про внесення змін до договору (далі - ПЗД) про закупівлю не містить опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
Замовник не погоджується із висновками ДАСУ з огляду на наступне.
Згідно з інформацією, оприлюдненою замовником в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке формується автоматично, в розділі «Опис змін, що внесені до істотних умов договору:» міститься опис змін із зазначенням посилання на норму закону п. 4, ч. 5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", на підставі якої були застосовані відповідні зміни до договору про закупівлю. Крім того, зазначаємо, додатково в електронну систему закупівель підвантажуєтся скан додаткової угоди разом з ПЗД (у форматі PDF), який також містить інформацію щодо опису змін, що внесені до істотних умов договору. Отже, порушення частини восьмої статті 41 Закону відсутнє.
Дата публікації звіту:
23.06.2022 14:47
Номер:
a7156e42c30440d6b14136f509f6cd34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 16:44 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-09-24-008599-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.09.2021.
Період усунення порушень:
04.03.2022 14:32 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
f03f4fe25cde4e20bdd477b0bd70a6cc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.02.2022 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дахова система кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої», очікуваною вартістю 24 933 839,98 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-008599-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 13.12.2021 №ЦЗВ-07-04221-01 та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4ce71c04ae0742a9851650df4cfe0c95
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.02.2022 16:27
Опис:
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
2.Враховуючи гостронеобхідність закупівлі товару, застарілість парку пасажирських вагонів, сезонність застосування в обладнанні вагонів, з метою створення умов для комфортного перевезення пасажирів в літній період часу, а також враховуючи тривалість виробничого процесу відповідно до технології виробництва даного товару Виробником та строків виконання пусконалагоджувальних робіт, прийнято рішення щодо подовження терміну дії договору. Згідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Документальне підтвердження щодо подовження терміну дії договору (Додаток 1 у форматі PDF файлу з назвою «Завод ЕКВАТОР – 4674» на 1 арк.).