-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Дахова система кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)
Дахова система кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)
Завершена
24 933 839.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 41 206.80 UAH
мін. крок: 0.2% або 41 206.80 UAH
Період оскарження:
24.09.2021 14:44 - 21.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
4bb7e4f4a22e459788b93bc48fa489cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-008599-b.a2
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ми, э виробником обладнання для дахової системи кондиціювання, як потенційний учасник закупівлі, вкотре звертаємо увагу Замовника, що існує технологічний термін виготовлення кондиціонерів, який займає від 120-150 календарних днів враховуючи термін забезпечення комплектуючим обладнанням. На здійснення закупівлі комплектуючого обладнання необхідно не менше 18 тижнів. А розміщення замовлень на комплектуючі можливо тільки після підписання договору с Замовником на постачання обладнання. Закупівля оголошена на тих же умовах постачання, як і попередня, яка не відбулася. А термін підписання договору з переможцем наблизився практично до кінця грудня. Тому термін постачання Дахової системи, оголошений для даної закупівлі є вкрай не можливий.
Складається враження що Замовник не звертає увагу на звернення учасників, ігнорує технологічний термін виготовлення.
Наполягаємо на внесення відповідних змін до тендерної документації :
– «строк поставки товарів , виконання робіт чи надання послуг – до 30 травня 2022 ;
– у редакції «Цінова пропозиція» (Додаток 3 до ТД): «Строк поставки –150 календарних днів(але не більше 150 календарних днів)»;
у розділі “Порядок розрахунків”:
- термін оплати 90% та 10% 45 банківських днів змінити на 45 календарних днів та додати: «Кінцевий розрахунок у розмірі 10% вартості поставленої продукції, у випадку відсутності можливості для виконання пуско-налагоджувальних робіт, підлягає до сплати не пізніше 90 календарних днів після закінченні строку дії Договору»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 15:02
Вирішення:
Замовник вважає внесення змін до тендерної документації щодо відтермінування строку постачання та інших вимог учасника недоцільними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.10.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
5001606858de43848d151a8501dc4a1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-008599-b.c1
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ми, э виробником обладнання для дахової системи кондиціювання, як потенційний учасник закупівлі, вкотре звертаємо увагу Замовника, що існує технологічний термін виготовлення кондиціонерів, який займає від 120-150 календарних днів враховуючи термін забезпечення комплектуючим обладнанням. На здійснення закупівлі комплектуючого обладнання необхідно не менше 18 тижнів. А розміщення замовлень на комплектуючі можливо тільки після підписання договору с Замовником на постачання обладнання. Закупівля оголошена на тих же умовах постачання, як і попередня, яка не відбулася. А термін підписання договору з переможцем наблизився практично до кінця грудня. Тому термін постачання Дахової системи, оголошений для даної закупівлі є вкрай не можливий.
Складається враження що Замовник не звертає увагу на звернення учасників, ігнорує технологічний термін виготовлення.
Наполягаємо на внесення відповідних змін до тендерної документації :
– «строк поставки товарів , виконання робіт чи надання послуг – до 30 травня 2022 ;
– у редакції «Цінова пропозиція» (Додаток 3 до ТД): «Строк поставки –150 календарних днів(але не більше 150 календарних днів)»;
у розділі “Порядок розрахунків”:
- термін оплати 90% та 10% 45 банківських днів змінити на 45 календарних днів та додати: «Кінцевий розрахунок у розмірі 10% вартості поставленої продукції, у випадку відсутності можливості для виконання пуско-налагоджувальних робіт, підлягає до сплати не пізніше 90 календарних днів після закінченні строку дії Договору»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 11:24
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.10.2021 10:03