• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек, окунь)

(хек, окунь)

Торги не відбулися

425 117.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.59 UAH
Номер: a8770f914ac047cf88b5d848ca22e95e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-12-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.04.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 12.04.2022 14:06 - 06.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.04.2022 № 2-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 12.04.2022 № 2-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-09-23-013792-b, 23.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини одинадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І. М. Піддубного» Полтавської обласної ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 23.09.2021 № 129; відповідь замовника на вимогу учасника ТОВ «БС-ФУД», оприлюднену 27.10.2021 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 16.10.2021 № 105 про намір укласти договір про закупівлю з ФОП «Верменич Андрій Андрійович»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 27.10.2021 № 116 про скасування рішення про визначення переможцем ФОП «Верменич Андрій Андрійович»; пояснення замовника, надане органу державного фінансового контролю в ході моніторингу 26.04.2022; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 26.04.2022 № 63 про відміну процедури закупівлі. Моніторингом установлено, що пропозиції для участі у торгах подали чотири учасники: ФОП «Верменич Андрій Андрійович» (первинна пропозиція - 315789,00 грн; остаточна пропозиція - 315789,00 грн), ПП «ДІАДЕМА» (первинна пропозиція - 349706,16 грн; остаточна пропозиція - 326398,86 грн), ТОВ «БС-ФУД» (первинна пропозиція - 380261,22 грн; остаточна пропозиція - 328900,00 грн), ФОП «Малик Наталія Миколаївна» (первинна пропозиція - 368152,00 грн; остаточна пропозиція - 333257,20 грн). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною визнана пропозиція ФОП «Верменич Андрій Андрійович». В той же час, замовником протокольним рішенням від 27.10.2021 № 116 скасовано власне протокольне рішення від 16.10.2021 № 105 про визнання вказаного учасника переможцем. Згідно частини одинадцятої статті 29 Закону «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.». Згідно частини десятої статті 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Відомості електронної системи закупівель свідчать, що наступною найбільш економічно вигідною пропозицією, яка мала бути розглянута замовником, є тендерна пропозиція учасника ПП «ДІАДЕМА». Проте, відомості щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ДІАДЕМА» в електронній системі закупівель відсутні. Вказане є порушенням частини одинадцятої статті 29 Закону. Під час моніторингу замовником було надано пояснення з власної ініціативи 26.04.2022: «Під час проведення Закупівлі встановлено порушення строків розгляду тендерної пропозиції учасників, передбачених частиною 10 статті 29 Закону, у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що унеможливили дотримання цих строків. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.». Проте, на дату моніторингу (12.04.2022) процедура закупівлі UA-2021-09-23-013792-b не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником усунуто порушення, встановлене в ході моніторингу. Так, 26.04.2022 замовником оприлюднено інформацію про відміну закупівлі UA-2021-09-23-013792-b.
Період усунення порушень: 29.04.2022 17:31 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2022 17:31

Запити/Пояснення