-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Космодромна,5 , м. Дніпро (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
8 800 549.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 002.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 002.75 UAH
Номер:
76a977138be14a68bc885557129d9459
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-05-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2022 00:00
Період моніторингу:
05.04.2022 22:34 - 28.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.04.2022 №95
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 04.04.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.04.2022 №95
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2021-09-21-012554-b 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 24.07.2021) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 21.09.2021 № 55, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД»» (далі – учасник, учасник-переможець), протокол розкриття від 11.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2021, договір про закупівлю від 27.10.2021 № 13-К на загальну суму 8 071 268,71 грн, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.04.2022.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації Замовника не вказані приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.04.2022 23:13 - 12.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2022 23:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, у тому числі, щодо встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України). Вважаємо, що висновок, з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч.10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
26.04.2022 14:34
Дата відкриття провадження:
30.05.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
160/6156/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, у тому числі, щодо встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України). Вважаємо, що висновок, з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч.10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.
До Адміністративного окружного адміністративного суду подана позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу.
Номер справи 160/6165/22
Дата публікації звіту:
05.05.2022 22:11
Запити/Пояснення
Номер:
0826f132fc7d4928bb07615cbc9e455a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2022 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Космодромна,5, м. Дніпро» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-21-012554-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a3e7dd415ebc446ca2a8306a91675cab
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.04.2022 13:49
Опис:
Комунальний заклад освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» (далі – заклад) надає пояснення на запит щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами) закладом забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та здійснено оприлюднення цієї інформації за посиланням: https://liceum-sokil.klasna.com/uk/site/finansuvannya.html
Предмет закупівлі: капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Космодромна, 5, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-21-012554-b).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва узгодженого експертним звітом (позитивним) філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Дніпропетровській області від 17.09.2021 р. № 04-0309/01-21 та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені у вигляді проектно-кошторисної документації з урахуванням вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 р. № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» та діючих будівельних норм, стандартів і правил.