-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Космодромна,5 , м. Дніпро (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
8 800 549.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 002.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 002.75 UAH
Період оскарження:
21.09.2021 17:00 - 03.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність_тендерної_пропозиції_переможця_закупівлі
Номер:
e0f0d622914348719eb4cc15b0e82df4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-012554-b.b1
Назва:
Невідповідність_тендерної_пропозиції_переможця_закупівлі
Вимога:
ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» (ЄДРПОУ 38360585) є учасником закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Космодромна,5 , м. Дніпро (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), номер оголошення - UA-2021-09-21-012554-b.
За результатами оцінки тендерних пропозицій протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 11.10.2021 року визначено ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД».
ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та умови тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник має надати до складу тендерної пропозиції «Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт по договору про закупівлю» . ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД» надана довідка, яка не містить жодного пункту зазначеного у підсумкової відомості ресурсів наданої учасником. Відповідно до вимог діючого законодавства Замовник відхиляє такого учасника процедури закупівлі на підставі п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», але Замовник навіть не вказав перелічену інформацію, як помилку яку необхідно виправити на протязі 24 годин, що свідчить про факт порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі зазначених у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних робіт», Довідка, яка надана ТОВ
«ТПФ БЕРКУТ ЛТД» не відповідає вказаним у тендерній документації критерія, а саме: відсутня строка "Назва об'єкту" та "Суми договору", що є порушенням тендерної документації.
3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати аналогічний договір, з ДОДАТКАМИ та документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг, тощо). В аналогічному договорі 29-К-87 відсутній додаток 15.3 Договірна ціна, що є невід'ємною частиною договору, а отдже аналогічний договір не можна вважати таким, що надано в повному обсязі. До того ж, звертаємо Вашу увагу на вимогу тендерної документації зафіксовану у додатку 2: «Не може вважатися аналогічним договором, такий при якому не прослідковується повний цикл виконання капітального ремонту покрівлі». В жодному аналогічному договорі наданому ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД» не прослідковується повний цикл виконання капітального ремонту покрівлі. То ж чому Замовником прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі Товариство пропозиція не відповідає вимогам діючого законодавства та тендерної документації опублікованої самим Замовником?
4. Календарний графік наданий у проекті договору ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД» не містить етапів виконання робіт та відрізняється від календарного графіку, який надано учасником у кошторисній документації, отже проект договору не можна вважати таким, що надано у повному обсязі, що є ще одним порушенням діючого законодавства.
5. Гарантія надана в прпопозиції ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД» видана АТ "Банк Кредит Дніпро", також даний банк вказаний учасником у довідці, що містить відомості про учасника обслуговуючим банком, у якому наявний розрахунковий рахунок. Але ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД не надано довідки з АТ "Банк Кредит Дніпро" про наявність розрахункового рахунку та відсутність заборгованості по кредитам, а одже не доведено фінвнсова спроможність учасника що є порушенням тендерної документації та ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
6. В пропозиції ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД» взагалі відсутня довідка в довільній формі, щодо паспортни даних, яка є вимогою зазначеною у додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30,32 Закону, та Конституцією України вимагаємо діяти виключно в рамках чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі» та відхилити пропозицію ТОВ « ТПФ БЕРКУТ ЛТД»як таку, що не відповідає умовам ТД. У разі бездіяльності замовника, ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» буде вимушене звернутись до суду, органів аудитслужби та Антимонольного комітету України, для захисту своїх прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Невідповідність_тендерної_пропозиції_переможця_закупівлі Сокіл.pdf 12.10.2021 11:43
Дата подачі:
12.10.2021 11:43
Вирішення:
Комунальний заклад освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» при проведенні закупівель керується Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ст. 5. Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи ми дотримуємося основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
При розгляді вимоги учасника ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» від 12.10.2021р. вих.№12-10/10 повідомляємо наступне:
І. Щодо першого зауваження повідомляємо, що в тендерній документації в Додатку 2 було зазначено:
«1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт по Договору про закупівлю.»
Додатково розшифрувати, надати підтверджуючі документи, та інше ми не вимагали.
Учасник ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» надав довідку, у довільній формі, №34/2 від 06.10.21р. в папці Додаток №1.
ІІ. Щодо другого зауваження повідомляємо, що в тендерній документації в Додатку 2 було зазначено:
«3.1. Довідка, у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на виконання аналогічних робіт (не меньше 2-х) із зазначенням: назви об’єкту, номеру та дати договору, суми договору, назву Замовника та його контактних осіб (прізвище та номер телефону). До довідки надати підтверджуючі документи.»
Учасник ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» надав довідку, у довільній формі, про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних робіт в якій є колонка «Предмет договору» де зазначена назва об’єкту, та колонка «Вартість договору» в якій зазначена сума договору.
ІІІ. Щодо третього зауваження повідомляємо, що в тендерній документації в Додатку 2 було зазначено:
«3.2. Аналогічний (ні) договір (и) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього (цих) договору (ів), а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо).»
Учасник ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» надав Аналогічні договори з додатками та документи, що підтверджують виконання цих договорів. Сума актів виконаних робіт відповідає сумам наданих договірних цін.
Що до повного циклу виконання капітального ремонту покрівлі:
Згідно з Вікіпедією Ремонт — процес зміни, відновлення, покращення будь-чого, доведення об'єкта до початкових характеристик, капітальний ремонт завжди пов'язаний з повним розбиранням і ставить своїм завданням заміну або відновлення до початкового стану всіх зношених вузлів і деталей. Нерідко капітальний ремонт поєднують з модернізацією, що дозволяє не тільки повністю відновити ресурс, але і перевершити початкові показники.
Учасник ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» надав договірні ціни та акти виконаних робіт повністю завершених капітальних ремонтів м’яких покрівель, що відповідає вимогам наведеним в тендерній документації.
ІV. Щодо четвертого зауваження повідомляємо, що в зв’язку з тим, що на момент оприлюднення тендерної документації ми не могли передбачити точну дату заключення договору, чітку суму договору з розбивкою помісячно на 2021 рік та на 2022 рік. Вимагати від учасників надати в період подачі пропозиції календарний графік виконання робіт з розбивкою на етапи, певного виду, з розбивкою на суми, дати, та інше ми не маємо право так як це дискримінаційні вимоги. В тендерній документації ми вимагали надати взагалі заповнений з боку Учасника проект договору з обов’язковим зазначенням змін його умов та календарний графік виконання робіт. Та чітко розуміли, що при підписанні договору з переможцем торгів всі документи будуть оформлені згідно норм чинного законодавства та відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі Закон).
Учасник ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» в своїй пропозиції надав до кошторисної документації календарний графік виконання робіт та заповнений з боку Учасника проект договору з додатками до нього. В наданому проекті договору Учасник ТОВ«ТПФ «Беркут ЛТД» не змінював істотних умов.
V. Щодо п’ятого зауваження повідомляємо, що учасник ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» в своїй пропозиції надав довідки про наявність розрахункового рахунку та відсутність заборгованості по кредитам, а саме: в папці Додаток №1 27 Довідка з банку про відкриті рахунки (дві довідки) та 28 Довідка з банку про відсутність кредитів (дві довідки).
VІ. Щодо шостого зауваження повідомляємо, що в тендерній документації в Додатку 3 було зазначено:
«2.6. Довідка в довільній формі щодо паспортних даних (серія, №, дата видачі та орган, який його видав, дата народження). (для фізичних осіб).»
Тобто паспортні дані вимагались від фізичних осіб учасників, вимоги для юридичних осіб не було.
Виходячи з вищенаведеного Учасник ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» в своїй пропозиції надав всі документи які вимагались тендерною документацією. Щодо допущених формальних помилок, що підпадають під Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, такі помилки не впливають на зміст тендерної пропозиції та не призводять до відхилення пропозицій згідно Закону.
Виходячи з вище наведеного в Уповноваженої особи Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради» Тригубенко О. не було підстав для скасування пропозиції учасника ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД». Тому рішення уповноваженою особою №57 від 11.10.2021 р., щодо визнання переможцем учасника який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію вважаємо правомірним.
НАГОЛОШУЄМО учаснику ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД», що згідно ч. 1. ст. 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами), закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ви подали вимогу скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2021-09-21-012554-b ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД» та погрожуєте, що у разі бездіяльності замовника, ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» вимушений буде звернутись до суду, органів аудит служби та Антимонопольного комітету України, для захисту своїх прав.
Ми в жодному разі не обмежуємо Ваші права, та можливість згідно Закону подати оскарження нашого рішення визнання переможцем закупівлі ТОВ «ТПФ «Беркут ЛТД».
На теперішній час у всіх Ваших діях вбачаємо маніпуляцію даними та неправомірний тиск на уповноважену особу, при наданні вимоги. Дані дії можна класифікувати як підлог та наклеп. У разі якщо Ви не припините давити на уповноважену особу Комунального закладу освіти «Ліцей «Сокіл» Дніпропетровської обласної ради», щоб ми змінили своє рішення, нами буде прийнято рішення про порушення питання про Вашу благонадійність як постачальника та звернутись до прокуратури (суду) з клопотанням про виявлення факту порушення Законів України.
Статус вимоги:
Відхилено