• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (лот 1 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя; лот 2 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Заводського району м. Запоріжжя; лот 3 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Комунарського району м. Запоріжжя; лот 4 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Олександрівського району м. Запоріжжя; лот 5 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Хортицького району м. Запоріжжя; лот 6 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Шевченківського району м. Запоріжжя)

Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі по кожному лоту: Яловичина (м’якуш охолоджений), відповідний код ДК 021:2015 - 15111100-0 Печінка яловича, відповідний код ДК 021:2015 - 15111100-0 Філе куряче (охолоджене), відповідний код ДК 021:2015 - 15112100-7 Тушки курчат бройлерів (охолоджені), відповідний код ДК 021:2015 - 15112100-7 Філе куряче (заморожене), відповідний код ДК 021:2015 - 15112130-6

Завершена

2 436 316.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 368.22 UAH
Номер: 87302fa34078434bac8a4bb3e26d1903
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-10-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 10.11.2021 16:32 - 02.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.11.2021 №562 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедур закупівель, наведених у переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.11.2021 №562 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 4. UA-2021-09-21-002842-b, ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо, яка проводиться Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «30» листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 21.09.2021 № 260 (зі змінами протокол від 05.10.2021 № 260-З); тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІЙ ГРАНД» та Виробничий кооператив «ДАРНИЦЯ»; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.11.2021 №№ 260-р/1, 260-р/2, 260-р/3; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 02 листопада 2021 року; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.11.2021 № 26446-р/пк-пз. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 01.12.2021 15:34 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2021 15:34

Запити/Пояснення