• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030745 Локачі-Хорів-Старий Загорів- Конюхи-Привітне-/Т-03-11/-Войнин-Шельвів-Затурці на ділянці від км 28+430 до км 36+500 Локачинського району Волинської області

Місце надання послуг: а\д О 030745 Локачі-Хорів-Старий Заготів-Конюхи-Привітне-/Т-03-11/-Войнин-Шельвів-Затурці на ділянці від км 28+430 до км 36+500 Локачинського району Волинської області Обсяги: 1 послуга, відповідно до технічного завдання - Додаток № 2

Завершена

77 572 763.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 775 727.63 UAH
Номер: c44ddf00bab34f4e8239f72e71925fea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-05-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.05.2022 21:51 - 28.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 05.05.2022 №114 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2022 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2021-09-17-007922-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом -- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СЛУЖБА МІСЦЕИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ», (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 17.09.2021 № 242, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 09.12.2021 № 322 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021 року, договір від 06.01.2022 №. 01-пс\22 (далі – Договір), додаткова угода від 12.05.2022 № 1. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 12.05.2022 року № 1 про розірвання Договору, Замовником розірвано Договір, укладений з ТОВ «Волиньдорбуд» на підставі Указу Президента від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» з урахуванням роз’яснень Торгово-промислової палати України щодо визнання збройної агресії російської федерації проти України форс-мажором (обставинами непереборної сили) у відповідності до п. 8.4. Договору від 06.01.2022 № 01-пс/22 про закупівлю послуг.
Період усунення порушень: 26.05.2022 14:21 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 14:21