-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
21Т-228_44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ – 14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм) (Лот №1 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №2 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №3 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм)
Завершена
480 916 666.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 057 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 3 057 000.00 UAH
Номер:
23a429563bca4b898ab19edbd403f467
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2021 00:00
Період моніторингу:
19.11.2021 15:09 - 11.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2021 № 391
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-09-17-005806-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Компанія «Моноліт Союз» за лотом 1, ТОВ «Класика Комфорту» за лотом 1 та 2, ТОВ «Світловодський завод залізобетонних виробів» за лотом 1 та 2, ТОВ «ЗЗБК «Еталон» за лотом 1 та 2, ТОВ «Прімум Актив» за лотом 1 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника
від 17.09.2021 № 1781, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Моноліт Союз» (далі – ТОВ «Компанія «Моноліт Союз») за лотом 1, товариства з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (далі – ТОВ «Класика Комфорту») за лотом 1 та 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодський завод залізобетонних виробів» (далі – ТОВ «Світловодський завод залізобетонних виробів») за лотом 1 та 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Завод залізобетонних конструкцій «Еталон» (далі – ТОВ «ЗЗБК «Еталон») за лотом 1 та 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Прімум Актив» (далі – ТОВ «Прімум Актив») за лотом 1, протокол розкриття тендерних пропозицій, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.11.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 16.11.2021 відмінив закупівлю за лотом 3 у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на вимоги про усунення порушення номер UA-2021-09-17-005806-b.а4, UA-2021-09-17-005806-b.а5, UA-2021-09-17-005806-b.а6, які оприлюднені в електронній системі закупівель 19.11.2021, у п’ятиденний термін не надав відповіді, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 22.11.2021 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) .
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень:
07.12.2021 16:20 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2021 16:20
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
21.12.2021 10:20
Дата відкриття провадження:
23.12.2021 15:00
Номер відкриття провадження:
640/37662/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ – 14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм) (Лот №1 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №2 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №3 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм), №21Т-228, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-17-005806-b
Дата публікації звіту:
10.12.2021 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
af22ae1fe0de4363a850cfbcdeee97af
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
23.11.2021 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 21Т-228_44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ – 14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм) (Лот №1 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №2 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №3 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм) (код 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-005806-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ЗЗБК «Еталон», ТОВ «Світловодський завод залізобетонних виробів» за лотом 1 та 2 та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
11e650b5fa584a49b70e01ca9ec78cc7
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
25.11.2021 12:20
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ – 14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм) (Лот №1 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №2 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм); (Лот №3 ДК 021:2015 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Плита ПАГ–14 Ат-V ДСТУ Б В 2 6-135 2010, або еквівалент розміром 6000мм*2000мм*140мм), 21Т-228, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-17-005806-b