-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - Р-47, на ділянці км 92+500 - 95+000, Херсонська область
Завершена
19 267 723.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 338.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 96 338.62 UAH
Номер:
ab709e544ed544d8a3d79ed9fb0d9dea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 11:40 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-09-17-005493-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти виконання рішень колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення порушень вимог частини двадцять другої статті 18 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 16.09.2021 № 102, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 22.10.2021 № 23987-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ» (далі – ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.11.2021, договір від 14.12.2021 № БДР-187-12-21, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 15.12.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМСТРОЙ ПЛЮС» подано скаргу від 07 жовтня 2021 № UA-2021-09-17-005493-b.a8 (далі – Скарга), щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, зокрема однією з вимог у скарзі (пункт 2.1. Скарги) була вимога щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору. Ця вимога складалася з трьох самостійних вимог щодо аналогічного договору, зокрема умов визначення аналогічного договору:
- предмета такого договору (пункт 2.1.1 Скарги);
- періоду, в якому повинен бути виконаний договір (пункт 2.1.2 Скарги);
- надання документів, що підтверджують виконання такого договору (пункт 2.1.3 Скарги).
За результатами розгляду Скарги колегія АМКУ визначила вказані вимоги тендерної документації щодо визначення аналогічного договору дискримінаційними та рішенням від 22.10.2021 № 23987-р/пк-п (далі – Рішення № 23987) зобов’язала Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що рішенням тендерного комітету Замовника від 27.10.2021 № 102-4 внесені зміни то тендерної документації, зокрема виключено умову щодо періоду, в якому повинен бути виконаний аналогічний договір.
Водночас, Замовник не вніс зміни до тендерної документації стосовно умов визначення аналогічного договору за предметом такого договору та наданням документів, що підтверджують виконання такого договору (сертифікат перевірки типу та протокол випробувань або сертифікатів відповідності із конкретизованими умовами).
Отже, Замовник не забезпечив виконання Рішення № 23987 колегії АМКУ протягом 30 днів з дня його прийняття, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
30.12.2021 16:32 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2021 16:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
Державним підприємством «Фінансування інфраструктурних проектів», керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 14.01.2022 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації:
14.01.2022 15:32
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
ef9b984082ab4412a37b8811814a6d6f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2021 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі із капітального ремонту (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - Р-47, на ділянці км 92+500 - 95+000, Херсонська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-005493-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
50a87ca5c3254143b3bc3a1a90211990
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
15.12.2021 10:03
Опис:
«Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - Р-47, на ділянці км 92+500 - 95+000, Херсонська область» формулювались відповідно до типового технічного завдання, наданого Державним агентством автомобільних доріг України листом від 30.07.2021 №3486/2/07-01/14-1515/10-21.
Очікувана вартість предмету закупівлі встановлена, виходячи із звіту з виконання передпроектних робіт «Влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі) на автомобільній дорозі державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - Р-47, на ділянці км 92+500 - 95+000, Херсонська область», розробленого ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС».
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://fininpro.com/fininpro_img/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_UA-2021-09-17-005493-b.pdf.
Відповідно до протоколу від 10 листопада 2021 року № 102-5, який розміщено в електронній системі закупівель, рішення про визначення переможця торгів приймали наступні члени тендерного комітету: Фрич Тарас Богданович, Заволока Сергій Миколайович, Хордиков Руслан Анатолійович, Косоруков Вячеслав Миколайович, Гиря Оксана Дмитрівна, Магасевич Микола Степанович, Дробович Євгеній Русланович, Александров Анатолій Вікторович. Оприлюднення інформації про закупівлю було доручено члену тендерного комітету Хордикову Руслану Анатолійовичу».