-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна, металопластикові двері та супутні вироби
Завершена
460 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 606.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 606.00 UAH
Номер:
6b2889f315b7476584d81ae4920f2e41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 15:31 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №742
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 №742
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-14-009301-b від 14.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та укладання договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Колківського центру професійної освіти (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, провідним фахівцем з публічних закупівель Колківського ЦПО Протоколом №35 від 13.09.2021 зі змінами №36 від 17.09.2021 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРАШРЕМБУД», повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2021, договір постачання №27 від 19.10.2021, пояснення Замовника від 06.12.2021 року.
Період усунення порушень:
09.12.2021 15:50 - 15.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2021 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
e1239a916a484d6c943e776f9504c4e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2021 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів Металопластикові вікна, металопластикові двері та супутні вироби (код за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-009301-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8fc8a4a74fec4322b8bbe814c440afd0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.12.2021 17:28
Опис:
25 червня 2021 року на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/ було розміщено оголошення щодо надання цінової пропозиції Постачальників для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. На е-mail: kolkycpo@gmail.com надійшло 2 цінові пропозиції (Додаються до відповіді).
16.08.2021 року був направлений лист №341/01-08/2-21 щодо сприяння у виділені коштів для заміни віконних та дверник блоків з метою термомодернізації будівлі Приміщення учбового корпусу Колківського центру професійної освіти.
15.09.2021р. на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також надаємо енергетичний сертифікат будівлі.
Номер:
c341f9a6668848f79b74d6d9b4e92db7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.12.2021 17:22
Опис:
25 червня 2021 року на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/ було розміщено оголошення щодо надання цінової пропозиції Постачальників для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. На е-mail: kolkycpo@gmail.com надійшло 2 цінові пропозиції (Додаються до відповіді).
16.08.2021 року був направлений лист №341/01-08/2-21 щодо сприяння у виділені коштів для заміни віконних та дверник блоків з метою термомодернізації будівлі Приміщення учбового корпусу Колківського центру професійної освіти.
15.09.2021р. на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також надаємо енергетичний сертифікат будівлі.