-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт утеплення фасаду та сходового майданчика перед палацом творчості дітей та юнацтва по вул.Свободи, 2/1 в м.Хмельницькому, 1 та 2 черга (корегування)- залишок робіт
Завершена
16 039 200.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 196.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 196.00 UAH
Номер:
6eb3f7a9d0064ee2822c0faccbb890d5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-05-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2022 00:00
Період моніторингу:
05.04.2022 12:58 - 28.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.04.2022 № 142
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.04.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.04.2022 № 142
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-09-13-001460-c 13.09.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.09.2021 № 32), зі змінами; звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Флай-Буд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія «Адамсон»; протоколи уповноваженої особи від 07.10.2021 № 39, від 08.10.2021 № 40, від 19.11.2021 № 46, від 24.11.2021 №48, від 29.11.2021 № 52; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.10.2021 № 24422-р/пк-пз; вимога про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 17.12.2021 № 1 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 20.12.2021 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 23.12.2021; пояснення Замовника та документи, отримані 13.04.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.04.2022 13:00 - 27.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2022 13:00
Запити/Пояснення
Номер:
80dd9a0067d54233975e805b29751563
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
11.04.2022 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт утеплення фасаду та сходового майданчика перед палацом творчості дітей та юнацтва по вул.Свободи, 2/1 в м.Хмельницькому, 1 та 2 черга (корегування) - залишок робіт» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8915db06cffc40ac8d5e153feadd6de2
Назва:
«Капітальний ремонт утеплення фасаду та сходового майданчика перед палацом творчості дітей та юнацтва по вул.Свободи, 2/1 в м.Хмельницькому, 1 та 2 черга (корегування) - залишок робіт»
Дата опублікування:
13.04.2022 16:55
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт утеплення фасаду та сходового майданчика перед палацом творчості дітей та юнацтва по вул.Свободи, 2/1 в м.Хмельницькому, 1 та 2 черга (корегування) - залишок робіт» надаємо наступну інформацію.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення Хмельницької міської ради від 21.04.2021 № 27.
Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, замовником проведено відкриті торги.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт утеплення фасаду та сходового майданчика перед палацом творчості дітей та юнацтва по вул.Свободи, 2/1 в м.Хмельницькому, 1 та 2 черга (корегування)- залишок робіт», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області від 21.07.2021 р. № 23-0074/01-21, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку, а саме: коштів на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку та податку на додану вартість. Всього по зведеному кошторисному розрахунку – 16470046,00грн. -з врахуванням витрат авторського нагляду, технічного нагляду, розроблення проектно-кошторисної документації, її експертизи. З вирахуванням зазначених позицій, враховуючи кошти на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку та податку на додану вартість – 16039200,40 грн.
Перелік та вимоги до робіт, що є предметом закупівлі, встановлені в проєктно-кошторисній документації, що розроблена згідно з положеннями законодавства, вимогами містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Проєктно-кошторисна документація містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до ч.1 ст.877 Цивільного кодексу України, Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік та види робіт) зазначені, виходячи із вимог проєктно-кошторисної документації.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту.
Додаток: зведений кошторисний розрахунок.