-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт утеплення фасаду та сходового майданчика перед палацом творчості дітей та юнацтва по вул.Свободи, 2/1 в м.Хмельницькому, 1 та 2 черга (корегування)- залишок робіт
Завершена
16 039 200.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 196.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 196.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2021 13:46 - 25.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірні дії Замовника
Номер:
9e53a3460cb24418b94ba31b9747e9dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001460-c.a6
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Скарга:
За результатами проведеного аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію було подано Скаржником – ТОВ «Поділля Флай – Буд», переможцем визначено Скаржника.
Ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Флай – Буд» за результатами аукціону склала 14 430 402,66 грн.
07.10.2021 р. Протоколом тендерного комітету №39 було розглянуто Тендерну пропозицію Скаржника на відповідність Тендерній документації.
Вказаним протоколом Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Скаржник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника було здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлені протоколом № 39 від 07.10.2021 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Ліцензія 13.10.2021 16:47
- Посвідчення 13.10.2021 16:47
- Протокол 13.10.2021 16:47
- Сертифікати 13.10.2021 16:47
- Скарга АМКУ ворд 13.10.2021 16:47
- Скарга АМКУ 13.10.2021 20:22
- Скарга АМКУ з підписом 13.10.2021 20:25
- Скарга АМКУ з підписом 13.10.2021 20:28
- рішення від 20.10.2021 № 23652.pdf 20.10.2021 18:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021 №24422.pdf 29.10.2021 14:22
- рішення від 28.10.2021 №24422.pdf 02.11.2021 17:04
- Scan_пояснення.pdf 23.10.2021 12:18
- пояснення замовника.doc 23.10.2021 12:18
- Scan пр45.pdf 19.11.2021 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 17:50
Дата розгляду скарги:
28.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 18:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2021 17:04
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2021 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано замовником.
Скарга
Скасована
Неправомірні дії замовника
Номер:
6f6c44b59e174fc98c4be7019f26ceb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001460-c.b5
Назва:
Неправомірні дії замовника
Скарга:
За результатами проведеного аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію було подано Скаржником – ТОВ «Поділля Флай – Буд», переможцем визначено Скаржника.
Ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Флай – Буд» за результатами аукціону склала 14 430 402,66 грн.
07.10.2021 р. Протоколом тендерного комітету №39 було розглянуто Тендерну пропозицію Скаржника на відповідність Тендерній документації.
Вказаним протоколом Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Скаржник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника було здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлені протоколом № 39 від 07.10.2021 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Ліцензії 13.10.2021 16:37
- Посвідчення 13.10.2021 16:37
- Протокол №39 13.10.2021 16:37
- Сертифікати та додатки 13.10.2021 16:37
- Скарга АМКУ ворд 13.10.2021 16:37
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
13.10.2021 16:38
Скарга
Скасована
Неправоміпні дії замовника
Номер:
74c85d82f79a4620a323c030db0df8ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001460-c.a4
Назва:
Неправоміпні дії замовника
Скарга:
За результатами проведеного аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію було подано Скаржником – ТОВ «Поділля Флай – Буд», переможцем визначено Скаржника.
Ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Флай – Буд» за результатами аукціону склала 14 430 402,66 грн.
07.10.2021 р. Протоколом тендерного комітету №39 було розглянуто Тендерну пропозицію Скаржника на відповідність Тендерній документації.
Вказаним протоколом Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Скаржник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника було здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлені протоколом № 39 від 07.10.2021. та незаконне обрання переможця, оформлені протоколом №40 від 08.10.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 13.10.2021 16:22
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
13.10.2021 16:22
Вимога
Є відповідь
Вимога замовнику про те, що ТП ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" не перевіряли на відповідність умовам ТД.
Номер:
e1802a06aa8a4d7c9aae8ce5e76c950a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001460-c.c3
Назва:
Вимога замовнику про те, що ТП ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" не перевіряли на відповідність умовам ТД.
Вимога:
Вимога
Шановний Замовник! Таке склалося враження, що Тендерну пропозицію ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" не перевіряли на відповідність умовам Тендерної документації. Так як, багато невідповідностей, а саме:
1. Документи такі як: ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО- ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ №№27/09-01 від «17» вересня 2021 р., ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ №17/09-02 від «17» вересня 2021 р., ДОВІДКА З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРІВ №17/09-01 від «17» вересня 2021 р., ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №17/09-05 від «17» вересня 2021 р., ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» №17/09-08 від «17» вересня 2021 р., ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №17/09-04 від «17» вересня 2021 р. завантажені в форматі «ворд» без підпису, печатки товариства та без накладення електронного підпису, що являється грубим порушенням та невідповідністю вимогам ТД Замовника. Так як Замовник вимагав «…Відповідно до частини третьої статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/
УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .»
2. Прямою вимогою Замовника в своїй Тендерній документації було п.1., розділу 3 «…Усі документи, складені учасником, мають бути адресовані Замовнику.». Жодного документа Так званий Переможець торгів не адресував Замовнику.
3. Згідно вимог п.1., розділу 3 «…Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація.». ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" не надало даного листа-розяснення.
4. Вимогою Замовника, яка зазначена в Додатку 2 до Тендерної документації є «…Учасником надається гарантійний лист про використання всіх вказаних в пропозиції товарів (матеріалів).». Переможець не надав даного Гарантійного листа!!!
5. Також згідно вимог ТД не надано повного пакету документів, а саме: «…Для підтвердження якості запропонованих матеріалів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Сертифікати відповідності та/або протоколи випробувань, та/або паспорти якості, та/або висновки СЕС або інші документи, що підтверджують технічні та якісні характеристики запропонованого матеріалу.» на матеріали, які будуть використовуватися при виконання робіт.
Проаналізувавши документи ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", якого обрано переможцем, є лише один висновок, що Замовник не перевіряв Тендерну пропозицію даного Учасника на відповідність вимогам ТД та ЗУ «Про публічні закупівлі». Порушення, які здійснив Учасник є суттєві, а ТП ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" є така, що підлягає відхиленню!!!
Просимо детально проаналізувати ТП ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" та прийняти законне рішення (відхилення пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон").
З такими невідповідностями ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" та скасуванням Тендерної пропозиції ТОВ "Поділля Флай-Буд", яка є найбільш економічно вигідною, можна зробити висновок зацікавленності Замовника в перемозі ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2021 20:29
Вирішення:
Шановний учаснику! Щодо вашої вимоги стосовно ненакладення КЕП/УЕП: Переможцем накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію загалом та на кожен, зазначений вами, електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа) та це підтверджується документами у складі тендерної пропозиції з розширенням «p7s», що відповідає вимогам тендерної документації. Щодо ненадання гарантійного листа про використання всіх вказаних в пропозиції товарів (матеріалів): такий лист міститься у документі з найменуванням «гарантійний лист_використання матеріалів.docx». Текст документів адресовано замовнику.
Щодо вимоги:Згідно вимог п.1., розділу 3 «…Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація.». ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" не надало даного листа-розяснення. – переможцем подані всі необхідні документи.
Також щодо документів «для підтвердження якості запропонованих матеріалів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Сертифікати відповідності та/або протоколи випробувань, та/або паспорти якості, та/або висновки СЕС або інші документи, що підтверджують технічні та якісні характеристики запропонованого матеріалу.» на матеріали, які будуть використовуватися при виконання робіт, подані документи, що підтверджують технічні та якісні характеристики запропонованого матеріалу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу № 39 від 07.10.2021р.
Номер:
312083904da145fcb873a6b571a09fff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001460-c.a2
Назва:
Вимога про скасування протоколу № 39 від 07.10.2021р.
Вимога:
Вимога
Шановний Замовник! Ознайомившись з протоколом відхилення Нашої тендерної пропозиції, категорично не погоджуємося з прийнятим рішенням, а саме:
Згідно першого пункту відхилення за нечинні додатки до сертифікатів на матеріали, ЗВЕРТАЄМО Вашу увагу, що в складі тендерної пропозиції надано усі сертифікати та додатки, так як до кожного сертифікату на певний матеріал додаються додатки на визначені терміни. У складі нашої пропозиції було надано усі додатки, які є дійсні. ПРОСИМО уважно розглянути усі Додатки завантажені в Нашій ТП.
Щодо другого зауваження, взагалі не розуміємо причини відхилення, так як Нами було надано Ліцензію на проведення будівельних робіт, додаток до неї та лист-пояснення щодо строковості будівельної ліцензії. Згідно вимог Тендерної документації «…Учасником подається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або ліцензія на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт/послуг, що доручатимуться субпідряднику, становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет…». Тому дане зауваження є надуманим та неправомірним.
Просимо Замовника УВАЖНО та згідно вимог Вашої ж Тендерної документації розглянути нашу ТП.
Вимагаємо скасувати Протокол №39 від 07 жовтня 2021 року та визнати Наше товариство Переможцем даної Закупівлі.
В іншому випадку Ми, змушені будемо звертатися до органів АМКУ та Державної Аудиторської служби України, а також залучимо громадський контроль.
Аналізуючи Ваші аргументи, щодо Нашого відхилення та документи учасника Переможця, одразу стає зрозумілим про ЗМОВУ між Замовником та Переможцем даної Закупівлі. Таке враження, що уповноважена особа від Замовника навіть не переглянула документи ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", а одразу прийняла наперед заплановане рішення. Адже в ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" половина документів відсутня!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2021 12:26
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовником уважно розглянуто вашу тендерну пропозицію та підстави її відхилення зазначені у протоколі № 39 від 07.10.2021. Щодо вашої вимоги «…що в складі тендерної пропозиції надано усі сертифікати та додатки, так як до кожного сертифікату на певний матеріал додаються додатки на визначені терміни. У складі нашої пропозиції було надано усі додатки, які є дійсні. ПРОСИМО уважно розглянути усі Додатки завантажені в Нашій ТП…», повідомляємо: Учасником на підтвердження якості у складі тендерної пропозиції подано файл «Сертифікати та інші нормативні документи частина 1.pdf», в якому містяться наступні сертифікати: Сертифікат реєстраційний №UA.08.002.346, вид.08.06.2018, термін дії сертифікату: згідно додатку(ів), сертифікат №UA.08.002.359, вид.08.06.2018, термін дії сертифікату: згідно додатку(ів). У зазначених сертифікатах вказано, що сертифікат є чинним виключно у відношенні продукції, зазначеної у відповідному додатку. Зазначений термін дії Додатку 1 до сертифікату №UA.08.002.359 – 07.06.2021 року, зазначений термін дії Додатку до сертифікату 1 №UA.08.002.346 – 07.06.2021 року, тобто сертифікати у відношенні продукції, зазначеної у додатках 1, є нечинними.
Щодо другого зауваження: п.3 Розділу 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Учасником подається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або ліцензія на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт/послуг, що доручатимуться субпідряднику, становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет».
Додатком 2 до тендерної документації передбачено виконання верхолазних робіт (наприклад, п.111 таблиці: «Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих iнвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м»). Виконання таких робіт передбачено наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». Відповідно до зазначеного наказу, роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», верхолазні роботи відносяться до виду робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо верхолазних робіт
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників
Номер:
f7d8fb149d3442a9adc42ed1b994ac36
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-13-001460-c.b1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно вимог Закупівлі п.п. 1.2, п.1 таблиці Додатку 1 даної Тендерної Документації «…На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування/надання послуг тощо відповідним майном (щодо нерухомого майна).». Чи буде інвентарна картка та/або бухгалтерська довідка документом, що підтверджує права власності/володіння/користування/надання послуг тощо відповідним майном, або які документи будуть підтверджуючими?
Також п.п.2.1, п.2. Додатку 1 даної ТД «…Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: - П.І.Б., посада, спеціальність, досвід роботи. В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника інженерно-технічних працівників, які пройшли навчання з «Правил охорони праці», з наданням оригіналу або копії посвідчення вказаного працівника з «Правил охорони праці» та копії витягів з трудових книжок (із відміткою про працевлаштування в учасника) таких працівників та/або наказів про прийняття на роботу таких працівників або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами тощо).», просимо більш детально надати роз’яснення, щодо кількості працівників. В підтвердження працевлаштування працівників Учасника потрібно надати копії витягів з трудових книжок та/або наказів про прийняття на роботу таких працівників?
В розділі 4 Додатку 1 даної ТД «…Учасник у своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю, на підтвердження чого подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату на систему управління якістю, виданого учаснику (повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001…), чинного на дату аукціону.». Дано вимога не зовсім зрозуміла, просимо більш детально розписати дану вимогу, щоб не було маніпуляцій при кваліфікації Учасників закупівлі. Яку саме систему управління якістю потрібно надати?
Згідно вимоги Додатку 2 Закупівлі, а саме: «…Учасником надається гарантійний лист про використання всіх вказаних в пропозиції товарів (матеріалів).» Тобто Замовник вимагає саме ті матеріали використовувати, що зазначені в ТД??? Застосування еквівалента матеріалів, яке прописано в законодавстві, не передбачається??? Просимо надати відповідь та внести відповідні зміни, які будуть зазначені згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно вимоги Додатку 2 Закупівлі, а саме: «…Учасником надається дозвіл або лист від виробника/офіційного дистриб’ютора, якщо учасник не є виробником устаткування (матеріалів), що він планує використовувати.» Взагалі незрозуміла вимога!!! Тобто надати лист або дозвіл вид виробників на усі матеріали, які будуть використовуватися при виконанні робіт??? Дана вимого є дискримінаційною, незрозумілою та спонукає до думки, що Замовник вже має наперед запланованого учасника-переможця даної Закупівлі. Просимо дану вимогу забрати з ТД так як вона є дискримінаційною!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2021 20:52
Вирішення:
1. документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування/надання послуг тощо відповідним майном (щодо нерухомого майна) – це документи, що підтверджують відповідне право на нерухоме майно, перелік та форма яких визначені нормами чинного законодавства, зокрема, Цивільним кодексом України, Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно» та не залежить від замовника (наприклад, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, договір оренди/найму, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно).
Інвентарна картка та/або бухгалтерська довідка не є документом, що підтверджує права власності/володіння/користування/надання послуг тощо відповідним нерухомим майном.
2. Кількість працівників не обмежується замовником, копії витягів з трудових книжок (із відміткою про працевлаштування в учасника) таких працівників та/або наказів про прийняття на роботу таких працівників або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами тощо) надаються щодо всіх зазначених учасником працівників.
3. Оскільки нормативною базою для створення та впровадження системи якості є міжнародний стандарт ISO 9001, з метою розширення кола учасників замовник не обмежує зазначений стандарт однією його версією, головна умова – чинність на дату аукціону.
4. У тендерній документації зазначено про можливість використання еквіваленту.
Надання дозволу або листа від виробника/офіційного дистриб’ютора на основні матеріали учасником підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання листа виданого виробником/ офіційним дистриб’ютором має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.09.2021 15:03