• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45230000-8 Будівництво під’їзної дороги до полігону ТПВ в м.Берегове

Торги не відбулися

3 687 573.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 875.00 UAH
Номер: df9d5d2c7cd74b8e8a67ddd5d98883cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-29-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 29.11.2021 14:11 - 21.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 29.11.2021 № 745 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.11.2021 № 745 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-09-09-001471-b 09.09.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої та шостої статті 17, частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ФОП Поп І.І. встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31, частини сьомої статті 33 Закону та ТОВ «Лігаспецбуд» встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни тендеру у відповідності до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відхилення тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.09.2021 № 15/2021; протокол засідання тендерного комітету від 05.10.2021 №16/2021 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2021 №16/2021 щодо прийняття рішення про намір укласти договір з фізичною особою-підприємцем Поп Іван Іванович (далі – ФОП Поп І.І); протокол засідання тендерного комітету від 29.10.2021 №17/2021 щодо скасування рішення про намір укласти договір та відхилення тендерної пропозиції ФОП Поп І.І.; протокол засідання тендерного комітету від 04.11.2021 №20/2021 щодо визначення переможця ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" (далі – ПрАТ «Виноградівська ПМК-78»); протокол засідання тендерного комітету від 24.11.2021 №21/2021 про відхилення тендерної пропозиції переможця ПрАТ «Виноградівська ПМК-78»; протокол засідання тендерного комітету від 29.11.2021 №22/2021 щодо визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністью «Лігаспецбуд» (далі – ТОВ «Лігаспецбуд»); повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозиції. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником тендерну документацію складено з порушенням частин третьої та шостої статті 17 Закону, та частини другої статті 22 Закону, а саме: - на порушення вимог частини третьої та шостої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено надання учасником та переможцем інформації, що підтверджує відсутність підстав визначених у пункті 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону; - відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону; В ході аналізу питання щодо розгляду Замовником найбільш економічно – вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону учасника ФОП Поп І.І., визначення його переможцем та скасування рішення про визначення зазначеного учасника переможцем на закупівлю робіт – «Будівництво під’їзної дороги до полігону ТПВ в м. Берегове» встановлено наступне. Згідно оприлюдненого на веб – порталі Уповноваженого органу протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 05.10.2021 № 16/2021 встановлено, що тендерним комітетом Замовника виявлено невідповідності в тендерній пропозиції ФОП Поп І.І. щодо кваліфікаційних критеріїв та прийнято рішення про надання вимоги щодо усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції зазначеного учасника до 06.10.2021 року. Станом на 11.10.2021 року, згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 16/2021, здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Поп І.І. на відповідність її вимогам тендерної документації замовника, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Запропоновані Учасникам послуги повністю відповідають вимогам документації та потребам Замовника. Крім того, головою тендерного комітету запропоновано винести на голосування питання про визначення переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45230000-8 Будівництво під’їзної дороги до полігону ТПВ в м.Берегове» - ФОП Поп І.І. ЄДРПОУ 3134311613. За результатами голосування рішення про визначення переможцем вказаної закупівлі учасника ФОП Поп І.І. було прийнято одноголосно, відповідно, після ухвалення такого рішення секретарю тендерного комітету доручено оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня. Згідно частини третьої статті 33 Закону - переможцю процедури закупівлі та іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі направляється інформація про переможця процедури закупівлі із зазначенням його найменування та місцезнаходження. У відповідності до абзацу першого частини шостої статті 33 Закону - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону - єдиними підставами не підписання договору про закупівлю та відхилення переможця є дії чи бездіяльність саме учасника-переможця процедури закупівлі. Тобто, у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, або не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону, або не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником - замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону. За змістом статті 33 та частини першої статті 41 Закону – визначення переможця закупівлі, прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлення переможцю повідомлення про намір укласти договір вказують на те, що Замовник прийняв тендерну пропозицію переможця ФОП Поп І.І., як таку, що в повній мірі відповідає його вимогам, та погодився на укладення з ним договору про закупівлю. Такі дії сторін свідчать про визначення умов договору про закупівлю, проект та істотні умови якого узгоджені сторонами та обов’язок укласти відповідний договір. Проте, 29.10.2021 (протокол № 17/2021)на підставі самостійно виявлених порушень за результатами додаткового розгляду після оголошення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір тендерним комітетом Замовника скасовано рішення тендерного комітету від 11.10.2021 № 16/2021 щодо визначення переможцем процедури закупівлі, найбільш – економічно вигідної пропозиції ФОП Поп І.І. та безпідставно відхилено вказаного учасника-переможця, як такого що не виправив виявлені невідповідності в документах, шо подані ним протягом 24 годин з моменту розміщення нами в електронній закупівлі повідомлення з вимогою усунення невідповідностей, чим порушено пункт 3 частини першої статті 31, частини сьомої статті 33 Закону. Також, в ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лігаспецбуд» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано календарний графік проведення робіт, що не відповідає Додатку 1 тендерної документації. Таким чином, Замовником в порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Лігаспецбуд», як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено його переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 30.11.2021 року. Вказані дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, визначені пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, а саме - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 14.12.2021 17:07 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2021 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно частини 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Дата публікації звіту: 21.12.2021 16:26

Запити/Пояснення