• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Ремонтно-реставраційні роботи будинку на пл. Ринок, 42, пам'ятки архітектури національного значення, охоронний № 326/39» у м.Львові (роботи з будівельного підряду)

Завершена

1 670 647.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 353.23 UAH
Номер: 0b7f129417b44152a263e6e5fd7050a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-23-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.06.2022 12:45 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2022 141 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2022 № 141 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15. UA-2021-09-07-001305-b 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, дотримання законодавства під час внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасниками вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, дотримання законодавства під час внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника згідно з протоколом від 07.09.2021 № 80, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.09.2021, тендерна пропозиція ТОВ «В.Ф.Ф.» (далі – учасник-переможець) протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 27.09.2021 № 92, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2021, договір від 13.10.2021 № Р42р, додаткова угода від 29.10.2021 № 1 пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 28.06.2022 року. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник оприлюднив учаснику-переможцю ТОВ «В.Ф.Ф.» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. В ході моніторингу вищезазначеного питання встановлено, що Замовник у Повідомленні вимагає від учасника ТОВ «В.Ф.Ф.» надати документи, що не були надані у складі тендерної пропозиції, а саме: «Вимога про усунення невідповідностей згідно протоколу уповноваженої особи №91 від 24.09.2021р.,керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради від 16.06.2021 №52, Згідно ч.16.ст. 29 Закону: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «В.Ф.Ф.» в процедурі відкритих торгів UA-2021-09-07-001305-b «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на пл. Ринок, 42, пам'ятки архітектури національного значення, охоронний № 326/39» у м.Львові (роботи з будівельного підряду) виявлено невідповідності в інформації у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією: 1)перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі: Учасником подано довідку про працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт №005 від 22.09.2021 в якій зазначено наказ №22-к/с від 01.02.2021 про прийняття на роботу за суміщенням посад -кошторисника , проте в тендерній пропозиції сканкопія вказаного наказу відсутня. Учасником подано сканкопію наказу №00000000008-0000000029 від 01.07.2021 про прийняття на роботу Лабаза І.Р., який не містить печатки ТОВ «В.Ф.Ф.». Учасником подано довідку №003 від 22.09.2021 р. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в якій вказано ціну Договору згідно Додаткової угоди №5 до Договору субпідряду №04/04/19, проте долучено учасником Додаткову угоду №4 до Договору субпідряду №04/04/19 в якій зазначена вартість , що є у вказаній довідці. Учасником подано обгрунтування наявності обладнання в табличному вигляді №015 від 22.09.2021 р. в якій п.2.,3 таблиці дублюється в п.17 таблиці, п.4.таблиці дублюється в п.42 таблиці, в п.48,49,50 таблиці вказане обладнання зазначене, що орендоване згідно Договору №10/12/20 від 10.12.2020 з ФОП Партика І.О. проте в вказаному договорі відсутня інформація щодо оренди зазначеного обладнання. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.10. Додатку №1 тендерної документації: Обґрунтування наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід для виконання робіт передбачених цією тендерною документацією. Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід для виконання робіт передбачених цією Документацією необхідно надати за формою наведеною в таблиці. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: - трудові книжки (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. п.11. Додатку №1 тендерної документації, учасник подає обґрунтування наявності обладнання та матеріально-технічної бази (складські та офісні приміщення) необхідних на строк та для виконання робіт передбачених вимогами цієї Документації. У разі оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази - надати договори оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази. Строк оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази, вказаний у договорах оренди (користування) має бути не менший терміну виконання робіт, який зазначений у Плані-графіку виконання робіт (Додаток № 5 Договору) та поданий у складі пропозиції учасника. Інформацію про наявне обладнання та матеріально-технічну базу необхідно надати за формами наведеними в таблицях. п.12.Додатку №1 тендерної документації, учасник подає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору . Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно таблиці. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : Обгрунтування наявності обладнання необхідних на строк та для виконання робіт передбачених вимогами тендерної документації (подається відповідно до п.11. Додатку 1 тендерної документації) Сканкопію оригіналу наказу №00000000008-0000000029 від 01.07.2021 про прийняття на роботу Лабаза І.Р., який містить печатку ТОВ «В.Ф.Ф.». Сканкопію оригіналу наказу №22-к/с від 01.02.2021 про прийняття на роботу за суміщенням посад –кошторисника. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно ч.9 ст 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник оприлюднює учаснику Повідомлення лише щодо документів, які надані у складі тендерної пропозиції такого учасника. Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «В.Ф.Ф.» Повідомлення з вимогою надання документів (наказу №22-к/с від 01.02.2021 про суміщення посад Шмігельською Н.Я.) відсутніх у складі тендерної пропозиції останнього. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «В.Ф.Ф.», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 13.10.2021 № Р42р та додаткову угоду від 29.10.2021 № 1.
Період усунення порушень: 19.07.2022 11:25 - 03.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2022 11:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-07-001305-b складений 19 липня 2022 Північно-Східним офісом Держаудитслужби в якому зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що управлінням охорони історичного середовища Львівської міської ради проаналізовано вищевказане порушення та видано наказ управління охорони історичного середовища від 25.07.2022 №32. Додатково інформуємо, що Договір №Р42р від 13.10.2021 розірвано
Дата публікації звіту: 25.07.2022 10:30

Запити/Пояснення