• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна

Арматура трубопровідна

Завершена

14 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Номер: f1ec079e1d2d430d83b4c47182e1fe65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-03-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.12.2021 09:51 - 29.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2021 Одеса № 784 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.12.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2021 № 784 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2 UA-2021-09-01-002146-c 01.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз’яснень до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.09.2021 № 199-1, роз’яснення до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.09.2021, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ») та товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕС-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ІТЕС-УКРАЇНА»), протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.10.2021, протокол засідання тендерного комітету від 23.10.2021 № 199-3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.10.2021, договір про закупівлю від 05.11.2021 № 22-942Т, пояснення отримані 08.12.2021 та 15.12.2021 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. У підпункті 2 пункту 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до ТД Замовник визначив, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (копії аналогічних договорів, зазначених у довідці) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору (договорів). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 10.12.2021 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» Додатку № 2 «Технічні вимоги» до аналогічного договору поставки від 04.11.2019 № 1701 (далі – Договір поставки), Замовник надав пояснення, в якому зазначив, що у пункті 1.1. Договору поставки зазначено, що специфікація (Додаток № 1 до Договору) є його невід’ємною частиною. У пунктах 3.1 та 3.4 Договору поставки, де міститься посилання на Додаток № 2, не зазначено, що він є його невід’ємною частиною. Також, у Договорі поставки відсутній перелік додатків, що є його невід’ємною частиною, тому відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника у цій частині. Отже у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» завантажено копію аналогічного Договору поставки не з усіма додатками, які відповідно до пункту 9.2 зазначеного Договору поставки є його невід’ємною частиною, а саме: відсутній Додаток № 2 «Технічні вимоги» до вказаного договору, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до ТД. Так, відповідно до пункту 3.1 Договору поставки постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим договором, якість та технічні характеристики якого відповідають вимогам наведеним у Додатку № 2 до цього договору, паспортом або сертифікатам виробника, Держстандартам та іншим вимогам, які пред’являються до товару даного виду і підтверджується відповідними документами. Кожну партію товару повинен супроводжувати документ, що підтверджує його якість. Відповідно до пункту 3.4 Договору поставки постачальник гарантує відповідність товару вимогам діючої нормативно-технічної документації згідно Додатку № 2 до Договору поставки з моменту його введення в експлуатацію Замовником. Постачальник здійснює гарантійне обслуговування поставленого товару протягом гарантійного строку вказаного у Додатку № 2 до Договору поставки. Відповідно до пункту 9.2 Договору поставки накладні, за якими постачається товар за цим Договором, а також додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані сторонами та скріплені їх печатками. Тобто, у зазначеному пункті Договору поставки чітко зазначено, які саме додатки є невід’ємною частиною Договору поставки. Разом з тим, згідно з даних електронної системи закупівель встановлено, щодо Договір поставки з Додатками № 1 та № 2 оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-27-001911-b. Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та допустив його до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 16.12.2021 12:42 - 01.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2021 12:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником було виконано зобов'язання щодо усунення порушення шляхом розірвання Договору та оприлюднення Додаткової угоди №1 до Договору у електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 23.12.2021 15:43

Запити/Пояснення