• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна

Арматура трубопровідна

Завершена

14 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2021 18:32 - 29.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.

Номер: 60a688eddcb54da19b2ad6d31b87ff88
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-002146-c.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Вимога:
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) звертаємось з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі Замовником. Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації та додатками до неї, затвердженої рішенням тендерного комітету від "01" вересня 2021 року, протокол №199-1, виявлені дискримінаційні вимоги, а саме. У додатку №2 «Технічні специфікації» Замовником зазначено що шпиндель повинен бути виготовлений з нержавіючої сталі марки St1.4162. Таке маркування має дуплексна сталь, яка зазвичай використовується для обладнання яке працює в агресивному середовищі (кислоти, луги, тощо). Питна вода не є агресивним середовище і зазвичай більшість виробників запірної арматури при виробництві шпинделів використовують нержавіючу сталь 1.4021 (Х20Cr13) або її аналог. Просимо надати пояснення для чого Замовником висунута вимога використання шпинделя з дуплексної сталі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що зазначивши такі вимоги Замовник порушив вимоги ст. 22 п. 4 Закону України яким визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону України, Просимо Вас усунути цю дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до п.33 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Враховуючи вищезазначене, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів публічних закупівель, в тому числі недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Бажання Замовника - це придбати обладнання, що відповідає найвищим стандартам якості та безпеки, враховуючи специфіку здійснення господарської діяльності підприємства. Всі зазначені у Додатку 2 технічні характеристики, є стандартними технічними характеристиками, їх застосування не суперечить статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» і обумовлене існуючими системами трубопроводів та насосних станцій Замовника, та різними режимами експлуатації обладнання. Замовник не орієнтується на обладнання виготовлене певним виробником. На стадії підготовки процедури закупівлі, технічними спеціалістами підприємства був проведений аналіз ринку товару, що є предметом закупівлі (із зазначеними технічними характеристиками) якими встановлено, що на ринку наявні інші виробники (більше двох), які представляють обладнання з аналогічними характеристиками. Отже, зазначені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційні, а вимога є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: f0b0f16205704ad0979ba91e4f39f311
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-002146-c.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) звертаємось з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі Замовником. Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації та додатками до неї, затвердженої рішенням тендерного комітету від "01" вересня 2021 року, протокол №199-1, виявлені дискримінаційні вимоги, а саме. У додатку №2 «Технічні специфікації» Замовником зазначено бажану конструкцію вузла фіксації основи шпинделя. А саме: • для засувок Ду50-Ду300 – основа шпинделя повинна фіксуватися у корпусі за допомогою байонетного з’эднання. • для засувок Ду400- Ду600 основа шпинделя фіксується за допомогою запресованої втулки із латуні стійкої до утворення цинкового напилення. Маючи значний досвід на ринку, було уважно вивчено технічні характеристики провідних виробників запірної арматури які представлені на ринку України ми дійшли висновку, що така комбінація конструкції є тільки у одного виробника – HAWLE. Зазначивши такі вимоги Замовник порушив вимоги ст. 22 п. 4 Закону України яким визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону України, Просимо Вас усунути цю дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до п.33 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Враховуючи вищезазначене, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів публічних закупівель, в тому числі недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Бажання Замовника - це придбати обладнання, що відповідає найвищим стандартам якості та безпеки, враховуючи специфіку здійснення господарської діяльності підприємства. Всі зазначені у Додатку 2 технічні характеристики, є стандартними технічними характеристиками, їх застосування не суперечить статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» і обумовлене існуючими системами трубопроводів та насосних станцій Замовника, та різними режимами експлуатації обладнання. Замовник не орієнтується на обладнання виготовлене певним виробником. На стадії підготовки процедури закупівлі, технічними спеціалістами підприємства був проведений аналіз ринку товару, що є предметом закупівлі (із зазначеними технічними характеристиками) якими встановлено, що на ринку наявні інші виробники (більше двох), які представляють обладнання з аналогічними характеристиками. Отже, зазначені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційні, а вимога є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено