-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст.. по вул..Графа Львова 14, с.Чернятин Жмеринського району Вінницької області (коригування)
Завершена
1 907 191.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Номер:
4fb3d02cbe18479b880c8be27e1956fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
09.08.2022 13:40 - 31.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.08.2022 №39-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-08-31-008082-a 31.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік відділу освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31 серпня 2021 року), звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення від 28 вересня 2021 року, відповіді Замовника від 01 жовтня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «БК МІСТО», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 вересня 2021 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 05 жовтня 2021 року №152 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 22 грудня 2021 року №1, від 29 грудня 2021 року №2, від 30 березня 2022 року №3, від 31 травня 2022 року №4, від 28 липня 2022 року та пояснення від 12 та 23 серпня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 2 додатку 2 «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Однак, переможцем торгів ТОВ «БК МІСТО» не надано у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Зважаючи на зазначене, переможець торгів ТОВ «БК МІСТО» не дотримався вимог пункту 2 додатку 2 «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Однак, на порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним Договір.
Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Однак, повідомлення про внесення змін до договору згідно додаткової угоди від 22 грудня 2021 року №1 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 30 грудня 2021 року та повідомлення про внесення змін до договору згідно додаткової угоди від 28 липня 2022 року №5 оприлюднено 19 серпня 2022 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених пунктом 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2022 13:56 - 15.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2022 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто.. Вжито заходів щодо припинення зобовязань (відповідно до Господарського кодесу) способом подання листа підрядній організації щодо розгляду питання про можливість припинення таких зобовязанань за згодою сторін,
Дата публікації звіту:
06.09.2022 12:54
Запити/Пояснення
Номер:
85c122c6574b4c719a413b23a252d77f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.08.2022 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Графа Львова 14, с. Чернятин Жмеринського району Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-31-008082-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ «БК МІСТО» виконано вимоги пункту 2 додатку 2 «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» тендерної документації, а саме: щодо надання переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c25b87e405174076aaaba9f850f67f40
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.08.2022 22:18
Опис:
За результатами виконання договору укладеного Відділом освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради із ФОП «Майоров О.І.», останнім було розроблено та передано на адресу Замовника проектно-кошторисну документацію, та позитивний висновок експертизи вказаної документації.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У зв’язку з чим в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку» виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника» виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено вартість робіт з врахуванням податкового навантаження.
На замовника не покладено обов’язку здійснювати оприлюднення обґрунтування на власному веб-сайті, проте обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі "Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст.. по вул.. Графа Львова 14, с. Чернятин Жмеринського району Вінницької області (коригування)" розміщено за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04330421/7dccfe55ff65a5d21e62dcabcb8242a5.pdf (в розділі Відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради, вкладка Річний план).
На виконання вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» товариством з обмеженою відповідальністю «БК «МІСТО» подано Довідку у формі електронного документу в томі числі із зазначенням інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказана довідка оприлюднена у електронній системі закупівель. Замовником при перевірці інформації відображеної в довідці не виявлено підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених статтею 17 Закону.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень розділу V тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Питома вага -100%. Враховуючи цінову позицію учасників, пропозиція учасника ТОВ «БК «МІСТО» є найбільш економічно вигідною в розумінні Закону України «про публічні закупівлі».
Номер:
c51ed5e2d0754d0ab85ec437b6061dac
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.08.2022 13:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Графа Львова 14, с. Чернятин Жмеринського району Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-31-008082-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких причин повідомлення про внесення змін до договору згідно додаткової угоди від 22 грудня 2021 року №1 оприлюднено в електронній системі закупівель 30 грудня 2021 року?
2. Чому не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель згідно додаткової угоди від 28 липня 2022 року №5?
3. З яких підстав додатковою угодою від 22 грудня 2021 року №1 до договору від 05 жовтня 2021 року №152 внесені зміни щодо продовження строку його дії до 31 грудня 2022 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження?
4. З яких підстав додатковою угодою від 28 липня 2022 року №5 до договору від 05 жовтня 2021 року №152 внесені зміни щодо продовження строку виконання робіт до 31 грудня 2022 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd07aab5ca4345e0a56c58efd90045a4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.08.2022 16:45
Опис:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
При цьому договірні відносини регулюються зокрема Цивільним та Господарським кодексами України.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Водночас відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
При цьому випадки зміни істотних умов договору про закупівлю встановлені статтею 41 Закону.
Так, зокрема пунктом 4 частини четвертої статті 41 Закону визначено, що одним із випадків зміни істотних умов договору про закупівлю є продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючи вищевикладене, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» між сторонами договору було укладено додаткові угоди про продовження строку дії договору та кінцевого терміну виконання робіт без збільшення вартості договору.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що на території країни оголошено особливий режим «військового стану», що також вносить свої корективи та технічні затримки (збої) в роботу систем функціонування закупівельних майданчиків у зв’язку з чим існує обмежена можливість вчасного оприлюднення завантаженого оголошення за умови оприлюднення відповідних угод.