-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст.. по вул..Графа Львова 14, с.Чернятин Жмеринського району Вінницької області (коригування)
Завершена
1 907 191.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2021 18:17 - 12.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення замовника
Номер:
e85405687cf343c6b6543dd952cbc79a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-008082-a.b1
Назва:
Неправомірне рішення замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» (далі – Учасник-2/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом прийшов до наступного
висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-1 є необгрунтованим,
неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним
рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується
нижченаведеним.
1. В пункті 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або
сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим
замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної
пропозиції» Тендерної документації (на стор. 14-15) зазначена вимога наступного змісту:
«Замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані
ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками
відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У зв’язку із
вищевикладеним, учасники торгів в своїй діяльності повинні використовувати систему
управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі
тендерної пропозиції діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 ДСТУ ISO 14001:2015
, ДСТУ ISO 37001:2018 та ДСТУ ISO 45001:2019 виданого учаснику.»
Крім того, в пункті 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної
документації (на стор. 21) міститься вимога наступного змісту:
«4.За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання
підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну
відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.»
Учасник-1 надав у складі своєї тендерної пропозиції на сторінках 41-44 файлу «Частина 1»
скановані копії чотирьох сертифікатів, які видані так званим органом сертифікації «ІНФО ТЕХ
УКРАЇНА».
Однак, Скаржником, за результатами перевірки інформації на веб-порталі Міністерства
юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result встановлено наступне:
1) Орган сертифікації «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» - це насправді товариство з обмеженою
відповідальністю «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 42470891).
2) Видами діяльності ТОВ «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» є:
-63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність
(основний);
-58.29 Видання іншого програмного забезпечення;
-46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до
нього;
-62.01 Комп’ютерне програмування;
-62.02 Консультування з питань інформатизації;
-62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем.
Отже, згідно інформації, яка міститься у загальному доступі на веб-порталі Міністерства
юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result, в переліку видів
діяльності ТОВ «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 42470891) ВІДСУТНІЙ вид діяльності,
який дає право на сертифікацію діяльності суб’єктів господарювання, а саме:
-код КВЕД-2010 Клас 84.13 Регулювання та сприяння ефективному веденню
економічної діяльності. Саме цей клаc (84.13) передбачає здійснення в тому числі діяльності із ліцензування,
патентування та сертифікації.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 42470891)
насправді НЕ Є ОРГАНОМ СЕРТИФІКАЦІЇ, а отже не має права видавати будь-які
сертифікати іншим суб’єктам господарювання.
Отже, наведені на сторінках 41-44 файлу «Частина 1» скановані копії чотирьох
сертифікатів є підробкою. Підроблення документів карається Законом (ст. 358
Кримінального кодексу України).
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню
згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме:
Учасник-1 зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою
при визначенні результатів процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА мультифункціональний майданчик.pdf 28.09.2021 09:27
- Відповідь.PDF 01.10.2021 16:16
Дата подачі:
28.09.2021 09:27
Вирішення:
Відповідь на вимогу учаснику
Статус вимоги:
Відхилено