• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст.. по вул..Графа Львова 14, с.Чернятин Жмеринського району Вінницької області (коригування)

Завершена

1 907 191.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 18:17 - 12.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення замовника

Номер: e85405687cf343c6b6543dd952cbc79a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-008082-a.b1
Назва: Неправомірне рішення замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» (далі – Учасник-2/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-1 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. В пункті 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 14-15) зазначена вимога наступного змісту: «Замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У зв’язку із вищевикладеним, учасники торгів в своїй діяльності повинні використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 ДСТУ ISO 14001:2015 , ДСТУ ISO 37001:2018 та ДСТУ ISO 45001:2019 виданого учаснику.» Крім того, в пункті 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 21) міститься вимога наступного змісту: «4.За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.» Учасник-1 надав у складі своєї тендерної пропозиції на сторінках 41-44 файлу «Частина 1» скановані копії чотирьох сертифікатів, які видані так званим органом сертифікації «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА». Однак, Скаржником, за результатами перевірки інформації на веб-порталі Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result встановлено наступне: 1) Орган сертифікації «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» - це насправді товариство з обмеженою відповідальністю «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 42470891). 2) Видами діяльності ТОВ «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» є: -63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність (основний); -58.29 Видання іншого програмного забезпечення; -46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього; -62.01 Комп’ютерне програмування; -62.02 Консультування з питань інформатизації; -62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем. Отже, згідно інформації, яка міститься у загальному доступі на веб-порталі Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result, в переліку видів діяльності ТОВ «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 42470891) ВІДСУТНІЙ вид діяльності, який дає право на сертифікацію діяльності суб’єктів господарювання, а саме: -код КВЕД-2010 Клас 84.13 Регулювання та сприяння ефективному веденню економічної діяльності. Саме цей клаc (84.13) передбачає здійснення в тому числі діяльності із ліцензування, патентування та сертифікації. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ІНФО ТЕХ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 42470891) насправді НЕ Є ОРГАНОМ СЕРТИФІКАЦІЇ, а отже не має права видавати будь-які сертифікати іншим суб’єктам господарювання. Отже, наведені на сторінках 41-44 файлу «Частина 1» скановані копії чотирьох сертифікатів є підробкою. Підроблення документів карається Законом (ст. 358 Кримінального кодексу України). На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Учасник-1 зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу учаснику
Статус вимоги: Відхилено