• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт та інженерний захист житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь" (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)

Завершена

42 594 295.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 426 000.00 UAH
Номер: f4515ed644ab4b69b8906ade208852ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.12.2021 14:21 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.12.2021 № 774 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2021-08-31-005875-a 31.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-08-31-005593-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», пропозиції учасників ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» та ТОВ «АЙ ТЕМС 09» (в частині правомірності відхилення), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2021 № б/н, від 27.09.2021 № б/н, протокол засідання тендерного комітету від 29.09.2021 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.10.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.10.2021 № 36 (з додатками до нього) зі змінами, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 17.12.2021. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій (в частині правомірності відхилення) встановлено, що пропозиції учасників ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» та ТОВ «АЙ ТЕМС 09» Замовником відхилені правомірно з підстав, зазначених у протоколах розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» укладено договір від 23.10.2021 № 36 на загальну суму 39 750 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 22.12.2021 16:21 - 29.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2021 16:21

Запити/Пояснення