• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт та інженерний захист житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь" (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)

Завершена

42 594 295.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 426 000.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 15:18 - 13.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання документів додаткової аргументації щодо дискваліфікації ТОВ "ДНІПРОБУДРЕСУРС"

Номер: 8ca2ba8067244419a207c0b6aef8c866
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-005875-a.c1
Назва: Вимога про надання документів додаткової аргументації щодо дискваліфікації ТОВ "ДНІПРОБУДРЕСУРС"
Вимога:
Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації було розпочато процедуру закупівлі UA-2021-08-31-005875-a. ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією (далі - ТД) розмістило свою пропозицію та надало повний пакет документів, який вимагав Замовник відповідно до умов Документації на закупівлю. 24.09.2021 року о 15 год. 54 хв. Замовником було виставлено вимогу до ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» «про усунення невідповідностей відповідно до вимог зазначених у розділі І Додатку 3 до тендерної документації та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: акти прийому-передачі транспортних засобів до договорів від 19.07.2021 між учасником та ТОВ “Дніпромегабуд”, від 14.09.2018 між Єфимовим В.В. та ТОВ “Дніпромегабуд”, від 21.09.2020 між Антіповим О.В. та ТОВ “Дніпромегабуд”, від 02.08.2021 між учасником та ТОВ “Нікопольська Екскавація”, від 14.12.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян Г.Г, від 14.12.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян В.Г., від 06.04.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян Г.Г; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А; засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку переклад українською мовою наступних документів: паспорт на кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А; “руководство по эксплуатации на насос гидравлический ручной НГР-700”, “руководство по эксплуатации на бензиновый генератор”; підтвердження дійсності кваліфікаційного сертифікату інженера з проєктно-кошторисної роботи; підтвердження фінансової спроможності за попередній рік не менше 99% від тендерної пропозиції учасника.» 1. щодо надання актів приймання- передачі транспортних засобів до договорів від 19.07.2021 року між учасником та ТОВ “Дніпромегабуд”. Між ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» (замовник) та ТОВ «ДНІПРОМЕГАБУД» (виконавець) 19.07.2021 року було укладено договір про надання послуг спецтехніки. Відповідно до ст. 901 ЦК за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто за даним договором не здійснюєтья передача транспортних засобів та не підписується акт приймання- передачі транспортних засобів. Тому вимога Замовника про надання акту приймання передачі є незаконною. 2. щодо надання актів приймання- передачі транспортних засобів до договору від 14.09.2018 між Єфимовим В.В. та ТОВ “Дніпромегабуд”. 14.09.2018 року між громадянином України Єфимовим В.В. та ТОВ «ДІНПРОМЕГАБУД» було укладено та нотаріально посвідчено договір оренди (найму) транспортного засобу. Відповідно до п.5.1 цього договору договір набуває чинності з моменту його підписання та нотаріального посвідчення. Згідно зі ст. 759 ЦК України За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Стаття 799 ЦК України передбачає, що Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі; договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Тобто наявність акту приймання- передачі транспортного засобу законодавством не передбачено. Тому вимога Замовника про надання акту приймання передачі є незаконною. 3. щодо надання актів приймання- передачі транспортних засобів до договору від 21.09.2020 між Антіповим О.В. та ТОВ “Дніпромегабуд”, від 02.08.2021. 21.09.2020 року між громадянином України Антіповим О.В. та ТОВ «ДНІПРОМЕГАБУД» було укладено та нотаріально посвідчено договір оренди транспортного засобу. Згідно зі ст. 759 ЦК України За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Стаття 799 ЦК України передбачає, що Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі; договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Тобто наявність акту приймання- передачі транспортного засобу законодавством не передбачено. Тому вимога Замовника про надання акту приймання передачі є незаконною. 4. щодо надання актів приймання- передачі транспортних засобів до договору від 02.08.2021 між учасником та ТОВ “Нікопольська Екскавація”, від 14.12.2020. Між ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» (замовник) та ТОВ «Нікопольська екскавація» (виконавець) 02.08.2021 року було укладено договір про надання послуг спецтехніки.. Відповідно до ст. 901 ЦК за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто за даним договором не здійснюєтья передача транспортних засобів та не підписується акт приймання- передачі транспортних засобів. Тому вимога Замовника про надання акту приймання передачі є незаконною. 5. щодо надання актів приймання- передачі транспортних засобів до договору від 14.12.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян Г.Г. 14.12.2020 року між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та Фтояном Г.Г. було укладено та нотаріально посвідчено договір найму (оренди) транспортних засобів. Відповідно по п. 1.2. цього договору транспортні засоби передаються Наймодавцем у день підписання договору та повертаються Наймачем у день закінчення строку оренд. Згідно зі ст. 759 ЦК України За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Стаття 799 ЦК України передбачає, що Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі; договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Тобто наявність акту приймання- передачі транспортного засобу законодавством не передбачено. Тому вимога Замовника про надання акту приймання передачі є незаконною. 6. щодо надання актів приймання- передачі транспортних засобів до договору від 14.12.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян В.Г. 14.12.2020 року між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та Фтояном В.Г. було укладено та нотаріально посвідчено договір найму (оренди) транспортних засобів. Згідно зі ст. 759 ЦК України За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Стаття 799 ЦК України передбачає, що Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі; договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Тобто наявність акту приймання- передачі транспортного засобу законодавством не передбачено. Тому вимога Замовника про надання акту приймання передачі є незаконною. 7. щодо надання актів приймання- передачі транспортних засобів до договору від 06.04.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян Г.Г. 06.04.2020 року між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та Фтояном Г.Г. було укладено та нотаріально посвідчено договір найму (оренди) транспортних засобів. Відповідно по п. 1.2. цього договору транспортні засоби передаються Наймодавцем у день підписання договору та повертаються Наймачем у день закінчення строку оренд. Згідно зі ст. 759 ЦК України За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Стаття 799 ЦК України передбачає, що Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі; договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Тобто наявність акту приймання- передачі транспортного засобу законодавством не передбачено. Тому вимога Замовника про надання акту приймання передачі є незаконною. 8. щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А. Відповідно до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух» Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них транспортні засоби та мопеди, що використовуються на автомобільних дорогах державного значення. Кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А не призначений для експлуатації на вулично- дорожній мережі загального користування. Його переміщення такими мережами здійнюється лише за допомогою тралу (максимальна швидкість крану 14,3 м/год). У зв’язку з чим, кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А не підлягає обов’язковій державній реєстрації та не має свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Тому вимога Замовника про надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А є незаконною. 9. щодо засвідченого нотаріально або легалізованго у встановленому законодавством України порядку перекладу українською мовою наступних документів: паспорт на кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А; “руководство по эксплуатации на насос гидравлический ручной НГР-700”, “руководство по эксплуатации на бензиновый генератор”. Відповідно до ТД учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Умовами ТД не вимагалось надання таких документів як паспорт на кран монтажний, інструкцій з експлуатації на наноси та бензинові генератори. паспорт на кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А; “руководство по эксплуатации на насос гидравлический ручной НГР-700”, “руководство по эксплуатации на бензиновый генератор” було надано в складі пропозиції як додаткові матеріали які має учасник на дане обладнання, у зв’язку з тим, що кран монтажний на гусеничному хочу МКГ-25-01А, нанос гідравлічний ручний НГР-700 та бензиновий генератор не підлягають державній реєстрації. Тому вимога Замовника про надання засвідченого нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку перекладу українською мовою наступних документів: паспорт на кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А; “руководство по эксплуатации на насос гидравлический ручной НГР-700”, “руководство по эксплуатации на бензиновый генератор”є незаконною. Окрім того, дана вимога була завантажена до системи 24.09.2021 року о 15.54 год.(п’ятниця) та надано 24 години на усунення невідповідностей, тобто до 25.09.2021 року до 15.54 год (субота), що є офіційним вихідним днем в Україні під час якого здійснити переклад із нотаріальним засвідченням підпису перекладача неможливо. 10. щодо підтвердження дійсності кваліфікаційного сертифікату інженера з проєктно-кошторисної роботи. В складі тендерної пропозиції надано файл «2.2_Довідка про наявність працівників.pdf» в якому міститься завірена належним чином копія свідоцтва № 00342 інженера- проектувальника та завірена належним чином копія кваліфікаційного сертифікату серія АР № 005888 на ім’я Бідулі Олени Олександрівни. Дійсність кваліфікаційного сертифікату перевіряється у реєстрі з відкритим доступом на сайті http://asdev.com.ua/itn/list.php (реєстр атестованих осіб). Відповідно до ч.5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тому вимога Замовника про надання підтвердження дійсності кваліфікаційного сертифікату інженера з проектно-кошторисної роботи є незаконною. Окрім того, Замовник не зазначив яким чином/документом він вимагає від Учасника підтвердження дійсності кваліфікаційного сертифікату інженера з проєктно-кошторисної роботи. 11. щодо підтвердження фінансової спроможності за попередній рік не менше 99% від тендерної пропозиції учасника. В складі тендерної пропозиції надано файл «6.8_Копія балансу.pdf», в якому міститься фінансова звітність малого підприємства (баланс та фінансові результати). Дані документи підтверджують фінансову спроможність за попередній рік не менше 99 % від тендерної пропозиції. Тому вимога Замовника щодо підтвердження фінансової спроможності за попередній рік не менше 99% від тендерної пропозиції учасника є незаконною. Також, Замовник не зазначив яким чином/документом він вимагає від Учасника підтвердження фінансової спроможності за попередній рік не менше 99% від тендерної пропозиції учасника. Окрім того, відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте замовником було висунуто вимогу о 15.54 год. 24.09.2021 року- п’ятниця. Також, зазначаємо, що при перегляді тендеру 24.09.2021 року о 18.15 год. в системі Prozzoro учасник ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» знаходився у статусі «оцінка» без наявності будь-яких вимог, через те, що після завантаження вимоги Замовником вона з’являється в системі не одразу, а лише через кілька годин. При цьому Замовник навмисно зазначив незаконні вимоги про усунення невідповідностей та створив штучні умови для неможливості їх усунення, що в подальшому призвело до дискваліфікації учасника. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. У зв’язку з вищевикладеним,- ПРОСИМО: 1. Надати додаткові роз’яснення з приводу порушення вимог ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розміщення вимоги про усунення невідповідностей в пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» у неробочий час (вихідний день); 2. Надати додаткові роз’яснення з приводу вимоги про надання актів приймання- передачі транспортних засобів за договорами про надання послуг ( між ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» та ТОВ «ДНІПРОМЕГАБУД»; ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» та ТОВ «Нікопольська екскавація») у зв’язку з тим, що за договорами про надання послуг не передаються транспортні засоби, а саме надаються послуги; 3. Надати додаткові роз’яснення з приводу вимоги про надання актів приймання- передачі транспортних засобів за нотаріально посвідченими договорами оренди (найму) транспортних засобів (від 14.09.2018 між Єфимовим В.В. та ТОВ “Дніпромегабуд”, від 21.09.2020 між Антіповим О.В. та ТОВ “Дніпромегабуд”, між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян Г.Г, від 14.12.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян В.Г., від 06.04.2020 між ТОВ “Паралель-бізнесгруп” та гр. Фтоян Г.Г) наявність яких не передбачена чинним законодавством України; 4. Надати додаткові роз’яснення з приводу вимоги про надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - кран монтажний на гусеничному ходу МКГ-25-01А при тому, що державна реєстрація такого засобу не проводиться; 5. Надати додаткові роз’яснення з приводу підтвердження дійсності кваліфікаційного сертифікату інженера з проєктно-кошторисної роботи у зв’язку з тим, що саме Замовник мав перевірити дійсність кваліфікаційного сертифікату інженера з проєктно-кошторисної роботи у відкритому безкоштовному реєстрі атестованих осіб, а також чому Замовником не було зазначено у вимозі яким чином Учасник повинен підтвердити дійсність кваліфікаційного сертифікату інженера з проєктно-кошторисної роботи; 6. Надати додаткові роз’яснення з приводу підтвердження фінансової спроможності за попередній рік не менше 99% від тендерної пропозиції учасника, якщо вся фінансова звітність була подана у складі тендерної пропозиції, а також чому Замовником не було зазначено у вимозі яким чином Учасник повинен підтвердити фінансову спроможность за попередній рік не менше 99% від тендерної пропозиції учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником протоколом від 27.09.2021 за результатами розгляду тендерної пропозиції, визнано тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ДНІПРОБУДРЕСУРС”, код згідно з ЄДРПОУ 39201657 такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених статтями 16, 22 Закону. Відхилена тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів ТОВ “ДНІПРОБУДРЕСУРС” (код згідно з ЄДРПОУ 39201657) по предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт та інженерний захист житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь” (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів) до підпункту 1, 2, 5 пункту 1 частини 1 та підпункту 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами) (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» у вимозі оприлюдненій в електронній системі 28 вересня 2021 о 16 год. 57 хв. просить Замовника надати додаткові роз’яснення з приводу порушення вимог ч. 16 ст. 29 Закону “Про публічні закупівлі” та розміщення вимоги про усунення невідповідностей в пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» у неробочий час (вихідний день). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Так, частина 16 статті 29 Закону не містить обмежень для Замовника щодо часу (неробочий або вихідний день) розміщення вимоги про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасником протягом 24 годин не надано документів та інформації, стосовно вимоги замовника про усунення невідповідностей. З боку тендерного комітету департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації не порушувались вимоги статті 29 Закону. Стосовно пунктів 2, 3, 4, 5, 6 вимоги ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС», оприлюдненій в електронній системі закупівель 28 вересня 2021 о 16 год. 57 хв. ТОВ «ДНІПРОБУДРЕСУРС» у своїй вимозі просить надати додаткові роз’яснення з приводу вимоги Замовника, оприлюдненої 24.09.2021 о 15 год. 54 хв. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Закон не надає право Замовнику надавати роз’яснення учасникам процедури закупівлі стосовно положень вимоги про усунення невідповідностей, виставленої у відповідності до частини 16 статті 29 Закону.
Статус вимоги: Відхилено