-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
УГВ-Сервіс 21Т-225_Верстат широкоуніверсальний фрезерний; 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Адреса організатора закупівлі (Закупівельника − АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"): реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; Адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Завершена
2 999 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 89 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 89 000.00 UAH
Номер:
a315e731d53e4b9ba2a40149eb10d59e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 16:31 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2022
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-08-27-008832-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації по закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Ф.ТЕХНОЛОДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення частини 5 статті 8 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 27.08.2021 року (зі змінами від 09.09.2021 року), тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Ф.ТЕХНОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «Ф.ТЕХНОЛОДЖІ»), протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 року № УГВ-Сервіс 21Т-225/пр., повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни від 23.09.2021 року, протокол уповноваженої особи від 12.10.2021 року № УГВ-Сервіс 21Т-225, повідомлення про намір укласти договір від 12.10.2021 року, договір поставки від 29.10.2021 року № УГВС 302/41-21, додаткова угода від 22.07.2022 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.07.2022 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.09.2022 року.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 09.09.2022 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів, на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак, Замовник, в порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи, на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень:
26.09.2022 16:30 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 16:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-27-008832-a «УГВ-Сервіс 21Т-225_Верстат широкоуніверсальний фрезерний; 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника».
Дата публікації:
07.10.2022 14:39
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до ВИСНОВКУ про результати моніторингу Державною аудиторською службою України (Північний офіс Держаудитслужби, Україна, Житомир) процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» − ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-27-008832-a, УГВ-Сервіс 21Т-225, за предметом закупівлі «Верстат широкоуніверсальний фрезерний; 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника».
Дата публікації звіту:
28.09.2022 13:43
Запити/Пояснення
Номер:
dbf2ea3e4a2b48548e03eada05b76e02
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2022 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Верстат широкоуніверсальний фрезерний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-27-008832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eb5c510004ff48f0b5266de28d761cd0
Назва:
Надання пояснень на запит ДАСУ
Дата опублікування:
13.09.2022 15:29
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі "УГВ-Сервіс 21Т-225_Верстат широкоуніверсальний фрезерний; 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника", ідентифікатор закупівлі - UA-2021-08-27-008832-a