Код ДК 021:2015 - 24110000-8 Промислові гази (Кисень медичний газоподібний газ в балонах 40л/6,3 м.куб)
Мова тендерної пропозиції українська.
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Місцезнаходження Замовника: вул. Жмаченка, 46, м. Корстень, Житомирська область.
Категорія Замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Медико-технічні вимоги Додаток №4 до ТД
Кваліфікаційні критерії Додаток 2,7 до ТД
Форма цінової пропозиції Додато №9 до ТД
Проект договору Додаток №5 до ТД
Торги відмінено
201 030.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 005.15 UAH
Період моніторингу:15.09.2021 17:05 - 07.10.2021 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.09.2021
№ 528
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.09.2021 № 528.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2021-08-20-009778-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог частини 16 статті 29, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 20.08.2021 року, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ДіПі Ейр Газ» (далі – ТОВ «ДіПі Ейр Газ»), тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Кріогенсервіс» (далі – ТОВ фірма «Кріогенсервіс»), протоколи засідання тендерного комітету від 09.09.2021 року № 2 та від 10.09.2021 року № 4, повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ фірма «Кріогенсервіс».
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ фірма «Кріогенсервіс» встановлено наступне.
Так, учасником ТОВ фірма «Кріогенсервіс» в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та Додатку № 10 тендерної документації не надано інформацію щодо місця надання послуг або поставки товару.
Слід відмітити, що частиною 16 статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, моніторингом встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ фірма «Кріогенсервіс» шляхом дозавантаження інформації щодо місця надання послуг або поставки товару відповідно до Додатку № 10 тендерної документації, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ фірма «Кріогенсервіс», як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:22.09.2021 11:42 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:22.09.2021 11:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Скасувано процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі ««Код ДК 021:2015 - 24110000-8 Промислові гази (Кисень медичний газоподібний газ в балонах 40л/6,3 м.куб)», з підстави, що передбачена згідно п.1 ч. 1 ст. 32 Закону
Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.) +38 (0 98) 977-36-09 galunijyasinska@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Промислові гази (Кисень медичний газоподібний газ в балонах 40л/6,3 м.куб)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-009778-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ Фірма «Кріогенсервіс» на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Коростеньська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
30462
Номер:327090124c3849bcb42d0759289e6ebe
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:20.09.2021 17:52
Автор:Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради
×
Код ЄДРПОУ:
40475812
Контактна особа:
Олена Жидецька +380974304624 lena_prozorro@ukr.net
Адреса:
11571, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Наумова,12
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Житомирській області від 15.09.2021 Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради надає пояснення. Перелік формальних помилок визначений в V. Оцінка тендерної пропозиції пункті 5 Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. Витрати пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції. Зазначені витрати сплачуються учасником. Понесені витрати учасника не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). --------------------------------------------------------------------------------
Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Перелік формальних помилок визначений у додатку 6 до тендерної документації (Додаток 6 додається).
Під час розгляду тендерної пропозиції Згідно Додатку 2 до ТД інформація та документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям вимагалось надати документальне підтвердження. ТОВ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" надала довідку вих. №60 від 02.09.2021 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій в якій вказано: • Посудини, що працюють під тиском понад 0,07МП; • Автотранспортні ємності 3,6,8,20 та 24 тони (обладнання); • Кріоциліндри DPL-400-175, DPL-400-210; • Устаткування для опосвідчення балонів СТ-1 ); В підтвердження вищевикладеного ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» згідно ТД Додаток 6 п. 13. наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. ТОВ ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» надала Дозвіл Головне управління Держпраці у Київській області №3419.19.32 , також надано Додаток 8 по Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018р. №48 Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, також, Договір КПБ-4 купівлі-продажу будівлі кисневого цеху, щодо Автотранспортні ємності 3,6,8,20 та 24 тони (обладнання; • Кріоциліндри DPL-400-175, DPL-400-210; • Устаткування для опосвідчення балонів СТ-1 ) акт №198 прийому-передачі державного майна складеного 13.04.01 р.), також надано сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 21.09.2020р. №ПТ-365/20 та свідоцтвом на нерухоме майно індексний номер:30285148 від 01.12.2014р.
Згідно тендерної документації вимагалося надати витяг з протоколу про проходження перевірки знань з охорони праці: Правила безпеки i безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском, на випробувача балонів, виданий Держгірпромнаглядом. ТОВ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" надали довідку з ТОВ «Навчально-курсовий центр «Будмашоснова» Щодо цього пункту в Протоколі №95 від 10 березня 2017р. ТОВ «Навчально-курсовий центр «Будмашоснова» прописано Ліцензія АЕ №636910 від 19.06.2015р. Міністерства освіти і науки України Висновок Територіального управління Держгірпромнагляду у Київській області та м.Києві №04/3256 від 10.11.2008р.
Згідно тендерної документації вимагалося надати витяг з протоколу про проходження перевірки знань з охорони праці: Правила безпеки i безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском, на наповнювача балонів, виданий Держгірпромнаглядом. ТОВ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" надали довідку з ДП «Навчально-курсовий комбінат АТВТ «ТРЕСТ «ПІВДЕНАТОМЕНЕРГОБУД»
Згідно тендерної документації вимагалося надати витяг з протоколу про проходження перевірки знань з питань охорони праці: законодавчі акти з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, виданий Держгірпромнаглядом для інженерно технічного персоналу. ТОВ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" надали довідку з ТОВ «НКЦ «ЕНЕРГІЯ» Щодо цих підпунктів Надано висновок Експертизи №33628558-01-02-058.19 стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки та звіт за результатами експертизи.
Згідно тендерної документації вимагалося надати документ: «Місця поставки та обсяг поставки (кількість)». Даний документ було додано учасником ТОВ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" . Щодо цього підпункту звернулися до ТОВ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС з усуненням порушення на виправлення невідповідностей в інформації та / або документах п.4 ТД, так як згідно Додатку 1 п.3 Документи щодо підтвердження відповідності встановленим технічним вимогам до предмету закупівлі Додаток 4 до ТД надається на виправлення та усунення недоліків 24 години.
Протокол про встановлення формальних помилок додається - 20.09.2021року
Додаток 6
до тендерної документації
Перелік формальних помилок
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
13. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Оскільки інформація про визнання помилки формальною не містить обов’язку оприлюднювати її в електронній системі, дана інформація не включалась до протоколу про визнання учасника переможцем. Протокол про встановлення формальних помилок додається. 20.09.2021р.
Ззгідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом згідно Вашого запиту надаємо сканкопії: Наказу №281/1 від 27 травня 2021року, склад комітету з конкурсних торгів, положення про тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради – додається 20.09.2021 року