• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини вулиці Незалежності (від перехрестя вулиць Центральної, Промислової, Аркадія Артюха до перехрестя провулка Петра Сагайдачного), смт. Добровеличківка (коригування)» (ДК 021:2015: код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)

Завершена

6 708 441.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 084.00 UAH
Номер: 160975228dd64c27bcb365311a948cb6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 05.10.2021 13:05 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.10.2021 №433 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021 №433 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер 11 UA-2021-08-19-006745-a 19.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради - Апарату ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.08.2021 (протокол № 40), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЕФЕКТ», приватного підприємства «ДОРСТРОЙ-АСС», протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 09.09.2021 № 59, від 14.09.2021 № 61, повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2021, договір від 01.10.2021 № 105, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.10.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 23.10.2021 14:51 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2021 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПОЯСНЕННЯ на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-08-19-006745-a На виконання вимог, викладених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-08-19-006745-a Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради - Апарат ради повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарату ради «19» серпня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини вулиці Незалежності (від перехрестя вулиць Центральної, Промислової, Аркадія Артюха до перехрестя провулка Петра Сагайдачного), смт. Добровеличківка (коригування)» (ДК 021:2015: код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг») Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-19-006745-a. «05» жовтня 2021 року на підставі наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021 №433 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2021-08-19-006745-a та «06» жовтня 2021 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини вулиці Незалежності (від перехрестя вулиць Центральної, Промислової, Аркадія Артюха до перехрестя провулка Петра Сагайдачного), смт. Добровеличківка (коригування)» (ДК 021:2015: код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-19-006745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Заходи, що здійснив Замовник : 28 жовтня 2021 року за ініціативою голови тендерного комітету Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарату ради було проведено позачергове засідання комітету, під час якого було наголошено в суворому порядку дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель (слідкувати за внесенням змін та доповнень, проводити засідання тендерного комітету з приводу ознайомлення складу комітету із новелами законодавства у сфері публічних закупівель та внесених змін/доповнень до нього), не допускати порушень, які в свою чергу є недопустимими в роботі органів державної влади та можуть призвести до нераціонального розпорядження державними коштами, належно виконувати службовими особами тендерного комітету своїх посадових обов'язків у частині забезпечення основних завдань, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Одним з основних питань був розгляд висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-08-19-006745-a щодо не допущення в подальшому виявлених порушень. Голова тендерного комітету Гончаренко Ольга Олександрівна оголосила вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та роз’яснив секретарю та членам тендерного комітету механізм реалізації даної вимоги на сайті Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Також, застеріг щодо недопущення в подальшому повторного порушення зазначеної норми закону. З повагою, Тендерний комітет Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарату ради
Дата публікації звіту: 29.10.2021 13:59

Запити/Пояснення