-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі для Нової української школи
Завершена
463 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
28bbb47e94454383852928adf9ce5307
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2021 00:00
Період моніторингу:
25.11.2021 17:00 - 17.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2021 №675
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2021 №675
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-08-17-002839-b 17.08.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16 серпня 2021 року б/н, тендерні пропозиції ТОВ «Роко Груп», ТОВ «Олві ЛТД», вимогу про усунення невідповідностей до 08 вересня 2021 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 29 вересня 2021 року №22185-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 06 вересня 2021 року № 132 та від 08 вересня 2021 року №134, повідомлення про намір укласти договір, звіт про проведення процедури закупівлі, договір про закупівлю товару від 06 жовтня 2021 року №455 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору додатковою угодою від 13 жовтня 2021 року №1, додаткову угоду від 13 жовтня 2021 року №1 та пояснення від 29 листопада 2021 року, від 08 грудня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 додатку 2 тендерної документації Замовник встановив вимогу, що переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель:
- довідку або довідку у формі електронного документа або копію нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває;
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та Замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із Замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Однак, переможець закупівлі ТОВ «Олві ЛТД», у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав Замовнику вищезазначені документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, чим не дотримався вимог пункту 2 додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Олві ЛТД» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
15.12.2021 14:52 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2021 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
891b0a0a1bde4370a97606456a244fb5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.11.2021 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів для Нової української школи (ДК 021:2015:39160000-1 – «Шкільні меблі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-17-002839-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «ОЛВІ ЛТД», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги:
- п. 2 «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» додатку 2 до тендерної документації, в частині надання:
- довідки або довідки у формі електронного документа або копії нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону);
- довідки або довідки у формі електронного документа або копії нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа; довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону)?
- пп.9.11 п.9 додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, в частині надання копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
10a0ca3611714139af3f1e9d127dc20d
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
29.11.2021 15:12
Опис:
Пояснення на Запит Північного офісу Держаудитслужби
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надання посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення товару, що є предметом закупівлі даної процедури, визначався відповідно до Рішення 7 сесії 8 скликання Гніванської міської ради від 10.08.2021року та додатково співфінансувалося Рішенням 7 сесії 2 засідання 8 скликання Гніванської міської ради від 27.08.2021року (дана інформація знаходиться в відкритому доступі на сайті Гніванської міської ради gnivan-miskrada.gov.ua).
Технічні, якісні характеристики закупівлі визначалися на підставі специфікації, малюнків, технічних характеристик даного товару відповідно до вимог «Нової Української Школи», та згідно інформації щодо аналогічного товару який виробляється підприємствами в Україні, а саме: ТОВ «АНШАР ГРУП» та ТОВ « Науково-виробниче підприємство « ПРОМІНЬ».
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://osv.org.ua/rada/42447808/.
2. Щодо питання яким чином учасником ТОВ «ОЛВІ ЛТД», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги: п. 2 «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» додатку 2 до тендерної документації, в частині надання:
- довідки або довідки у формі електронного документа або копії нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону);
- довідки або довідки у формі електронного документа або копії нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа; довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону).
Учасник переможець ТОВ «ОЛВІ ЛТД», на виконання вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання документального підтвердження відповідності переможця вимогам визначеним у статті 17, а саме пункт 6 та пункту 12 частини 1 статті 17 Закону, надав замовнику:
1. Довідку про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
2. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Копії вищезазначених документів додаються.
3. Щодо пп.9.11 п.9 додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, в частині надання копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛВІ ЛТД» в файлі «35 Сертифікати на матеріали.pdf» містяться висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства, копії яких додаються.
Номер:
a16c19c1e5834e72a13233050def187f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.12.2021 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів для Нової української школи (ДК 021:2015:39160000-1 – «Шкільні меблі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-17-002839-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Що слугувало підставою продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару додатковою угодою від 13 жовтня 2021 року №1 до договору про закупівлю товару від 06 жовтня 2021 року №455?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6f94a4b0a170483b8087fbf8aabec265
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
08.12.2021 17:12
Опис:
Відповідь замовника (надання пояснень):
Процедура відкритих торгів щодо закупівлі - Шкільні меблі для Нової української школи (ДК 021:2015:39160000-1 – «Шкільні меблі») оголошена 17 серпня 2021 року, аукціон відбувся 02 вересня 2021 об 11:41 год. За результатами розгляду пропозицій переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ "ОЛВІ ЛТД". Повідомлення про намір укласти договорі оприлюднено в електронній системі закупівель 08 вересня 2021 року. Замовник укладає договір не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином, замовник укладає договір не раніше 19 вересня 2021 року та не пізніше 28 вересня 2021 року. Відповідно до умов тендерної документації та інформації зазначеної в оголошенні про проведення торгів, строк поставки товару – до 15 жовтня 2021р.
16 вересня 2021 року від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" до Органу оскарження надійшла скарга (Номер скарги: UA-2021-08-17-002839-b.a1). Відповідно до ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) – «У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється».
Рішення про результати розгляду Скарги Органом оскарження було оприлюднено 04 жовтня 2021 12:33 год. Договір про закупівлю товару з переможцем процедури закупівлі було укладено 06 жовтня 2021 року.
13 жовтня 2021 року на адресу Замовника надійшов лист від постачальника ТОВ "ОЛВІ ЛТД" з проханням продовжити строк постачання товару (копія листа додається).
Після детального розгляду звернення ТОВ "ОЛВІ ЛТД" Замовником було прийнято рішення щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. Додаткову угоду щодо продовження строку виконання зобов’язань по договору в частині постачання товару оприлюднено 19 жовтня 2021 року, в строки визначені Законом.