-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція («Реконструкція частини приміщень будинку культури по вул. Закарпатська, 69 в смт. Середнє Ужгородського району. Коригування»)
Категорія замовника: відповідно до пункту 1 частини четвертої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Торги відмінено
10 378 803.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 894.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 894.02 UAH
Номер:
54332ce0c9aa4d57bcc119e5aa6196d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 614
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06 жовтня 2021 року № 614
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-08-16-008556-a від 16.08.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середнянської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-16-008763-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2021, із змінами від 25.08.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; вимога про усунення порушення від 20.08.2021; відповідь Замовника від 25.08.2021; вимога про усунення невідповідностей; протоколи уповноваженої особи Замовника від 08.09.2021, від 14.09.2021; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2021 № 22314-р/пк-пз; тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «АДАМАНТ»; рішення уповноваженої особи від 25.10.2021; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 12.10.2021.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не дотримав строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «АДАМАНТ», відповідно до якої строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, тобто кінцевий термін розгляду пропозиції – 13 жовтня 2021 року.
В той же час розгляд тендерної пропозиції проведено Замовником 25 жовтня 2021 року (протокол від 25.10.2021 про визначення переможцем закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.10.2021).
При цьому, в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив повідомлення щодо прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «АДАМАНТ», а також не надав відповіді на запит щодо прийняття/не прийняття такого рішення.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, оприлюднений 22.10.2021.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
27.10.2021 15:35 - 10.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2021 15:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-16-008556-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 жовтня 2021 року (далі – Висновок), Замовник повідомляє, що у встановлений у Висновку термін, а саме п’ять робочих днів, усунути порушення, які були виявлені в процесі проведення моніторингу та здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливо, оскільки 25 жовтня 2021 року ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" було визначено переможцем закупівлі, і відповідно до чинного законодавства протягом 10 днів тримає період оскарження, зокрема до 23:00 4 листопада 2021 року. Беручи до уваги вищенаведене, відповідні заходи передбачені у Висновку, а саме, відміна тендеру UA-2021-08-16-008556-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будуть вжиті після закінчення періоду оскарження, а саме після 4 листопада 2021 року, що буде відображено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
04.11.2021 09:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
.
Дата публікації:
19.11.2021 13:12
Запити/Пояснення
Номер:
e933645afa894c01930eab445e21b392
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2021 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція («Реконструкція частини приміщень будинку культури по вул. Закарпатська, 69 в смт. Середнє Ужгородського району. Коригування»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-16-008556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fa1435bdbff947cfb93401bd90cc13c1
Назва:
Відповідь на запит Західного Офісу Держаудитслужби (Чернівецька обл.)
Дата опублікування:
12.10.2021 15:36
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 08.10.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція («Реконструкція частини приміщень будинку культури по вул. Закарпатська, 69 в смт. Середнє Ужгородського району. Коригування»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-16-008556-a) повідомляємо:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень будинку культури по вул. Закарпатська, 69 в смт. Середнє Ужгородського району. Коригування» та Експертного звіту (позитивного) № 07-0039/01-21 від 02 березня 2021 р., що затверджені Розпорядженням селищного голови від 02.03.2021 № 43-о. Зокрема технічні та якісні характеристики містяться у відомості обсягів робіт, та викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та Пояснювальної записки до нього у поточних цінах станом на 01 березня 2021 року.
Номер:
55e0ab5856b64f83a1ad710922039d06
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2021 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція («Реконструкція частини приміщень будинку культури по вул. Закарпатська, 69 в смт. Середнє Ужгородського району. Коригування»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-16-008556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1. Чи приймалось рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «АДАМАНТ»? Якщо так, надайте копію даного рішення.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.