• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція («Реконструкція частини приміщень будинку культури по вул. Закарпатська, 69 в смт. Середнє Ужгородського району. Коригування»)

Категорія замовника: відповідно до пункту 1 частини четвертої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Торги відмінено

10 378 803.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 894.02 UAH
Номер: 54332ce0c9aa4d57bcc119e5aa6196d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.10.2021 № 614 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06 жовтня 2021 року № 614 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2021-08-16-008556-a від 16.08.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середнянської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-16-008763-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2021, із змінами від 25.08.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; вимога про усунення порушення від 20.08.2021; відповідь Замовника від 25.08.2021; вимога про усунення невідповідностей; протоколи уповноваженої особи Замовника від 08.09.2021, від 14.09.2021; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2021 № 22314-р/пк-пз; тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «АДАМАНТ»; рішення уповноваженої особи від 25.10.2021; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 12.10.2021. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не дотримав строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «АДАМАНТ», відповідно до якої строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, тобто кінцевий термін розгляду пропозиції – 13 жовтня 2021 року. В той же час розгляд тендерної пропозиції проведено Замовником 25 жовтня 2021 року (протокол від 25.10.2021 про визначення переможцем закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.10.2021). При цьому, в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив повідомлення щодо прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «АДАМАНТ», а також не надав відповіді на запит щодо прийняття/не прийняття такого рішення. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, оприлюднений 22.10.2021. Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 27.10.2021 15:35 - 10.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 27.10.2021 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-16-008556-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 жовтня 2021 року (далі – Висновок), Замовник повідомляє, що у встановлений у Висновку термін, а саме п’ять робочих днів, усунути порушення, які були виявлені в процесі проведення моніторингу та здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливо, оскільки 25 жовтня 2021 року ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" було визначено переможцем закупівлі, і відповідно до чинного законодавства протягом 10 днів тримає період оскарження, зокрема до 23:00 4 листопада 2021 року. Беручи до уваги вищенаведене, відповідні заходи передбачені у Висновку, а саме, відміна тендеру UA-2021-08-16-008556-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будуть вжиті після закінчення періоду оскарження, а саме після 4 листопада 2021 року, що буде відображено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 04.11.2021 09:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: .
Дата публікації: 19.11.2021 13:12

Запити/Пояснення