• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації спального та навчального корпусу Комунального закладу «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради» за адресою: вул. Соборна, 144 у м. Тальне» код (ДК 021:2015) - 45310000-3 - електромонтажні роботи

Торги відмінено

423 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 230.00 UAH
Номер: 7eeabcfd94d940e2b9946c2ed4526f5f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-18-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 18.10.2021 15:56 - 08.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.10.2021 № 596 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.10.2021 № 596 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-12-002307-c, 12.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, kornienko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 та вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення колегії АМКУ - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом застосування норм пункту 2 частини першої статті 32 Закону, не допущення таких порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію згідно предмету закупівлі (далі – тендерна документація); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.09.2021 № 21828-р/пк-пз; рішення колегії АМКУ від 28.09.2021 № 22033-р/пк-пз; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центр безпеки «Топаз» (далі – ТОВ «Центр безпеки «Топаз»); протокол уповноваженої особи від 03.09.2021 № 1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центр безпеки «Топаз»; тендерну пропозицію фізичної особи –підприємця Макоздеба В.Л. (далі – ФОП Макоздеба В.Л.); протокол уповноваженої особи від 06.09.2021 № 1 про визначення переможцем торгів ФОП Макоздеба В.Л.; протокол уповноваженої особи від 11.10.2021 № 2 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центр безпеки «Топаз»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 11.10.2021; протокол уповноваженої особи від 12.10.2021 № 2 про визначення переможцем торгів ФОП Макоздеба В.Л.; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 19.10.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником не виконано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу установлено також, що 11.10.2021 в електронній системі закупівель Замовником розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах для ФОП Макодзеба В.Л. на умовах, не передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Крмі того, установлено , що на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Макодзеба В.Л. Так, тендерна пропозиція ФОП Макодзеба В.Л. не містить заповненого учасником з урахуванням умов закупівлі (в тому числі з реквізитами сторін) проекту договору, чим порушено вимоги пп.1.9 пункту 1 «Інша інформація» розділу 3 «Інша інформація» тендерної документації. Тендерна пропозиція ФОП Макодзеба В.Л. не містить проекту календарного графіку виконання послуг (робіт), що складається учасником з урахуванням дати завершення строку виконання послуг, передбаченого тендерною документацією, із зазначенням етапів виконання послуг в місяцях (в розрізі розділів послуг, що передбачені розділом «Обсяги послуг» додатку 2 до тендерної документації, та надається у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 11 проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації). Також, в тендерній пропозиції ФОП Макодзеба В.Л. відсутня довідка (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах Державної податкової служби України, чим порушено вимоги пп.1.6 пункту 1 «Інша інформація» розділу 3 «Інша інформація» тендерної документації. Окрім того, тендерна пропозиція ФОП Макодзеба В.Л. не містить інформацію щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, чим порушено вимоги пп.1.8 пункту 1 «Інша інформація» розділу 3 «Інша інформація» тендерної документації.
Період усунення порушень: 23.10.2021 11:58 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2021 11:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Взято в роботу, усунення порушення відбудиться 04.11.2021р.
Дата публікації звіту: 28.10.2021 08:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовником тендер відмінено
Дата публікації: 08.11.2021 09:34

Запити/Пояснення