-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації спального та навчального корпусу Комунального закладу «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради» за адресою: вул. Соборна, 144 у м. Тальне» код (ДК 021:2015) - 45310000-3 - електромонтажні роботи
Торги відмінено
423 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 230.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 230.00 UAH
Номер:
7eeabcfd94d940e2b9946c2ed4526f5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-18-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2021 00:00
Період моніторингу:
18.10.2021 15:56 - 08.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.10.2021 № 596
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 18.10.2021 № 596
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-12-002307-c, 12.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 та вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення колегії АМКУ - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом застосування норм пункту 2 частини першої статті 32 Закону, не допущення таких порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію згідно предмету закупівлі (далі – тендерна документація); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.09.2021 № 21828-р/пк-пз; рішення колегії АМКУ від 28.09.2021 № 22033-р/пк-пз; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центр безпеки «Топаз» (далі – ТОВ «Центр безпеки «Топаз»); протокол уповноваженої особи від 03.09.2021 № 1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центр безпеки «Топаз»; тендерну пропозицію фізичної особи –підприємця Макоздеба В.Л. (далі – ФОП Макоздеба В.Л.); протокол уповноваженої особи від 06.09.2021 № 1 про визначення переможцем торгів ФОП Макоздеба В.Л.; протокол уповноваженої особи від 11.10.2021 № 2 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центр безпеки «Топаз»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 11.10.2021; протокол уповноваженої особи від 12.10.2021 № 2 про визначення переможцем торгів ФОП Макоздеба В.Л.; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 19.10.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником не виконано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу установлено також, що 11.10.2021 в електронній системі закупівель Замовником розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах для ФОП Макодзеба В.Л. на умовах, не передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
Крмі того, установлено , що на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Макодзеба В.Л.
Так, тендерна пропозиція ФОП Макодзеба В.Л. не містить заповненого учасником з урахуванням умов закупівлі (в тому числі з реквізитами сторін) проекту договору, чим порушено вимоги пп.1.9 пункту 1 «Інша інформація» розділу 3 «Інша інформація» тендерної документації.
Тендерна пропозиція ФОП Макодзеба В.Л. не містить проекту календарного графіку виконання послуг (робіт), що складається учасником з урахуванням дати завершення строку виконання послуг, передбаченого тендерною документацією, із зазначенням етапів виконання послуг в місяцях (в розрізі розділів послуг, що передбачені розділом «Обсяги послуг» додатку 2 до тендерної документації, та надається у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 11 проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації).
Також, в тендерній пропозиції ФОП Макодзеба В.Л. відсутня довідка (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах Державної податкової служби України, чим порушено вимоги пп.1.6 пункту 1 «Інша інформація» розділу 3 «Інша інформація» тендерної документації.
Окрім того, тендерна пропозиція ФОП Макодзеба В.Л. не містить інформацію щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, чим порушено вимоги пп.1.8 пункту 1 «Інша інформація» розділу 3 «Інша інформація» тендерної документації.
Період усунення порушень:
23.10.2021 11:58 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2021 11:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Взято в роботу, усунення порушення відбудиться 04.11.2021р.
Дата публікації звіту:
28.10.2021 08:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовником тендер відмінено
Дата публікації:
08.11.2021 09:34
Запити/Пояснення
Номер:
43fb14b85ec9456da0b7d81c14f9e3f6
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2021 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації спального та навчального корпусу Комунального закладу «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради» за адресою: вул. Соборна, 144 у м. Тальне» код (ДК 021:2015) - 45310000-3 - електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-12-002307-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-07-27-009216-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація).
3) чому 11.10.2021 в електронній системі закупівель розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах для ФОП Макодзеба В.Л. на умовах, не передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4f32de9f98354307a79f229889e041f4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
19.10.2021 09:06
Опис:
По першому питанню здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі, здійснювалося по кошторисній документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП»
(ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП»)
пров. Бехтеревський,4, м. Київ-053, 04053, тел./факс: 200-21-18; 200-21-19
e-mail: developerkgs@ukr.net, ЄДРПОУ 42287124, ІПН 422871226552
р/р №UA653223130000026006000043660 в АТ «Укрексімбанк» в м. Києві
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний)
щодо розгляду проєктної документації на будівництво
заробочим проєктом«Монтаж системи пожежної сигналізації навчального корпусу Комунального закладу «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради»
вул. Соборна, 144, м. Тальне Черкаська обл.»
Клас наслідків (відповідальності) об’єктів– СС2
Замовник будівництва–Комунальний заклад «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради»
Генеральний проєктувальник – ТОВ «Експертно-технічний центр протипожежного захисту» (головний інженер проєкту Макодзеба Віктор Леонідович сертифікат Серія АР №008508 виданий 08.08.2013р.)
За результатами розгляду проєктної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; та інженерного забезпечення; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження і може бути затверджено в установленому порядку з такими техніко-економічними показниками:
№ пп Назвапоказника Одиницявиміру Кількість
1 Найменуванняоб’єкту, місцейогорозміщення Навчальний корпус КЗ «Тальнівськасанаторна школа Черкаськоїобласної ради» вулСоборна, 144,м. ТальнеЧеркаська обл.
2 Вид будівництва Технічне переоснащення
3 Потужністьоб’єкта (обсягпослуг, щонадаються) Навчальний корпус на 296 учнів
4 Загальнакількістьпрацюючих осіб 20
5 Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на 30.06.2021 р., у т.ч.: тис. грн. 492,860
Будівельнихробіт тис. грн. 253,059
Устаткування тис. грн. 54,726
Іншівитрати тис. грн. 185,075
6 Тривалістьбудівництва місяців 1
7 Трудомісткістьбудівництва люд.-год. 2137,55
8 Річна потреба підприємства:
електроенергія кВт/год. 46,3594968
9 Ступіньвогнестійкості ІІІ
1. Обов’язковий додаток до експертного звіту на3 (трьох)аркушах.
Головний експерт проєкту Сергій Мусійчук
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004160
Відповідальний експерт проєкту Віра Тарасенко
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №000649
Відповідальний експерт проєкту Дмитро Стретович
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №005426
Відповідальний експерт проєкту Павло Гламаздін
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004606
Відповідальний експерт проєкту Дмитро Матющенко
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004840
Відповідальний експерт проєктуЛюбов Трофімова
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ№003921
№С00019-2021/А
ПО Другому питанню http://talne-internat.edukit.ck.ua
По третьому питанню технічна помилка