• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Ізюмської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, вул. Педагогічна, 4

Завершена

1 052 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 260.00 UAH
Номер: 8c299a0bea4f4662a7d2ca110dae16ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-08-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.09.2021 17:01 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2021 393 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 08.09.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2021 № 393 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2021-08-11-005096-a 11.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 97) 432-90-85, ssvikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Ізюмської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» (далі учасник-переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2021 № 181, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2021. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: згідно п.п. 1.1 п. 1 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які учасник буде використовувати під час надання послуг, складену за формою I. Учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» від 19.08.2021 № 1, якою не підтверджена наявність газопламеневих пальників, що не відповідає вимогам п.п. 1.1 п. 1 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації та вимогам технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Крім того, згідно п.п.2.1 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену за формою II. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» надало довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.08.2021 № 2, якою не підтверджена наявність працівника для виконання робіт щодо улаштування цементної вирівнювальної стяжки згідно технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 30.09.2021 17:38 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2021 17:38

Запити/Пояснення