-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Ізюмської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, вул. Педагогічна, 4
Завершена
1 052 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 260.00 UAH
Номер:
8c299a0bea4f4662a7d2ca110dae16ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 17:01 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 393
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 08.09.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 393
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2021-08-11-005096-a 11.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Ізюмської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» (далі учасник-переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2021 № 181, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2021.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: згідно п.п. 1.1 п. 1 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які учасник буде використовувати під час надання послуг, складену за формою I.
Учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» від 19.08.2021 № 1, якою не підтверджена наявність газопламеневих пальників, що не відповідає вимогам п.п. 1.1 п. 1 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації та вимогам технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Крім того, згідно п.п.2.1 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену за формою II.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» надало довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.08.2021 № 2, якою не підтверджена наявність працівника для виконання робіт щодо улаштування цементної вирівнювальної стяжки згідно технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДГАРАНТ-2017» та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
30.09.2021 17:38 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
7f6dc24a64d0453bb33e3dfdf8757cb1
Назва:
Виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата опублікування:
04.10.2021 11:50
Опис:
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21719-р/пк-пз від 23.09.2021 по суті скарги ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІЗЮМБУДСЕРВІС" від 10 вересня 2021 № UA-2021-08-11-005096-a.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі - "Поточний ремонт покрівлі Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Ізюмської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, вул. Педагогічна, 4" за № UA-2021-08-11-005096-а, повідомляємо наступне.
Рішенням уповноваженої особи Управління освіти Ізюмської міської ради (протокол від 04.10.2021 року №191) скасовано рішення:
1) про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДГАРАНТ-2017" переможцем процедури закупівлі - "Поточний ремонт покрівлі Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Ізюмської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, вул. Педагогічна, 4", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-11-005096-a.»