-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 900.00 UAH
Номер:
11a262538b764a779d3f196a9af60992
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
03.09.2021 11:05 - 25.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.09.2021
№ 540
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 03.09.2021 № 540
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-08-05-009904-a 05.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 14,17 та 19 частини другої статті 22 Закону та пунктів 5, 6 частини першої і частини шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Надвірнянський некомерційний центр первинної медичної допомоги" Надвірнянської міської ради (далі – Замовник) на 2021рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пунктів 14, 17 та 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, посаду посадової особи Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, а також опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Також, у п.3 частини першої та п. 2 частини другої розділу 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 ТД Замовника зазначено, що: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону);
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 частини 1 статті 17 Закону).
Зазначене не відповідає вимогам встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якими передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої та відповідно, частини шостої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
27.09.2021 11:51 - 12.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2021 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами вивчення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом: «Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), замовник надає інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
04.10.2021 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
6b4f7488283a4b72968bf0b1a8a410f8
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
08.09.2021 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.09.2021 № 551
Івано-Франківськ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2021-08-05-009904-a.c1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-08-05-009904-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03 вересня 2021 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03 вересня 2021 №540 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Номер:
e0303d6445cb442aa7d3b08aeebdc56b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.09.2021 17:34
Опис:
Доброго дня!
Замовник повідомляє, що ознайомився із рішенням Західного офісу Державної аудиторської служби України щодо зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі, згідно з Наказом № 551 від 07.09.2021 року.