-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 900.00 UAH
Період оскарження:
05.08.2021 15:12 - 17.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
dc634bf86191428290480cf56d0d62fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-05-009904-a.c1
Назва:
скарга на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Найменування Замовника рішення,
дії або бездіяльності якого оскаржується:
Комунальне підприємство
«Надвірнянський некомерційний центр
первинної медичної допомоги»
Надвірнянської міської ради
78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул.Федьковича, будинок 4
ЄДРПОУ: 42376774
Тел. +380685256967
Е-mail: nadcentrpmd@ukr.net
Скаржник:
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"
Код в ЄДРПОУ / 42830000
вулиця Шевченка, будинок 3, село Добровляни,
Івано-Франківська область, Україна, 77434
Тел: +380967070703
e-mail: altcomservis.if@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-009904-a
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
05.08.2021 року Комунальне підприємство «Надвірнянський некомерційний центр первинної медичної допомоги» Надвірнянської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) UA-2021-08-05-009904-a.
Аукціон було проведено 25.08.2021 року. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1 ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" 3112525.20грн з ПДВ Дискваліфіковано
27.08.2021
2 ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ 3690000.00 грн з ПДВ Переможець
31.08.2021
Відповідно до Протоколу засідання тендерного від 27.08.2021 року було вирішено відхилити пропозицію відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Вважаю, що Замовник прийняв необґрунтоване та безпідставне рішення, грубо порушив Закон України «Про публічні закупівлі» з повним ігноруванням основних положень та принципів здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: принципи, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, не дослідив належним чином тендерну пропозицію ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС", що потягло за собою прийняття оскаржуваного рішення щодо відхилення моєї тендерної пропозиції.
1. Замовник в протоколі про відхилення зазначає, що Відповідно Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.б «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Тендерної документації Замовником вимагалося надання Учасником в складі його тендерної пропозиції наступних документів: Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий в електронному вигляді у форматі Excel або Word, сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Ціна пропозиції, за яку Учасник погоджується виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення (з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів вказаних в відомості обсягів робіт тендерної документації) та поточних цін на них. До ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін), в тому числі:
договірна ціна;
звіт витрат по локальним кошторисам;
локальні кошториси з розрахунком договірної ціни;
відомість ресурсів до тендерної пропозиції по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни (з економічним обґрунтуванням змін при наявності);
Учасником ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"(ЄДРПОУ 42830000) не надано у складі його тендерної пропозиції:
1 .Технічні та якісні характеристики матеріальних ресурсів поданих Учасником не відповідають Державним будівельним нормам по об’єкту замовлення. В наданій у складі пропозиції Учасником Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1, в розділі ІУ.Будівельні матеріали, вироби і конструкції в п.51 зазначено, що учасник при утепленні буде використовувати Плити теплоізоляційні з пінопласту полістирольного, марка ПСБС-40, що є не відповідністю так як у відомості обсягів робіт замовником вимагалося: в № з/п.: 29,35,42 Відомості обсягів робіт: Утеплення фасадів мінеральними плитами товщинами 150 мм, 20 мм, 100мм.
Дане твердження Замовника не відповідає дійсності оскільки в додатку 3 Тендерної документації Замовника в п. 55 Відомості обсягів робіт вказано: Теплоізоляція стін та колон прямокутних виробами з пінопласту на бітумі 2,75 м3. Тому учасник в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 і вказав Плити теплоізоляційні з пінопласту полістирольного. виконавши всі вимоги Замовника. Хочемо зазначити, що відповідно до відомості обсягів робіт замовником вимагалося: в № з/п.: 29,35,42 Відомості обсягів робіт: Утеплення фасадів мінеральними плитами товщинами 150 мм, 20 мм, 100мм. учасником ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" у локальному кошторисі №2-1-1 передбачено згідно: п. 29 утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 150 мм в об’ємі 732,12 м2; п. 35 утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 20 мм в об’ємі 101,86 м2 ; п. 42 утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм в об’ємі 49,79 м2. Ціна тендерної пропозиції розрахована з урахуванням усіх вимог Замовника зазначених у Додатку№3 відомості обсягів робіт.
2. Другою надуманою причиною для відхилення згідно протоколу було те, що нібито ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС "(ЄДРПОУ 42830000) не виконав вимогу Замовника щодо надання у складі його тендерної пропозиції наступних документів:
Згідно абз.1 п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 2 пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у письмовій формі має надати згоду із строком дії своєї пропозиції. Учасник ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС1 у складі своєї пропозиції не надав у письмовій формі згоду із строком дії своєї пропозиції. Окрім цього, Учасником ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" також не надано лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Дане твердження не відповідає дійсності, адже Учасник ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС " в складі своєї пропозиції надав Тендерну пропозицію за № 31/08/21 від 19 серпня 2021 року в п. 2 якої вказано, що ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС " згідний дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином надав згоду із строком дії своєї пропозиції.
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатись для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) UA-2021-08-05-009904-a ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС ".
2. Скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) UA-2021-08-05-009904-a ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ.
ДОДАТКИ:
1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження;
2. Протокол засідання тендерного комітету від 27.08.2021 р.;
3. Тендерна пропозиція за № 31/08/21 від 19 серпня 2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 02.09.2021 15:18
- протокол розгляду 02.09.2021 15:18
- Тендерна пропозиція 02.09.2021 15:18
- платіжне доручення 02.09.2021 18:32
- Рішення від 06.09.2021 № 20164.pdf 07.09.2021 10:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2021 № 21018.pdf 16.09.2021 15:00
- Рішення від 15.09.2021 № 21018.pdf 20.09.2021 15:32
- Пояснення по суті скарги (пдф).pdf 10.09.2021 16:16
- Пояснення по суті скарги (ворд).docx 10.09.2021 16:16
- Додаток № 1 до пояснення.pdf 10.09.2021 16:16
- Додаток № 2 до пояснення.pdf 10.09.2021 16:16
- Додаток № 3 до пояснення.pdf 10.09.2021 16:16
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 30.09.2021 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2021 16:05
Дата розгляду скарги:
15.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.09.2021 10:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2021 15:33
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2021 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником було виконано рішення органу оскарження, а саме – скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне підприємство «АЛЬТКОМ СЕРВІС» та скасовано рішення про визначення Приватного підприємства «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ» переможцем процедури відкритих торгів за предметом: «Капітальний ремонт фасаду (з утепленням огороджуючих конструкцій) центру первинної медичної допомоги по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-05-009904-a.