• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Комишнянського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів по вул. Миру, 88 в смт Комишня Миргородського району Полтавської області

Завершена

5 703 063.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 515.32 UAH
Номер: 7954c6c5447d445c9ba537b6a06625cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.10.2021 15:00 - 30.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.10.2021 № 611 Хмельницький Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 05.10.2021 № 611 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2021-08-04-010486-b 04.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог статті 24 Закону під час внесення змін до тендерної документації та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти Комишнянської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.08.2021 № 82, зміни до тендерної документації, вимоги про усунення порушення від 31.08.2021 та від 06.09.2021, відповідь Замовника на вимоги від 01.09.2021 та від 10.09.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.08.2021, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «КВА», товариства з обмеженою відповідальністю «КСК АРТЕЛЬ» та товариства обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУДПРОМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 27.08.2021 № 85, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 30.08.2021 № 87, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 01.09.2021 № 88, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2021, договір від 17.09.2021 № 90 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 21.09.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.09.2021, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1,2,3,4,5,6,7) до тендерної документації окремими файлами. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Аналізом інформації та документів, оприлюднених Замовником в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону в електронній системі закупівель не оприлюднено перелік змін в окремому документі.
Період усунення порушень: 25.10.2021 16:40 - 08.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2021 16:40

Запити/Пояснення