-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) заморожена обезголовлена або заморожена обезголовлена патрана)
Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації), Розмір - 5 405 000 грн. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 5% вартості договору про закупівлю (15221000-3 Морожена риба )
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 429 днів назад
540 442 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 703 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 703 000.00 UAH
Номер:
2db140e9a5c54b67ae354bb2206443c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 16:50 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-08-04-002975-a 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Кариота», товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ СВН», товариства з обмеженою відповідальністю «Фалькон Прайм», товариства з обмеженою відповідальністю «Торен Рітейл», фізичної особи-підприємця Гальчанський Ф.В., товариства з обмеженою відповідальністю «Ес Енд Ей Груп», товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс-Агрі», повідомлення про усунення невідповідностей до 11.12.2021 та до 11.01.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)
від 30.12.2021 № 28797-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій
від 11.01.2022, протокольне рішення Уповноваженої особи від 17.01.2022 № 1-17/01/2022, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, рамкова угода від 04.02.2022 № 16-К-22.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.06.2022 17:42 - 23.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 17:42
Номер:
567d844f8bba4d93b5f82cd826210b9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-08-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2022 00:00
Період моніторингу:
08.02.2022 09:57 - 02.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-08-04-002975-a 04.08.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
Період усунення порушень:
02.03.2022 20:18 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2022 20:18
Запити/Пояснення
Номер:
26aafec7a7714784a4f7b2a6e004123e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.02.2022 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі риби (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) замороженої обезголовленої або замороженої обезголовленої патраної (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-04-002975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 5 розділу IX тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
deeca0ea74ad47c995916d2bd1a9a4f1
Назва:
Інформація на запит департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
14.02.2022 12:23
Опис:
За результатами запиту департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
1 Придбання риби для організації харчування засуджених та ув’язнених передбачено нормами харчування, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України (від 16 червня 1992 р. № 336, від 27 грудня 2001 р. № 1752, від 27 грудня 2018 р. № 1150).
Технічні та якісні характеристики до риби визначені відповідно до ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена» та ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена» з урахуванням вимог до транспортування, подальшого зберігання та кулінарної обробки цієї продукції в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах ДКВС України.
Потреба у предметі закупівлі визначена відповідно до норм харчування (100 г на 1 особу на добу) та середньої чисельності засуджених та ув’язнених в установах ДКВС України у 2020 році (51398 осіб).
Очікувана вартість визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме – методом порівняння ринкових цін (на основі довідки щодо ринкового дослідження очікуваної вартості предмету закупівель, виконаною ТзОВ "Інжиніринговий центр "Екскон")
Враховуючи зазначене надаю наступні документи, зокрема:
- розрахунок потреби та очікуваної вартості продуктів харчування на 2022-2024 роки;
- таблиця 4.4. Результати розрахунку очікуваної вартості окремих харчових продуктів, що входять в об’єкт дослідження, на 2022-2024 рр з урахуванням ціноутворюючих чинників описаних в таблиці 4.1, в грнз ПДВ за 1 кг.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за рамковою угодою 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) заморожена обезголовлена або заморожена обезголовлена патрана) (UA-2021-08-04-002975-a) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.».
3. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативно-правових актів що регулюють закупівлю за рамковими угодами закупівля за рамковими угодами умовно поділяється на 2 етапи, а саме:
перший – проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою для відбору постачальників у рамковій угоді;
другий – проведення відбору серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю.
На першому етапі постачальники подають свої тендерні пропозиції, проходять перекваліфікацію, а потім змагаються в аукціоні за ціною. Замовник обирає декількох переможців і укладає з ними рамкову угоду.
На другому етапі передбачається проведення відбору для укладання договорів про закупівлю за рамковою угодою,
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) заморожена обезголовлена або заморожена обезголовлена патрана) передбачено, що під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем, Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% його вартості.
Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві.
Крім того, відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Також слід зазначити, що відповідно до Особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення, затверджених наказом МЕРТ України від 15.09.2017 № 1372 (зі змінами) «Замовник, у тому числі замовник, в інтересах якого проводилася закупівля ЦЗО, укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відбору або конкурентного відбору, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю за рамковою угодою.»»
10.02.2022 Замовником розпочато 2 етап закупівлі за рамковою угодою - відбір серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (автоматично визначений електронною системою закупівель) 15.02.2022.
Після визначення переможця Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативно-правових актів, що регулюють закупівлю за рамковими угодами буде укладено відповідний договір про закупівлю, який в свою чергу повинен мати забезпечення виконання договору.