• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування)

Завершена

34 275 764.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 171 378.82 UAH
Номер: 516033a84e164e78a67fafc00ac5bf87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 05.11.2021 13:44 - 27.11.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.11.2021 № 694 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 694. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-03-011006-b, 03.08.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, а також надання відповідей на вимоги учасників щодо надання інформації встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону та частини четвертої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія Інсталбуд» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ПП «Компанія Інсталбуд» щодо розірвання договору. Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, вимог частини першої статті 24 Закону та частини четвертої статті 33 Закону при наданні відповідей на звернення щодо змісту тендерної документації та на вимоги учасників щодо надання інформації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї; своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, а також надання відповідей на вимоги учасників щодо надання інформації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-03-009453-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» (щодо правомірності її відхилення); протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2021 №02/09/21/01; протокол розгляду пропозицій учасника ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» від 14.09.2021; тендерну пропозицію ПП «Компанія ІНСТАЛБУД», рішення тендерного комітету від 15.09.2021; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (05.08.2021) та вимоги щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі (22.09.2021 та 25.09.2021) та надані (опубліковані) Замовником відповіді; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір від 05.10.2021 №Т-13/21; опубліковані Замовником під час моніторингу (10.11.2021) інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом встановлено, що в пункті 1.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника наведено перелік (опис) формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. За нормою частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Проте, проведеним моніторингом встановлено, що на оприлюднене 05.08.2021 звернення щодо уточнення умов тендерної документації Замовником відповідне роз’яснення опубліковано лише 13.08.2021, тобто з перевищенням встановленого законом строку, чим порушено вимогу частини першої статті 24 Закону. Відповідно до норми частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Водночас проведеним моніторингом встановлено, що на опубліковану учасником ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» 25.09.2021 вимогу щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі Замовником відповідь не надано (не опубліковано в електронній системі закупівель), чим порушено вимогу частини четвертої статті 33 Закону. За вимогами Розділу №3 Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі пропозиції учасники повинні надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та для підтвердження зазначеної в довідці інформації - скановані з оригіналу копії аналогічних договорів з усіма додатками, які виконані повністю, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох. Учасником ПП «Компанія Інсталбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (від 25.08.2021 №184, файл «Довідка про аналогічні договори.PDF»), у якій як аналогічні зазначено договір від 11.03.2020 №02/03/20 та генеральний договір від 09.12.2019 №12-19. Також, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Компанія Інсталбуд» надано скан-копії аналогічних договорів з додатками. За умовами п. 11.1 генерального договору від 09.12.2019 №12-19 всі додатки до даного договору є його невід’ємною частиною, за умовами п. 12.1 вказаного договору невід’ємною частиною даного договору є розрахунок договірної ціни та кошторис (Додаток №1), План графік виконання робіт (Додаток №2), План фінансування робіт (Додаток №3), а за умовами п. 11.7 договору – зміни та доповнення до даного договору вступають в силу тільки після погодження обома сторонами. Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо зазначених у вищевказаній довідці (від 25.08.2021 №184) договорів (джерело інформації: електронна система закупівель, закупівля UA-2019-12-12-000975-c), встановлено, що до генерального договору від 09.12.2019 №12-19 було укладено додаткові договори, зокрема, додатковим договором №2 від 29.12.2020 (далі – Додатковий договір №2) викладено в новій редакції Додаток №1 (Розрахунок договірної ціни та кошторис) та Додаток №3 (План фінансування робіт) до договору, які є його невід’ємною частиною, та додано їх до Додаткового договору №2. Водночас, учасником ПП «Компанія Інсталбуд» у складі тендерної пропозиції до поданого, як аналогічний, генерального договору від 09.12.2019 №12-19 не надано Додаткового договору №2 з додатками, які містять нові редакції Додатку №1 та Додатку №3, що є невід’ємними частинами такого генерального договору, чим недотримано вимог Розділу №3 Додатку №2 до тендерної документації. За вимогою пункту 2 Розділу №2 (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Додатку №2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям) до тендерної документації кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 1) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. Учасником ПП «Компанія Інсталбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (від 25.08.2021 №176, файл «Довідка про кваліфікованих працівників.PDF»), у якій зазначено про наявність інженера з охорони праці Файчака О.Я., а також надано копію наказу від 22.03.2017 №2-К про прийняття Файчака О.Я. по зовнішньому сумісництву на посаду інженера з ОП та ТБ із графіком роботи дві години щоденно у вільний від основної роботи час (файл «Накази на працівників.pdf»). Крім того, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Компанія Інсталбуд» надано копії посвідчень (№07-01/А-17, №03/018-19, №318-20), видані Файчаку О.Я. як інженеру з охорони праці за місцем роботи ТзОВ «Дунапак-Україна», а також копії витягів з протоколів (№006-19 від 30.01.2020, №021-20 від 19.05.2020 та №ПБ 12-20 від 16.10.2020) про перевірку знань відповідного законодавства з охорони праці Файчаком О.Я. як працівником ТзОВ «Дунапак-Україна». Відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Одночасно, відповідно до статті 15 зазначеного Закону на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Згідно з пунктом 1.5 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» (затверджено наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 № 255), керівники та спеціалісти служби охорони праці повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим чинними нормативно-правовими актами. Також, нормами п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511). А згідно з пунктом 3.16 цього Положення, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6. НПАОП 0.00-4.12-05 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці; а відповідно до пункту 3.6 - особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються. Отже, учасником ПП «Компанія Інсталбуд» не дотримано вимог пункту 2 Розділу №2 Додатку №2 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У частині 6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації вказано, що учасники повинні підтвердити спроможність виконати роботи з використанням якісних матеріалів – поліетиленових труб. При цьому у зазначеній частині розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено, що спроможність учасника поставити матеріали в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) матеріалів. У складі тендерної пропозиції учасником ПП «Компанія Інсталбуд» надано гарантійний лист товаровиробника та постачальника труб ТзОВ «Інсталпласт» (від 20.08.2021 №557, файл «Гарантійний лист від виробника труб.PDF»), у якому зазначений товаровиробник гарантує постачання учаснику якісного товару та в обсягах згідно технічного завдання, що вимагає Замовник. Однак, зазначений вище гарантійний лист не містить підтвердження від товаровиробника щодо спроможності учасника поставити матеріали в строки, вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника, чим недотримано вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до вимоги пункту 3 (Відомості про Учасника за встановленою формою) Розділу №5 «Інші документи» Додатку №2 до тендерної документації у формі «Відомості про учасника» учасники повинні, зокрема, вказати реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник. У складі тендерної пропозиції учасником ПП «Компанія Інсталбуд» надано довідку за формою «Відомості про учасника» (від 25.08.2021 №195, файл «Відомості про учасника.PDF»), у якій вказано відповідну інформацію щодо одного рахунку (UA473253650000002600001682438), відкритого в банку АТ «Кредобанк». Крім того, у складі пропозиції учасником ПП «Компанія Інсталбуд» надано документи, відповідно до яких АТ «Банк Січ» надано учаснику банківську гарантію (від 26.08.2021 № 204497-Г-3298, договір, відповідно до якого видана гарантія банком: №204497-Г-3298 від 26.08.2021) та розміщено на відповідному рахунку 100% грошове покриття на забезпечення вказаної банківської гарантії. Відповідно до норм законодавства (Інструкція про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затверджена постановою Національного банку України від 21.01.2004 №22) обслуговуючий банк - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність». Водночас, учасником ПП «Компанія Інсталбуд» у наданій у складі пропозиції формі «Відомості про учасника» (від 25.08.2021 №195, файл «Відомості про учасника.PDF») не вказано інформацію про реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), яким учаснику видано банківську гарантію та на рахунку у якому розміщено кошти під грошове покриття такої банківської гарантії. Крім того, у вищевказаній формі «Відомості про учасника» учасником ПП «Компанія Інсталбуд» не зазначено номер іншого рахунку, за яким здійснюється обслуговування учасника в АТ «Кредобанк» (про який зазначено у довідці податкового органу про відкриті банківські рахунки (файл «Довідка з ДПІ про відкритиі рахунки.PDF» та у виданій банком довідці (файл Довідки з обсл.банку.PDF»). Таким чином, учасником ПП «Компанія Інсталбуд» недотримано вимоги пункту 3 (Відомості про Учасника за встановленою формою) Розділу №5 «Інші документи» Додатку №2 до тендерної документації. Згідно з нормами частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Аналогічна вимога міститься у Додатку 4 до тендерної документації Замовника, у якому також, зокрема, визначено, що учасник на виконання вимоги статті 17 Закону, а саме щодо відсутності підстав, визначених у пунктах 5 та 6 частини першої статті 17, повинен в складі пропозиції надати інформацію про відсутність такої підстави у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). Згідно з нормами пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо відповідна особа (фізична особа – учасник або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію) була засудженою за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Компанія Інсталбуд» надано Довідку (від 25.08.2021 №174 за підписом директора підприємства) про підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, у якій на підтвердження відсутності підстави згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону зазначено, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі Пристава М.М., яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.4 Довідки). Водночас, відповідно до частини першої статті 11 Кримінального кодексу України (далі – КК України) кримінальним правопорушенням є передбачене цим Кодексом суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб`єктом кримінального правопорушення. Згідно із статтею 12 КК України кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини (частина перша статті 12), кримінальним проступком є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі (частина друга статті 12). Таким чином, термін «кримінальне правопорушення» є узагальнюючим поняттям, яке охоплює, як злочини, незалежно від ступеня їх тяжкості, так і кримінальні проступки. Водночас, учасником ПП «Компанія Інсталбуд», надавши довідку з інформацією про не засудження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі за злочин, вчинений з корисливих мотивів, не надано підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону, а саме про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі не було засуджено саме за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Крім того, згідно з пунктом 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Компанія Інсталбуд», яким не підтверджено відповідно до вимог тендерної документації відповідність кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону, який не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також тендерна пропозиція якого не відповідала іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від 05.10.2021 №Т-13/21 на суму 31 163 600,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 23.11.2021 14:16 - 08.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.11.2021 14:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок моніторингу надаємо наступні пояснення: З приводу не надання відповіді на вимогу Вимога щодо оскарження рішення про визначення переможця, від учасника ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 була подана 25.09.2021 р. Згідно з ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про Публічні закупівлі» : У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Останнім днем для дачі такої відповіді вважається 30.09.2021 р. Проте, електронною системою закупівель встановлено термін оскарження рішення замовника про визначення переможця закупівлі з 15.09-25.09.2021р. Відповідно до технічного функціоналу майданчику з якого замовник здійснює свою закупівельну діяльність після завершення періоду оскарження відсутня технічна можливість надати відповідь на звернення учасників. Враховуючи те, що вимога подана у суботу у неробочий час 25.09.2021р., а період оскарження завершився у неділю 26.09.2021 об 00.00 год надати відповідь на звернення виявилось неможливим. Також, враховуючи зауваження, що викладені у висновку моніторингу замовником будуть проведені роз’яснювальні бесіди з питань складання тендерної документації та дотримання строків передбачених для надання відповідей на звернення щодо змісту тендерної документації та на вимоги учасників щодо надання інформації. Додатково замовником вжито заходи, що спрямовані на розірвання договору, а саме направлено відповідне повідомлення та проект додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 29.11.2021 16:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionUntimely: Відсутній механізм
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: порушення усунено, договір розірвано
Дата публікації: 29.12.2021 17:13

Запити/Пояснення