• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне І сорту)

Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації), Розмір - 3 189 000 грн. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 5% вартості договору про закупівлю (15612100-2 Борошно пшеничне )

Завершена

318 829 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 595 000.00 UAH
Номер: 858dab94c0e949fa82593b233d8044f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2022 19:14 - 18.06.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.05.2022 № 83 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-08-03-002041-c 03.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРТ СВН», ТОВ «Р-Продакт», ТОВ «ТОРЕН РІТЕЙЛ», ТОВ «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП», ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ», ПП «Українська виноробна компанія», своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ СВН» (далі – ТОВ «АРТ СВН»), товариства з обмеженою відповідальністю «Р-Продакт» (далі – ТОВ «Р-Продакт»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРЕН РІТЕЙЛ» (далі – ТОВ «ТОРЕН РІТЕЙЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП» (далі – ТОВ «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «СЕЛЕСТА-ТОРГ» (далі – ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ»), приватне підприємство «Українська виноробна компанія» (далі – ПП «Українська виноробна компанія»), вимоги про усунення невідповідностей, вимоги про усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, рамкова угода від 14.01.2022 № 3-к-22. За результатами моніторингу установлено, що учасники ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ», ПП «Українська виноробна компанія» тендерні пропозиції яких відхилено, 15.12.2021 звернулись до Замовника з вимогою про усунення порушення процедури закупівлі та надання додаткової інформації щодо причин невідповідності пропозиції. Проте, Замовник відповідь у п’ятиденний термін не надав, чим порушив вимогу частини третьої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 17.06.2022 17:29 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 17:29

Оскарження висновку в суді

Опис: 28.06.2022 до окружного адміністративного суду м. Києва за № 1109 від 28.06.2022 подано позовну заяву. Номер впровадження та дату відкриття впровадження в суді буде надано додатково
Дата публікації: 30.06.2022 16:58
Дата відкриття провадження: 04.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 640/9689/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-03-002041-c, який опубліковано Департаментом моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України 17 червня 2022 року на веб-порталі PROZORRO та відповідно частини 8 статті 8 Закону надаю аргументовані заперечення до висновку, а саме: Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Відповідно до ч. 2.ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 14 грудня 2022 року на веб-сайті Уповноваженого органу оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, що підтверджується змістом веб-сайту Уповноваженого органу - автоматично сформований протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону у форматі PDF та HTML, а також із зазначенням пунктів тендерної документації, яким не відповідають тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі – ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (Додаток 1 додається). 15 грудня 2021 від ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» надійшли вимоги (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6), щодо уточнення причин відхилення їх тендерних пропозицій. Слід зазначити, що відповідно до ч. 3. ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов‘язано його початок». Замовником відповідно до ч. 3. ст. 31 Закону на 5 день, а саме 20.12.2021 (18.12.2021 та 19.12.2021 вихідні дні – субота та неділя) прийнято рішення щодо опублікування додаткової інформації на вимоги ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6) через авторизований електронний майданчик «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» Проте, опублікувати додаткову інформацію на вимоги ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6) через авторизований електронний майданчик «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» 20.12.2021 було технічно неможливо, оскільки дану процедуру закупівлі було переведено з етапу оскарження перекваліфікації на слідуючий етап –аукціон. З метою належного виконання вимог Закону та враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення (Додаток 2 додається) надіслати відповіді на зазначені вимоги на електронні адреси учасників процедури закупівлі, які зазначені в їх тендерних пропозиціях, а саме: - товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАРИА ТРЕЙД» – tendertalariatrade@ukr.net (Додаток 3 додається); - товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЛЕСТА-ТОРГ» – t0990000112@gmail.com (Додаток 4 додається); - приватне підприємство «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ» – 4250237uvk@gmail.com (Додаток 5 додається). Також надаю лист-роз’яснення фахівців майданчика «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» щодо технічних можливостей майданчика (Додаток 6 додається) Враховуючи вищевказане інформуємо, що Замовник не погоджується з висновком Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу процедури закупівлі та в порядку, передбаченому діючим законодавством, буде оскаржувати його до суду
Дата публікації звіту: 22.06.2022 12:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: Замовником надано документи, що підтверджують усунення порушення
Дата публікації: 14.09.2022 10:09
Номер: 181f90720589490ca1e67209bba4f9f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.02.2022 09:51 - 02.03.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.02.2022 № 19 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-08-03-002041-c 03.08.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 03.08.2021 № 1-03/08/2021 зі змінами, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.02.2022.
Період усунення порушень: 02.03.2022 20:06 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2022 20:06

Запити/Пояснення