-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне І сорту)
Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації), Розмір - 3 189 000 грн. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 5% вартості договору про закупівлю (15612100-2 Борошно пшеничне )
Завершена
318 829 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 595 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 595 000.00 UAH
Номер:
858dab94c0e949fa82593b233d8044f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 19:14 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-08-03-002041-c 03.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРТ СВН», ТОВ «Р-Продакт», ТОВ «ТОРЕН РІТЕЙЛ», ТОВ «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП», ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ», ПП «Українська виноробна компанія», своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ СВН» (далі – ТОВ «АРТ СВН»), товариства з обмеженою відповідальністю «Р-Продакт» (далі – ТОВ «Р-Продакт»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРЕН РІТЕЙЛ» (далі – ТОВ «ТОРЕН РІТЕЙЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП» (далі – ТОВ «ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «СЕЛЕСТА-ТОРГ» (далі – ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ»), приватне підприємство «Українська виноробна компанія» (далі – ПП «Українська виноробна компанія»), вимоги про усунення невідповідностей, вимоги про усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, рамкова угода від 14.01.2022 № 3-к-22.
За результатами моніторингу установлено, що учасники ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ», ПП «Українська виноробна компанія» тендерні пропозиції яких відхилено, 15.12.2021 звернулись до Замовника з вимогою про усунення порушення процедури закупівлі та надання додаткової інформації щодо причин невідповідності пропозиції.
Проте, Замовник відповідь у п’ятиденний термін не надав, чим порушив вимогу частини третьої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
17.06.2022 17:29 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 17:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
28.06.2022 до окружного адміністративного суду м. Києва за № 1109 від 28.06.2022 подано позовну заяву. Номер впровадження та дату відкриття впровадження в суді буде надано додатково
Дата публікації:
30.06.2022 16:58
Дата відкриття провадження:
04.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/9689/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-03-002041-c, який опубліковано Департаментом моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України 17 червня 2022 року на веб-порталі PROZORRO та відповідно частини 8 статті 8 Закону надаю аргументовані заперечення до висновку, а саме:
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
Відповідно до ч. 2.ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
14 грудня 2022 року на веб-сайті Уповноваженого органу оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, що підтверджується змістом веб-сайту Уповноваженого органу - автоматично сформований протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону у форматі PDF та HTML, а також із зазначенням пунктів тендерної документації, яким не відповідають тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі – ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (Додаток 1 додається).
15 грудня 2021 від ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» надійшли вимоги (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6), щодо уточнення причин відхилення їх тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що відповідно до ч. 3. ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов‘язано його початок».
Замовником відповідно до ч. 3. ст. 31 Закону на 5 день, а саме 20.12.2021 (18.12.2021 та 19.12.2021 вихідні дні – субота та неділя) прийнято рішення щодо опублікування додаткової інформації на вимоги ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6) через авторизований електронний майданчик «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН»
Проте, опублікувати додаткову інформацію на вимоги ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6) через авторизований електронний майданчик «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» 20.12.2021 було технічно неможливо, оскільки дану процедуру закупівлі було переведено з етапу оскарження перекваліфікації на слідуючий етап –аукціон.
З метою належного виконання вимог Закону та враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення (Додаток 2 додається) надіслати відповіді на зазначені вимоги на електронні адреси учасників процедури закупівлі, які зазначені в їх тендерних пропозиціях, а саме:
- товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАРИА ТРЕЙД» – tendertalariatrade@ukr.net (Додаток 3 додається);
- товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЛЕСТА-ТОРГ» – t0990000112@gmail.com (Додаток 4 додається);
- приватне підприємство «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ» – 4250237uvk@gmail.com (Додаток 5 додається).
Також надаю лист-роз’яснення фахівців майданчика «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» щодо технічних можливостей майданчика (Додаток 6 додається)
Враховуючи вищевказане інформуємо, що Замовник не погоджується з висновком Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу процедури закупівлі та в порядку, передбаченому діючим законодавством, буде оскаржувати його до суду
Дата публікації звіту:
22.06.2022 12:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Замовником надано документи, що підтверджують усунення порушення
Дата публікації:
14.09.2022 10:09
Номер:
181f90720589490ca1e67209bba4f9f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2022 00:00
Період моніторингу:
08.02.2022 09:51 - 02.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-08-03-002041-c 03.08.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 03.08.2021 № 1-03/08/2021 зі змінами, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.02.2022.
Період усунення порушень:
02.03.2022 20:06 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2022 20:06
Запити/Пояснення
Номер:
f6a960e66b524d0ba1ef7ae1c6ed2a0d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2022 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продукції борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне І сорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-03-002041-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bf5c88b1cc954adebc6cd15946e1d923
Назва:
Інформація на запит департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
16.02.2022 11:29
Опис:
За результатами запиту департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України повідомляю наступне:
Порядок проведення процедур закупівель регулюється Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 4 статті 3 вказаного Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
1. Нормами харчування, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України (від 27 грудня 2018 р. № 1150, від 27 грудня 2001 р. № 1752), передбачено видачу хліба пшеничного з борошна 1 сорту та окремо борошна пшеничного 1 сорту. З метою економії бюджетних коштів установи виконання покарань та слідчі ізолятори здійснюють випікання хліба на власних пекарнях. Нормами заміни для випікання хліба пшеничного з борошна 1 сорту на власних пекарнях передбачено використання борошна пшеничного 1 сорту, дріжджів, олії та солі.
Технічні та якісні характеристики до борошна пшеничного 1 сорту визначені відповідно до ГСТУ 46.004-99 «Борошно пшеничне. Технічні умови».
Потреба у предметі закупівлі визначена відповідно до норм харчування (10 г на 1 особу на добу), норм заміни для приготування хліба (375 г на 1 особу на добу) та середньої чисельності засуджених та ув’язнених в установах ДКВС України у 2020 році (51398 осіб).
Очікувана вартість визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме – методом порівняння ринкових цін (на основі довідки щодо ринкового дослідження очікуваної вартості предмету закупівель, виконаною ТзОВ "Інжиніринговий центр "Екскон").
Враховуючи зазначене надаю наступні документи, зокрема:
- розрахунок потреби та очікуваної вартості продуктів харчування на 2022-2024 роки;
- таблиця 4.4. Результати розрахунку очікуваної вартості окремих харчових продуктів, що входять в об’єкт дослідження, на 2022-2024 рр з урахуванням ціноутворюючих чинників описаних в таблиці 4.1, в грнз ПДВ за 1 кг.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне І сорту) (UA-2021-08-03-002041-c) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.