-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі
Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 02.09.2021 р 00.00 год
Завершена
5 340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 700.00 UAH
Номер:
3109feed7d3144f08e317ed9405683c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 13:21 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-08-02-009569-b 02.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 та пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Дата закінчення моніторингу: 27.10.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№ 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника б/н та б/д (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Ілта Львів» (далі - Переможець), ТОВ - ФІРМА «МТВ» (далі - Учасник), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.09.2021, реєстр пропозицій від 08.09.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.09.2021, протокол засідання тендерного комітету від 09.09.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.09.2021, договір від 20.09.2021 №148/2021, пояснення Замовника на запит органу фінансового контролю від 11.10.2021.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам, встановленим Замовником у ТД.
Так, Додатком 1 до ТД визначено перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника, в числі яких зазначено проект договору про закупівлю товару.
Проте, тендерна пропозиція Учасника не містить вищезазначений проект договору про закупівлю товару, що є невиконанням вимог Додатку 1 ТД Замовника.
Також, відповідно до Додатку 2 до ТД учасники в складі пропозиції повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником товару необхідної якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією.
У складі пропозиції ТОВ-Фірма «МТВ» надано гарантійний лист, який за змістом не відповідає вимогам Замовника, а саме не гарантує спроможність Учасника постачати товар необхідної якості, чим не виконано вимогу Додатку 2 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ-Фірма «МТВ», а допустив до аукціону.
Крім того, вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Період усунення порушень:
29.10.2021 13:02 - 12.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
29.10.2021 13:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником вжито дії задля усунення порушень, що виявлені під час моніторингу закупівлі шляхом укладення додаткової угоди про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
05.11.2021 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
7e2937956e754d31a1e9f870aeeedbfc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі легкових автомобілів, замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-02-009569-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c2b4c38d7cd94b5893a1da116adcf3f9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.10.2021 15:25
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою організації транспортного забезпечення діяльності медичної установи.
Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 5 340 000,00 грн. з урахуванням ПДВ, сформована виходячи з орієнтовної ціни на ринку легкових автомобілів 2020-2021 років відповідної комплектації. Автомобіль повинен бути новий, раніше не вживаний та відповідати необхідними для комфортної та тривалої експлуатації технічним характеристикам та комплектацією.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП ЛОР "Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф".