-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі
Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 02.09.2021 р 00.00 год
Завершена
5 340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 700.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2021 16:18 - 29.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Розширення технічних вимог
Номер:
8f67e7a894fe44918735354b00b79545
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-02-009569-b.a1
Назва:
Розширення технічних вимог
Вимога:
Добрий день.
Наше підприємство є дилером відомого європейського виробника автомобілів. Ми зацікавлені в тому, щоб прийняти участь в закупівлі, проте не можемо це зробити, оскільки технічна специфікація чітко прописана під автомобілі Peugeot 301 та Peugeot Rifter та інші автомобілі не відповідатимуть технічній специфікації. Фраза «або еквівалент» не має практичного значення, оскільки на ринку відсутні еквівалентні автомобілі, які мають потрібну замовнику комплектацію.
Таким чином, наявна редакція технічної специфікації обмежує права нашого підприємства на участь в закупівлі та штучно обмежує конкуренцію. Для усунення вказаних обмежень вимагаємо внести зміни в технічну специфікацію. Зазначені зміни не погіршують якість предмету закупівлю. Ми пропонуємо сучасну продукцію відомого європейського виробника, яка відповідає всім вимогам європейського та українського законодавства, має відмінну репутацію на ринку, користується попитом та є більш економічно вигідною, ніж продукція багатьох наших конкурентів.
1. Легковий седан:
- «вид палива – дизель або бензин». На ринку України представлені автомобілі з двигунами, які працюють на різних видах палива. Зазначення лише одного типу палива штучно обмежує конкуренцію.
- «робочий об’єм двигуна – не менше 1 360 куб. см.». Для розширення кола потенційних учасників пропонуємо зменшити мінімальний об’єм двигуна. Це жодним чином не вплине на експлуатаційні показники автомобіля.
- «максимальна потужність – не менше 92 к.с.». Показник оборотів в хвилину пропонуємо виключити, оскільки він є специфічною ознакою конкретного двигуна. Це жодним чином не вплине на експлуатаційні показники автомобіля.
- «максимальна потужність – не менше 68 кВт». Показник оборотів в хвилину пропонуємо виключити, оскільки він є специфічною ознакою конкретного двигуна. Це жодним чином не вплине на експлуатаційні показники автомобіля.
- «максимальний крутний момент – не менше 230 Нм для дизельного двигуну або не менше 125 Нм для бензинового двигуну». Показник оборотів в хвилину пропонуємо виключити, оскільки він є специфічною ознакою конкретного двигуна. Наведений в технічній специфікації показник максимального крутного моменту є ознакою дизельного двигуну, бензинові двигуни мають менший показник крутного моменту при тих самих динамічних показниках автомобіля.
- «колісна база – не менше 2 630 мм». Наведений показник колісної бази є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Незначне зменшення колісної бази не змінить якісні та експлуатаційні показники автомобіля.
- «споряджена маса – не менше 1 090 кг». Наведений показник спорядженої маси є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Незначне зменшення спорядженої маси не змінить якісні та експлуатаційні показники автомобіля.
- «Передня підвіска – незалежна». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Пропонуємо визначити вимогу до передньої підвіски як «незалежна», чого достатньо для визначення типу підвіски, який забезпечує гарне керування та експлуатаційні показники. Визначення додаткових вимог («посилена типу «МакФерсон», тощо) штучно звужує конкуренцію.
- «Задня підвіска – балка». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Пропонуємо визначити вимогу до задньої підвіски як «балка», чого достатньо для визначення типу підвіски, який забезпечує гарне керування та експлуатаційні показники. Визначення додаткових вимог («Напівзалежна П-подібна балка кручення», тощо) штучно звужує конкуренцію.
- «Витрата пального (міський цикл) – не більше 4,9 л/100 км для дизельного двигуну або не більше 7,8 л/100 км для бензинового двигуну». Витрата палива у дизельного та бензинового двигуну відрізняється через різні принципи їх роботи, проте автомобілі з бензиновим двигуном та бензин є дешевшими, що покриває витрати на більшу витрату бензину. Крім того, наведені в технічній документації показники витрати пального будуть відрізнятися від фактичної витрати пального.
- «Витрата пального (заміський цикл) – не більше 3,9 л/100 км для дизельного двигуну або не більше 4,7 л/100 км для бензинового двигуну». Витрата палива у дизельного та бензинового двигуну відрізняється через різні принципи їх роботи, проте автомобілі з бензиновим двигуном та бензин є дешевшими, що покриває витрати на більшу витрату бензину. Крім того, наведені в технічній документації показники витрати пального будуть відрізнятися від фактичної витрати пального.
- «Витрата пального (змішаний цикл) – не більше 4,3 л/100 км для дизельного двигуну або не більше 5,8 л/100 км для бензинового двигуну». Витрата палива у дизельного та бензинового двигуну відрізняється через різні принципи їх роботи, проте автомобілі з бензиновим двигуном та бензин є дешевшими, що покриває витрати на більшу витрату бензину. Крім того, наведені в технічній документації показники витрати пального будуть відрізнятися від фактичної витрати пального.
- «Денні ходові вогні». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Діюче законодавство не вимагає, щоб денні ходові вогні були саме LED.
- «Радіоприймач, 4 динаміка, Bluetooth, USB - роз'єм». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Наразі на ринку є тенденція відмови від CD/MP3 програвачів. Вважаємо, що включення цієї вимоги штучно обмежує конкуренцію та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля, який буде використовуватися в робочих цілях.
- «Обігрів нижньої частини/обдув лобового скла» або виключити. Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Наш досвід в автобізнесі показує, що обігрів нижньої частини лобового скла не вирішує проблему обмерзання щіток склоочісників та є маркетингових кроком. Пропонуємо змінити формулювання на наведене для розширення кола потенційних учасників зі збереженням експлуатаційних показників автомобіля.
- «Ручки дверей та зовнішні дзеркала заднього виду у колір кузова» - Виключити. Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Колір ручок та дзеркал не впливає на експлуатаційні показники автомобіля, який буде використовуватися в робочих цілях.
- «розмір шин – не менше R15». Зазначення конкретного розміру шин обмежує конкуренцію, оскільки розмір є ознакою конкретного автомобіля. Автомобілі-конкуренти можуть мати інший розмір, проте ця відмінність не впливатиме на експлуатаційні характеристики автомобіля.
2. Легковий універсал:
- «ширина – не менше 1 830 мм». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Для розширення кола потенційних учасників пропонуємо трохи змінити цей показник. Це жодним чином не вплине на експлуатаційні показники автомобіля.
- «висота – не менше 1 880 мм». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Для розширення кола потенційних учасників пропонуємо трохи змінити цей показник.
- «cпоряджена маса – не більше 1 550 кг». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Для розширення кола потенційних учасників пропонуємо пропонуємо трохи змінити цей показник. Це жодним чином не вплине на експлуатаційні показники автомобіля.
- «повна маса – не менше 2 070 кг». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Для розширення кола потенційних учасників пропонуємо пропонуємо трохи змінити цей показник. Це жодним чином не вплине на експлуатаційні показники автомобіля.
- «Передня підвіска – незалежна». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Пропонуємо визначити вимогу до передньої підвіски як «незалежна», чого достатньо для визначення типу підвіски, який забезпечує гарне керування та експлуатаційні показники. Визначення додаткових вимог («типу покращений «МакФерсон» з стабілізаторами поперечної стійкості», тощо) штучно звужує конкуренцію.
- «Задня підвіска – незалежна або залежна». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Пропонуємо визначити вимогу до задньої підвіски як «незалежна або залежна», що дозволить розширити коло потенційних учасників без погіршення експлуатаційних показників автомобіля. Визначення додаткових вимог («Балка, що деформується: незалежна підвіска, стабілізатор поперечної стійкості, роздільна конструкція пружин та амортизаторів», тощо) штучно звужує конкуренцію.
- «Задні гальма – дискові або барабанні». Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля. Пропонуємо визначити вимогу до задніх гальм як «дискові або барабанні», що дозволить максимально розширити коло потенційних учасників без погіршення експлуатаційних показників автомобіля.
- «Витрата пального (міський цикл) – не більше 6,9 л/100 км». Різниця у витраті пального є незначною, наведені в технічній документації показники витрати пального будуть відрізнятися від фактичної витрати пального. Різниця буде компенсована економією від зменшення ціни порівняно з очікуваною вартістю закупівлі.
- «Витрата пального (змішаний цикл) – не більше 5,6 л/100 км». Різниця у витраті пального є незначною, наведені в технічній документації показники витрати пального будуть відрізнятися від фактичної витрати пального. Різниця буде компенсована економією від зменшення ціни порівняно з очікуваною вартістю закупівлі.
- «Фронтальна подушка безпеки переднього пасажира» - Виключити. Наведене в технічній специфікації формулювання є специфічною ознакою конкретного автомобіля, яке штучно обмежує конкуренцію. За рахунок відмови від цієї вимоги замовник може збільшити конкуренцію та отримати суттєву економією від зменшення ціни порівняно з очікуваною вартістю закупівлі.
- «Розмір шин – не менше R16». Зазначення конкретного розміру шин обмежує конкуренцію, оскільки розмір є ознакою конкретного автомобіля. Автомобілі-конкуренти можуть мати інший розмір, проте ця відмінність не впливатиме на експлуатаційні характеристики автомобіля.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2021 10:42
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Зазначені у тендерній документації технічні характеристики предмету закупівлі не є дискримінаційними, оскільки жодним чином не дискримінують учасників і не обмежують самих учасників.
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання, що повинно на сам перед забезпечити виробничі та технологічні процеси замовника, а не відповідати характеристикам товару, який учасники можуть запропонувати замовнику і також кон'юнктури ринку такої техніки в Україні.
Враховуючи зазначене вище, Замовник не вбачає доцільності внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.09.2021 00:03