• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №28 м.Житомира ім.гетьмана І.Виговського за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)

Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

730 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 301.10 UAH
Номер: 31f5ba248be24a468317703dc0b32fa6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-27-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 27.08.2021 16:49 - 18.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 27.08.2021 № 494 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.08.2021 № 494. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2021-07-23-004649-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 18 частини 2 статті 22 та частини 4 статті 23 та Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ» установлено порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 28.08.2021 № 88 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира ім. гетьмана Івана Виговського (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», тендерна пропозиція переможця ТОВ «ФІРМА «БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.08.2021 року № 50 про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.08.2021 року № 53 про визначення переможця процедури відкритих торгів, вимогу про усунення невідповідностей від 12.08.2021 року та повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2021 року та договір про закупівлю від 28.08.2021 № 88. За результатами моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини 1 статті 1 Закону. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено порушення, а саме: - на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічні вимоги Замовника в тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі») містять посилання на конкретну торгову марку та виробника («Cerezit») без обґрунтування необхідності такого посилання; - на порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону Замовником у пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації не вимагається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ФІРМА «БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Підпунктом 3.2 пункту 3 розділу VI тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі пропозиції надає підписаний порядок змін умов договору згідно додатку 1 тендерної документації. Однак, учасником ТОВ «ФІРМА «БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надано підписану лише частину порядку змін умов договору, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 розділу VI тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ФІРМА «БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 07.09.2021 16:15 - 22.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2021 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вам, що Замовником прийнято рішення про усунення порушення виявленого в межах проведення моніторингу закупівлі предмету Поточний ремонт приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №28 м.Житомира ім.Гетьмана І.Виговського за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-23-004649-c). Сторони прийшли до згоди розірвати договір №88 від 28.08.2021, додаткову угоду №1 від 14.09.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 14.09.2021 16:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 06.12.2021 11:25