• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт фасаду будівлі гуртожитку № 3

відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 45451200-5 «Оббивальні / обшивальні роботи»

Завершена

1 668 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 680.00 UAH
Номер: c442920a058543e8991f0fd7f88aaa2c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 20.08.2021 09:34 - 15.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.08.2021 № 515 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 19.08.2021 № 515 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 7. UA-2021-07-23-002201-a; 23.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Тихонюк В.О. встановлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та/або у разі неможливості, розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ФОП Тихонюк В.О. від 28.08.2021 № 540-21, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та пункту 8.5 розділу 8 Договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Національної академії Державної прикордонної служби ім. Богдана Хмельницького (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.07.2021 б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 27.07.2021, роз’яснення Замовника на звернення від 30.07.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2021, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2021 № 1005, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця від 12.08.2021 № 1006, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Тихонюк Віталій Олександрович (далі – ФОП Тихонюк В.О.), звернення Приватного підприємства «Мегапрогрес» за номером ID: UA-2021-07-23-002201-a.b1 з вимогою щодо усунення порушень (щодо надання інформації про тендерну пропозицію ФОП Тихонюк В.О.) від 12.08.2021, відповідь Замовника на звернення від 16.08.2021, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2021, договір про закупівлю від 28.08.2021 № 540-21 (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг, чим не дотримано вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону. Крім того, моніторингом встановлено, що підпунктом 4 пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Згідно підпункту 6 пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628. Відповідно до пункту 7 «Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі – Вимоги № 2628) гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. На виконання зазначеної вимоги учасником ФОП Тихонюк В.О. в складі тендерної пропозиції надано наступні документи: «Пiдписаний_gar8332_гар.pdf» та «Пiдписаний_gar8332_гар.pdf». Проте зазначені файли не підписані за допомогою кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Підпунктом 10 пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі, якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Тихонюк В.О. не відповідає підпункту 6 пункту 2 розділу 3 тендерної документації та пункту 7 Вимог № 2628 та підлягає відхиленню відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Крім того, відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Проте, переможцем процедури закупівлі ФОП Тихонюк В.О. у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ФОП Тихонюк В.О. підлягає відхиленню відповідно до абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 01.09.2021 14:40 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2021 14:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Іформація щодо усунення порушень, аргументовані заперечення щодо частини висновку та інформація про причини неможливості усунення окремих порушень викладено в документах, що додаються, а саме - "Пояснення ДАСУ від 08.09.2021 року".
Дата публікації звіту: 08.09.2021 14:13