-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 50 тон
код ДК 021:2015 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 50 тон)
Завершена
12 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
Номер:
1b8603d8fd054693b28cf204f03f3af7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-29-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2021 00:00
Період моніторингу:
29.10.2021 14:45 - 19.11.2021 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2021 № 674
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.10.2021 №674
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-07-23-002453-c від 23.07.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та укладання договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.07.2021 із змінами від 12.08.2021 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім Будшляхмаш», товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ТРАК», повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2021, договір про надання послуг №53-121-01-21-10719 від 24.09.2021, пояснення Замовника від 03.11.2021.
Період усунення порушень:
12.11.2021 09:14 - 18.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2021 09:14
Запити/Пояснення
Номер:
0790373511a746edb938f855e1724a4a
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
01.11.2021 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт за темою: «Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 50 тон». (ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-23-002453-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі, а також його технічні та якісні характеристики? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Номер:
3b376e43be304738b29098c7baae9258
Назва:
Відповідь ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 01.11.2021
Дата опублікування:
03.11.2021 16:32
Опис:
Відповідь ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом»
на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 01.11.2021
Відповідно до наказу від 29.10.2021 №674 Державною аудиторською службою України (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) (надалі – ДАСУ) проводиться моніторинг закупівлі: код ДК 021:2015 – 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 50 тон)» (надалі – Закупівля).
Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-23-002453-c.
В електронній системі закупівель 01.11.2021 оприлюднено Запит ДАСУ замовнику на надання пояснень з наступних питань:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт за темою: «Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 50 тон». (ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-23-002453-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі, а також його технічні та якісні характеристики? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надаю інформацію стосовно питань у Запиті ДАСУ:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ВП ЗАЕС та ДП «НАЕК «Енергоатом». згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Крім того, технічні вимоги до предмету закупівлі, зазначені у технічній специфікації, розроблені згідно з нормами СОУ НАЕК 005:2021 «Управління поставками (закупівлями) продукції. Технічні специфікації до предмета закупівлі. Порядок розроблення, оформлення та поводження. Вимоги до змісту».
Також, згідно з п.41 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що ВП АЕС не є бюджетними установами та не здійснюють функції розпорядників бюджетних коштів, керуючись розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» №1112-р від 31.12.2020, на офіційних сайтах ВП АЕС оприлюднюються обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, без розміру витрат предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості опубліковано на веб-сайті ВП ЗАЕС за посиланням https://www.znpp.atom.gov.ua/uk/node/4341
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами ВП ЗАЕС та ДП «НАЕК «Енергоатом» з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатково повідомляю, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до Розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» №419-р від 18.05.2017р. «Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі ТМЦ» зі змінами, на підставі комерційних пропозицій заводів-виробників, офіційних дилерів заводів виробників та аналізу попередніх закупівель та наданим листом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 27.02.2020 №2700/10 примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275) з урахуванням діючої на період його оформлення організаційно-розпорядчої документації ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП ЗАЕС.
Додатки:
Листування з постачальниками;
Розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» №419-р;
Лист ДП «НАЕК «Енергоатом» від 27.02.2020 №2700/10;
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275;
Постанова КМУ №710 від 11.10.2016.