-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування
Підтвердження відсутності підстав згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається у формі довідки у довільній формі
Завершена
7 263 400.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 317.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 317.00 UAH
Номер:
20b817d31a7548b29fba14b88fda3ca7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-11-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2021 00:00
Період моніторингу:
12.10.2021 13:43 - 04.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.10.2021 Одеса № 635
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.10.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.10.2021 № 635
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-07-22-001601-c 22.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
встановлено порушення абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління ДПС у Львівській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.07.2021 № 2207/1, ТД зі змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Підгаєцька будівельна компанія» (далі – ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія»), вимогу про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Львів» від 06.09.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 02.09.2021 в електронній системі закупівель, договір від 20.09.2021 № 3132/5 (далі – Договір), пояснення Замовника на запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.10.2021 та від 28.10.2021.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» встановлено наступне.
Відповідно до додатку 4 до ТД учасник на виконання вимог статті 17 Закону у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2021 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону Замовник 28.10.2021 надав інформацію, якою роз’яснив, що на виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» надано довідку від 11.08.2021 № 23337/6/13-01-10-05-13, що містить інформацію щодо відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником та підписана начальником Головного управління ДПС у Львівській області Ігорем Комендатом.
Проте на порушення вимог додатку 4 до ТД у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» відсутній документ за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) щодо відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону.
Крім того, відповідно до пункту 3 частини 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати виписку з рахунку(ів) у банку (банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів, згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10%. Замовник перевіряє відповідність обігових коштів пропорційно сумі вказаній у Розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумковій відомості ресурсів (з врахуванням ПДВ).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» надано Підсумкову відомість ресурсів, що міститься у файлі «договірна ціна.zip». Так згідно з Підсумковою відомістю ресурсів загальна ціна по розділу IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» складає 2 001 193,21 гривень. Таким чином, станом на момент подання документа в учасника повинно бути обігових коштів не менше, ніж 200 119,32 гривень.
Водночас у складі тендерної пропозиції ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» надано довідку про залишки на рахунку від 20.08.2021
№ Д5-В29/30-104, відповідно до якої залишок по рахунку станом на 20.08.2021, що є моментом подання документу, становить 180 234,53 гривень, що менше 10% від суми вказаній у Розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумкової відомості ресурсів (з врахуванням ПДВ), чим порушено вимоги пункту 3 частини 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Отже, Замовником на порушення абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» у зв’язку із невідповідністю встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень:
29.10.2021 16:01 - 12.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
29.10.2021 16:01
Оскарження висновку в суді
Опис:
Номер судового провадження: П/380/19922/21 від 12.11.2021
Дата публікації:
17.11.2021 16:10
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-22-001601-c від 22.07.2021, проведеного ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИУКРАЇНИ повідомляємо наступне.
Замовником Головне управління ДПС у Львівській області проведено закупівлю робіт «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування», ідентифікатор UA-2021-07-22-001601-c.
1. Щодо порушення вимог додатку 4 до ТД у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» відсутній документ за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) щодо відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, а саме: в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої положеннями частини 2 статті 17 повідомляємо.
Додатком 4 «Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації визначено, що Учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, частиною другою цієї статті довідкою у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону.
На виконання вищевказаної вимоги Учасником завантажено файл «Довідка негативного досвіду з Замовником.pdf» Довідку вих. № 23337/6/13-01-10-05-13 від 11.08.21, видану Замовником - Головне управління ДПС у Львівській області, адресовану Учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", про відсутність негативного досвіду роботи.
Відповідно до частини 1.2 Розділу 3 тендерної документації недотриману форму довідки можна віднести до формальних помилок, передбачених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року№ 710, оскільки дана інформація надана з недотриманням встановленої форми документа, але поданий документ повністю підтверджує зміст, передбачений вимогам Замовника за змістом.
Окрім цього, враховуючи зміст вимоги необхідно зауважити, що саме із Замовником Головне управління ДПС у Львівській області учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" необхідно підтвердити відсутність негативного досвіду, а також на підставі поданої вищезгаданої довідки учасника, Замовником прийнято рішення віднести до формальних помилок ненадання інформації відповідної форми.
2. Щодо порушення в частині того, що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" у складі тендерної пропозиції необхідно надати виписку з рахунку(ів) у банку (банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів, згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10%.
Замовник перевіряє відповідність обігових коштів пропорційно сумі вказаній у Розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумковій відомості ресурсів (з врахуванням ПДВ).
На виконання вищенаведеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» надано Підсумкову відомість ресурсів, що міститься у файлі «договірна ціна.zip». Згідно з Підсумковою відомістю ресурсів загальна ціна по розділу IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» складає 2 001 193,21 гривень.
Таким чином, станом на момент подання документа в учасника повинно бути обігових коштів не менше, ніж 200 119,32 гривень.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» надано довідку про залишки на рахунку від 20.08.2021 № Д5-В29/30-104, відповідно до якої залишок по рахунку станом на 20.08.2021, становить 180 234,53 гривень, що є меншим 10% від суми вказаній у Розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумкової відомості ресурсів (з врахуванням ПДВ),
Так, у ході перевірки Замовником встановлено, що у Підсумковій відомості ресурсів Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції (з врахуванням ПДВ) до локального кошторису всього по розділу IVв графі 6/7 включена сума вартості матеріалів разом з заготівельно- складськими витратами, сума яких складає 38 663,78грн., що не відноситься до товарів та матеріалів, а також є малоцінні та швидкозношуючі предмети (господарський інвентар), а саме: електроди, папір шліфувальний, круги армовочні, стрічка сигнальна, круги відрізні, щити опалубки та електроенергія на суму 19374,49 грн, які потрібно виключити із загальної суми.
Отже, вартість товарів та матеріалів фактично по підсумковій відомості ресурсів становить 1 768 784,53 грн., де 10% дорівнює 176 878,45 грн. Таким чином, довідка № Д 5-В29/30-104 від 20.08.2021 р., видана «Райффайзен банк аваль», подана Учасником в складі пропозиції і залишок по рахунку згідно якої становить 180 284,53 грн., що повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Крім того, кошти Учасника, покладені на рахунок не заморожено, на них не накладено арешт, за результатом аналізу змісту довідок № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. та №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. Учасник користується коштами, а відтак, спроможний закупити товари та матеріали згідно технічної специфікації.
На підставі вищевикладених відомостей та в результаті перевірки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", остання відповідала вимогам тендерної документації, а отже підстав для відхилення у Замовника не було.
Отже, за результатом перевірки тендерної пропозиції вищезгаданого учасника Замовником не встановлено порушень вимог тендерної документації.
А відтак повідомляємо, за результатом аналізу складеного висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-22-001601-c, нами не вчинено порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків.
Принагідно повідомляємо, що під час формування вимог тендерної документації та проведення торгів у майбутньому будемо більш уважно ставитись до виконання покладених обов’язків на Замовника щодо здійснення закупівель.
Дата публікації звіту:
05.11.2021 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
c6d6cd7d864c4470841fb94be9851b32
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.10.2021 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d4c4844368644cb788e52a2064a41549
Назва:
у відповідь на Ваш запит повідомляємо
Дата опублікування:
19.10.2021 13:04
Опис:
На виконання вимог п.4-1постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Головним управлінням ДПС у Львівській області здійснюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднюється шляхом розміщення на власному веб-сайтіhttps://lv.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування розміщено за посиланням https://lv.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/487320.html.
Окрім цього, повідомляємо, що очікувана вартість розрахована Замовником на підставі зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкті: «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування» та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013. Враховуючи, що зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва підприємств, будівель, споруд є документами, визначальними кошторисний ліміт коштів, необхідних для повного завершення всіх робіт, передбачених проектом, Замовник розраховував очікувану вартість виходячи із кошторисної документації.
Також повідомляємо, що між Головним управлінням ДПС у Львівській області та ФОП Гриник А.Р. укладено договір від 15.04.2021 року № 3132/1 по виготовленню кошторисної документації на об’єкті: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування. Виготовлену кошторисну документацію затверджено Замовником.
Отже, Замовник визначив очікувану вартість, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкті: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування., без врахування витрат понесених Замовником на технічний та авторський нагляди, виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи даної документації.
Номер:
35d0dc844ecc48c090a956ad45c1db8a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2021 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Підгаєцька будівельна компанія» (далі – ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія», тоді як останній у складі тендерної пропозиції не надав у спосіб, встановлений Додатком 4 «Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації (далі – ТД) довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» вимогам пункту 3 частини 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про залишки на рахунку від 20.08.2021 № Д5-В29/30-104, відповідно до якої залишок по рахунку станом на 20.08.2021 становить 180 234,53 грн?
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 3 частини 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД станом на момент подання документу в учасника залишок обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів повинен складати не менше 10% від суми, вказаній у розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» підсумкової відомості ресурсів, тобто не менше 200 119,32 грн.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ba8ea322126948728a4c1f8ae2162c8c
Назва:
у відповідь на Ваш запит повідомляємо
Дата опублікування:
28.10.2021 16:51
Опис:
1. Додатком 4 «Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації визначено, що Учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, частиною другою цієї статті довідкою у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону.
На виконання вищевказаної вимоги Учасником завантажено файл «Довідка негативного досвіду з Замовником.pdf» Довідку вих. № 23337/6/13-01-10-05-13 від 11.08.21, видану Замовником - Головне управління ДПС у Львівській області, адресовану Учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", про відсутність негативного досвіду роботи.
Відповідно до частини 1.2 Розділу 3 тендерної документації недотриману форму довідки можна віднести до формальних помилок, передбачених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року
№ 710, оскільки дана інформація надана з недотримання встановленої форми документа, але поданий документ повністю підтверджує зміст, передбачений вимогам Замовника за змістом.
2. Відповідно до пункту 3 частини 5.3 Розділу 5 тендерної документації дана закупівля не передбачає надання авансу. Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду про гарантію виконання робіт без авансового платежу та виписку з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів, згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10%. Замовник перевіряє відповідність обігових коштів пропорційно сумі вказаній у Підсумковій відомості ресурсів Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції (з врахуванням ПДВ).
В підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису всього по розділу IV
в графі 6/7 включена сума вартості матеріалів разом з заготівельно- складськими витратами, сума яких складає 38 663,78грн., що не відноситься до товарів та матеріалів, а також малоцінні та швидкозношуючі предмети (господарський інвентар), а саме: електроди, папір шліфувальний, круги армовочні, стрічка сигнальна, круги відрізні, щити опалубки та електроенергія на суму 19374,49 грн, які потрібно виключити із загальної суми.
Отже, вартість товарів та матеріалів фактично по підсумковій відомості ресурсів становить 1 768 784,53 грн., де 10% дорівнює 176 878,45 грн. Таким чином, довідка № Д 5-В29/30-104 від 20.08.2021 р., видана «Райффайзен банк аваль», подана Учасником в складі пропозиції і залишок по рахунку згідно якої становить 180 284,53 грн., що повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Крім того, кошти Учасника, покладені на рахунок не заморожено, на них не накладено арешт, як видно з довідок № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. та №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. Учасник користується коштами, а відтак, спроможний закупити товари та матеріали згідно технічної специфікації.
На підставі вищевикладених відомостей та в результаті перевірки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", остання відповідала вимогам тендерної документації, а отже підстав для відхилення у Замовника не було.