• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування

Підтвердження відсутності підстав згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається у формі довідки у довільній формі

Завершена

7 263 400.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 317.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2021 11:44 - 16.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

про скасування рішення від 01.09.2021 р. про визнання ТОВ «ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (надалі також «Учасник») переможцем спрощеної закупівлі

Номер: a43f050aad434f6bb1a5221c76a655a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-001601-c.b1
Назва: про скасування рішення від 01.09.2021 р. про визнання ТОВ «ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (надалі також «Учасник») переможцем спрощеної закупівлі
Вимога:
1. Відповідно до п.5.3 розділу 5 Тендерної документації Учасник зобов’язаний підтвердити наявність в нього обігових коштів станом на момент подання документа шляхом подачі довідки з банку. Розмір обігових коштів має становити 10% від суми вказаної у Підсумковій відомості ресурсів Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції (з врахуванням ПДВ). Учасник подав свою пропозицію 20.08.2021 року. В Підсумковій відомості ресурсів (розділ IV) він вказав вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій в сумі 2001193,21 грн. Таким чином, станом на дату подачі пропозиції – 20.08.2021 р., залишок на банківському рахунку Учасника мав становити не менше 200119,32 грн. (10% від 2001193,21 грн.). Відповідно до Довідки №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. виданої «Райффайзен банк аваль», яка подана Учасником в складі пропозиції, залишок по рахунку становить 180284,53 грн. Таким чином Учасником недотримано вимоги п. 5.3 розділу 5 Тендерної документації та не підтверджено наявність в нього обігових коштів станом на момент подання документів пропозиції. Подану в складі пропозиції довідку № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. видану тим самим банком, відповідно до якої станом на 12.08.2021 р. залишок на рахунку Учасника становить 270693,17 грн. не можна брати до уваги, так як дана довідка не підтверджує залишок коштів станом на дату подачі документів пропозиції – 20.08.2021 р. 2. Відповідно до розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має подати Сканована(і) копія(ї) листа(ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного на кожний із запропонованих договорів). Відгук має бути адресований Замовнику торгів, містити предмет закупівлі: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та його ідентифікатор, який присвоєний електронною системою публічних закупівель ProZorro; мати посилання на аналогічний договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасником в складі пропозиції подано Лист-відгук який не містить інформації про предмет закупівлі: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та не адресований Замовнику даних торгів. Таким чином Учасником недотримано вимоги розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації. Таким чином пропозиція ТОВ «ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» підлягає відхиленню в звязку із тим, що вона не відповідає вимогам тендерної документації замовника та надане учасником забезпечення не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо рішення замовника про визнання переможцем закупівлі № UA-2021-07-22-001601-c «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування» скасувати.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу №UA-2021-07-22-001601-c.b1 повідомляємо наступне. Відповідно до п.5.3 Розділу 5 тендерної документації дана закупівля не передбачає надання авансу. Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду про гарантію виконання робіт без авансового платежу та виписку з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів, згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10%. Замовник перевіряє відповідність обігових коштів пропорційно сумі вказаній у Підсумковій відомості ресурсів Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції (з врахуванням ПДВ). В підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису всього по розділу IV в графі 6/7 включена сума вартості матеріалів разом з заготівельно- складськими витратами, сума яких складає 38663,78грн., що не відноситься до товарів та матеріалів, а також малоцінні та швидкозношуючі предмети (господарський інвентар), а саме: електроди, папір шліфувальний, круги армовочні, стрічка сигнальна, круги відрізні, щити опалубки та електроенергія на суму 19374,49 грн, які потрібно виключити із загальної суми. Отже, вартість товарів та матеріалів фактично по підсумковій відомості ресурсів становить 1 768 784,53грн., де 10% дорівнює 176878,45 грн. Таким чином, довідка №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р., видана «Райффайзен банк аваль», яка подана Учасником в складі пропозиції і залишок по рахунку відносно якої становить 180284,53 грн. повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим тендерною документацією. Крім того, кошти Учасника, покладені на рахунок не заморожено, на них не накладено арешт, як видно з довідок № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. та №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. Учасник користується коштами, відтак, спроможний закупити товари та матеріали згідно технічної специфікації. Щодо поданого Учасником листа-відгука повідомляємо таке. Відповідно до Додатку №2 Замовником вимагалося надання: «Сканована(і) копія(ї) листа(ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного на кожний із запропонованих договорів). Відгук має бути адресований Замовнику торгів, містити предмет закупівлі: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та його ідентифікатор, який присвоєний електронною системою публічних закупівель ProZorro; мати посилання на аналогічний договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності». Учасником повністю виконану вказану вимогу, у поданому листі-відгуку немає лише найменування предмета закупівлі, проте, міститься ідентифікатор, за яким можна встановити предмет. Вся необхідна інформація, за якою можна встановити співпрацю за договором, міститься у листі-відгуку, поданому Учасником у складі пропозиції. На підтвердження зазначеного, повідомляємо, що згідно з п.1.2 розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належать недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом. Тому, дана помилка вважається формальною.
Статус вимоги: Не задоволено