• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки (Молоко ультрапастеризоване ж. не меньше 2,5%)

Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

966 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 832.00 UAH
Номер: 95906d357a584802ac8466d42d77654e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-29-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.09.2021 15:34 - 23.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.09.2021 № 508 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2021 № 508 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2021-07-20-002224-a 20.07.2021 Відділ освіти Тернівської районної у місті ради ( код ЄДРПОУ 02142307 ) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону, частини п’ятої статті 41 Закону, статті 29 Закону. Крім того встановлено розбіжність в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 5 до тендерної документації. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна встановлено порушення вимоги абзаца 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено не дотримання вимог пункту 4¹ Постанова № 710. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору від 25.08.2021 №316 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього, та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Відділу освіти виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-07-20-002118-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 20.07.2021 №133 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.08.2021, тендерну пропозицію ФОП Жадан Валентина Григорівна, протокол засідання тендерного комітету від 10.08.2021 №146, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 11.08.2021, договір від 25.08.2021 №316, додаткові угоди від 25.08.2021 №1, від 02.09.2021 №2, від 22.09.2021 №3, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.10.2021, 11.10.2021. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме: - у пункті 11.3 розділу 11 Проекту договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, не дотримано порядок зміни істотних умов (п.п.2, п.п.4, п.п.5, п.п.6), визначений в пункті 8 частини другої статті 22 Закону, в частині п’ятій статті 41 Закону; - допущено розбіжність в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 5 до тендерної документації; - в пункті 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено про визначення критеріїв та методики оцінки з посиланням на частину першу статті 28 Закону, тоді як критерії та методика оцінки визначені у статті 29 Закону, а в статті 28 Закону йдеться про розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Згідно із абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає підтвердження наявності обладнання у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідного для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання (із зазначенням марки, моделі, виробника) та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення), які будуть задіяні для поставки товару, що є предметом закупівлі. ФОП Жадан Валентина Григорівна в складі тендерної пропозиції завантажено Довідку від 02.08.2021 №БН, якою підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, та вказує з обладнання наявні 4 автомобілі (спеціалізовані вантажні фургони-рефрижератори), з матеріально-технічної бази – складське приміщення. Проте, учасником ФОП Жадан Валентина Григорівна фактичне місце розташування обладнання (автомобілі) в Довідці від 02.08.2021 №БН не вказано, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. В Додатку 3 до тендерної документації Замовник визначив, що відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів, в тому числі: - акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин»; - акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року). Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна встановлено, що в тендерній пропозиції завантажено акти від 08.10.2020 №82, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, так акт від 22.10.2020 №91, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, в яких зазначено про потужності оператора ринку – Жадан Валентина Григорівна: складські приміщення та холодильні камери, які використовуються для зберігання харчових продуктів, та автотранспортні засоби, які використовуються для перевезення харчових продуктів: RENAULT MASTER, державний номер ВА7788ВН, PEUGEOT BOXER 230, державний номер ВА9911ВН (лише 2 автомобілі з 4-х). При цьому, в інформації, вказаній учасником у Довідці від 02.08.2021 №БН, зазначено про 4 автомобілі, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, та відсутня інформація про холодильні камери, які використовуються для зберігання харчових продуктів. Крім того, в Додатку 3 до тендерної документації Замовник визначив, що відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів, зокрема, експертного висновку або протоколу випробувань, що виданий акредитованою лабораторією не раніше грудня 2020 р., про відповідність запропонованого товару за органолептичними показниками вимогам ДСТУ 2661:2010. Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна встановлено, що в тендерній пропозиції зазначеного учасника відсутній експертний висновок або протокол випробувань про відповідність запропонованого товару за органолептичними показниками вимогам ДСТУ 2661:2010. Таким чином, учасником-переможцем ФОП Жадан Валентина Григорівна не підтверджено відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок, та тендерна пропозиція учасника ФОП Жадан Валентина Григорівна не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації. Згідно із абзацом 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Натомість, між Замовником та переможцем ФОП Жадан Валентина Григорівна укладений договір від 25.08.2021 №316 на суму 964 800,00 гривень. Крім того, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/02142307/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня, головний розпорядник – Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 02142299). На запит Східного офісу Держаудитслужби від 01.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник надав пояснення, що за технічних обставин не має можливості надати посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, на сьогоднішній день, дане питання вирішується. Таким чином, замовником не дотримано вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова № 710) в частині оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Період усунення порушень: 18.10.2021 17:18 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2021 17:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Постанова щодо закриття адміністративного правопорушення
Дата публікації: 12.05.2022 13:45

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04/0044/2021пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником надаються аргументовані заперечення по висновку наступного змісту: - Пунктом 2.11 тендерної документації встановлено, що Істотні умови Договору можуть бути змінені шляхом укладання додаткової угоди до даного Договору лише у випадках, прямо передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". В такому разі, проект договору містить умови, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». - Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники мають надати заповнену форму «тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 тендерної документації. В п. 1 Додатку 5 тендерної документації Учасники мають самостійно вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням тендерної документації. В такому разі, розбіжності в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 5 до ТД, так як Учасники повинні заповнити форму «тендерна пропозиція» згідно додатку 5, в тому числі вказати строк дії тендерної пропозиції із врахуванням п. 4 розділу 3 тендерної документації. - частиною 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Вказавши в пункті 1 розділу V тендерної документації наступне формулювання «Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціон» Замовник в першу чергу, мав на меті акцентувати увагу, що оцінка тендерних пропозицій проводиться шляхом проведення аукціну. Додатково звертаємо увагу, що далі по тексту тендерної документації вказано інформацію про аукціон. Отже, Замовник посилаючись на ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не було зазначено про визначення критеріїв та методики оцінки. Крім того, інформація про критерії та методики оцінки вказана вище в пункті 1 розділу V тендерної документації без будь-якого посилання на норми чинного законодавства України, зокрема «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)». - в складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Жадан В. Г. Надано довідку Вихідний номер БН від 02.08.2021, що містить інформацію про (фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення) - м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, 25. Транспортні засоби знаходяться за адресою - м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, 25, що вказана в довідці та наведена в акті, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин». В такому разі, тендерна пропозиція Переможця містить інформацію про фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення) - м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, 25, в тому числі автотранспортні засоби. - по-перше, Замовником не було встановлено в тендерній документації вимоги щодо кількості автомобілів для поставки товару, що предметом закупівлі. В такому разі, достатньо для поставки товару, що є предметом закупівлі, одного транспортного засобу, інформацію про який вказано в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та акі, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин», акті, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року). По-друге, надані акти містять повну інформацію щодо холодильних камер, що будуть використані для зберігання предмету закупівлі (інформація вказана на перших сторінках актів, що надані в складі тендерної пропозиції). - частиною 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Жадан В. Г. Надано технічний паспорт (декларація виробника (посвідчення про якість), що містить інформацію про відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). Отже, згідно чинного законодавства України в складі тендерної пропозиції Переможця надано технічний паспорт, що підтверджує відповідність запропонованого товару ДСТУ 2661-2010, в тому числі за органолептичними показниками (колонка 6 наданого технічного паспорту «Органалептична оцінка ч/м»). В такому разі, Переможцем виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі та під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан В. Г. Замовником було враховано норми Закону України «Про публічні закупівлі». - Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://drive.google.com/file/d/184ciklvTvOzxJQYzgqi443Nd5k445Srg/view Отже, Замовником було дотримано чинне законодавство України під час проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-07-20-002224-a. Щодо укладення додаткової угоди про розірвання договору повідомляємо наступне. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Вимога розірвати договір про закупівлю з переможцем публічної закупівлі, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору про закупівлю. Зауважуємо, що господарський договір, укладений між юридичними особами, може бути розірваний лише за згодою сторін або в судовому порядку, але для цього повинні бути причини. На даний час договір про закупівлю виконується в повному обсязі, претензії щодо якості, кількості в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку.
Дата публікації звіту: 26.10.2021 09:55

Запити/Пояснення