Молоко та вершки (Молоко ультрапастеризоване ж. не меньше 2,5%)
Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
966 400.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 832.00 UAH
Період оскарження:20.07.2021 15:59 - 02.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Перегляд рішення протоколу№147 від 11.08.2021 року
Номер:dacca9cefda8499ba93b7f9fea6635f0
Пов'язана кваліфікація:ФОП Жадан Валентина Григорівна, UA-EDR 2801516983
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-20-002224-a.b1
Назва:Перегляд рішення протоколу№147 від 11.08.2021 року
Вимога:
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК:15510000-6 Молоко та вершки»Молоко ультра пастеризоване ж.не менще 2,5%» від 10.08.2021 за №146 ПП»Алвіс КР» було дискваліфіковано по відкритих торгах№12958185»Молоко та вершки «Молоко ультра пастеризоване ж. не менше 2,5%»ДК 155510000-6
ПП»Алвіс КР» надає пояснення на вказані невідповідності:
В протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК:15510000-6 Молоко та вершки»Молоко ультра пастеризоване ж.не менще 2,5%» від 10.08.2021 за №146:форма «Тендерна пропозиція» згідно додатку 5 тендерної документації,що заповнена неповністю
1.Форма «Тендерна Пропозиція»(додаток№5)заповнена згідно наданого зразка ,ціна-вказана,ПДВ –виділено,загальна сума також вказана.
В протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК:15510000-6 Молоко та вершки»Молоко ультра пастеризоване ж.не менще 2,5%» від 10.08.2021 за №146:
Не надано сертифікат відповідності відповідно до додатку 3 тендерної документації(надати в складі тендерної пропозиції на запропонований товар зразок декларації виробника/якісного посвідчення та сертифікату відповідності)
2.Декларація виробника надана на сторінці№40,41 Тендерної пропозиції ПП»Алвіс КР»
В протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК:15510000-6 Молоко та вершки»Молоко ультра пастеризоване ж.не менще 2,5%» від 10.08.2021 за №146:
не надано експертний висновок або протокол випробувань,що виданий акредитованою лабораторією не раніше листопада 2020 року,про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010(IDF 202:2010),а також відсутній атестат про акредитацію лабораторії,що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань:відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010(IDF 202:2010)
3.ПП»Алвіс КР» надає Протокол за аналогічними показниками,окрім того надаємо Лист-пояснення(сторінка №47,48 Тендерної Пропозиції) з роз тлумаченням,обґрунтуванням показників наданих результатів,спираючись на вимоги ТД,які не конкретизовані,а мають загальне поняття ,що і відображається в наданому ПП»Алвіс КР» Протоколі досліджень.
Протоколом№147 Засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК:15510000-6 Молоко та вершки»Молоко ультра пастеризоване ж.не менще 2,5%» від 11.08.2021 року Переможцем відкритих торгів за даною закупівлею визнано ФОП Жадан В.Г. з загальною сумою 964800,00 грн.
Просимо врахувати наступні невідповідності та передивитися рішення Протоколу№147 від 11.08.2021 року
1.Згідно ЗУ»Про Державні закупівлі» Тендерний комітет до оприлюднення статуса «Переможець»має право надати запити на внесення коректив документів,які стосуються ст..16 ЗУ» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівельпротягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей»
Але запити до учасника ФОП Жадан В.Г. не подавались,це означає що Замовник невідповідностей не знайшов
Враховуючи це,надана Довідка б/н від 02.08.2021 року про підтвердження наявності обладнання ,матеріально-технічної бази надає інформацію тільки про автомобілі:
1.RENAULT MASTER BA 1114BE
2.FIAT DUCATO BA 3322 BH
В інших двох позиціях надано тільки марка автомобіля,а реєстраційні номери відсутні,Це означає,що замовник розглядає тільки ці два автомобіля ,так як інші не вказані ,невідповідностей Замовником не виявлено.
1.RENAULT MASTER BA 1114BE
2.FIAT DUCATO BA 3322 BH
замовник розглядає тільки ці два автомобіля ,так як інші не вказані ,невідповідностей Замовником не виявлено.
Додаток№3 вимагає надати акти- акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин»;
- акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року);
Надані ФОПЖадан В.Г. акти взагалі не надають інформацію про вказані автомобільні засоби:
Акт №82 від 08.10.2020.складений за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харові продукти та норми здоров’я та благополуччя тварин.
Акт№91 від 22.10.2020 року,складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур,заснованих на принципах НАССР.
Тобто,інформація про машини:
1.RENAULT MASTER BA 1114BE
2.FIAT DUCATO BA 3322 BH,
Взагалі відсутня,що порушує вимоги тендерної документації.
Додаток№2 вимагає: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу; особи, що буде супроводжувати товар.
Надана Довідка б/н від 29.07.2021 року з інформацією про працівників несе інформацію,що вказані в ній працівники будуть залучені ФОП Жадан В.Г. до виконання робіт.
Ці працівники,згідно наданих Наказів(Розпоряджень)№12,№113,№14 від 17.11.2021 являються працівниками ТОВ»Савва Групп»
ТОВ»Савва Групп,згідно Договору№7 від 01.04.2021 року являється»Перевізником»з наданих послуг з перевезення.Але,інформації про водіїв автотранспортних засобів та комірника,даний Договір не надає.
Розділ№1 цього Договору містить слідуюче»За цим Договором Перевізник на вимогу Замовника може надавати експедиційні та розвантажувальні послуги».Отже,вказані ФОП Жадан В.Г. працівники Арсенов А.М.-водій автотранспортного засобу та Руденко С.В.-комірник,не мають ніякого відношення до виконання договорних умов та не мають юридичних і правових стосунків з ФОП Жадан В.Г.
Додаток№3 вимагає- експертний висновок або протокол випробувань, що виданий акредитованою лабораторією не раніше грудня 2020 р., про відповідність запропонованого товару: за вмістом антибіотиків, мікробіологічними показниками, за вмістом радіонуклідів вимогам ДСТУ 2661:2010; за вмістом токсичних елементів вимогам ДСТУ 2661:2010; за вмістом мікотоксинів вимогам Наказу №368 «Про затвердження Деражвних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівніх окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах» від 13.05.2013; за вмістом пестицидів вимогам п. 2.1 «Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатом яких видається ветеринарне свідоцтво (Ф-2)» затверджений Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України від 03.11.1998 р. № 16 із змінами; за органолептичними показниками вимогам ДСТУ 2661:2010;
Звертаємо вашу увагу,що в наданих ФОП Жадан В.Г. експертних висновках відсутня інформація про органолептичні показники вимогам ДСТУ 2661:2010 в Молоці ультра пастеризоване ж. не менше 2,5%.
Враховуючи вищевказані невідповідності тендерної пропозиціїЗ ФОП Жадан В.Г. та лояльне відношення тендерного комітету до цього учасника ,просимо скасувати рішення Протоколу№147 Засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК:15510000-6 Молоко та вершки»Молоко ультра пастеризоване ж.не менще 2,5%» від 11.08.2021 про призначення ФОП Жадан В.Г. Переможцем.
Просимо віднестися з порозумінням,так як ПП»Алвіс КР» вимушено буде звертатися до обласних Державних Аудиторських служб України та міських Правоохороних органів.
З повагою,
Директор ПП»Алвіс КР» А.Ангелейко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.08.2021 10:01
Вирішення:Щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Замовник повідомляє наступне. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а їх тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в частині:
- Надано форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 тендерної документації, що заповнена неповністю (не заповнено п. 2 додатку 5 тендерної документації);
- Не надано сертифікат відповідності відповідно до додатку 3 тендерної документації (надати в складі тендерної пропозиції на запропонований товар зразок декларації виробника/якісного посвідчення та сертифікату відповідності). Звертаємо увагу, що згідно додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати додатково сертифікат відповідності. В складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат відповідності;
- Не надано гарантійний лист, що постачання здійснюється згідно замовлень замовника та фактичних потреб;
- Не надано експертний висновок або протокол випробувань, що виданий акредитованою лабораторією не раніше листопада 2020 р., про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) , а також відсутній атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010). Наданий протокол ПП "АЛВІС КР" не підтверджує відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010).
В такому разі, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а їх тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і тому була відхилена згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо тендерної пропозиції Переможця – ФОП Жадан В. Г. Замовник повідомляє, що вона повністю відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:
- Відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає підтвердження наявності обладнання у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідного для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання (із зазначенням марки, моделі, виробника) та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Отже, згідно умов тендерної документації Учасники не повинні в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказувати інформацію про реєстраційні номери автотранспортних засобів, крім того в пропозиції надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. В складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що містить всю необхідну інформацію згідно умов тендерної документації. Отже, ваші доводи щодо невідповідності тендерної пропозиції необгрунтовані із посиланням на тендерну документації.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасники мають надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин»; - акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року). Звертаємо увагу, що тендерною документацією не встановлено вимоги, що надані акти мають підтверджувати відповідність конкретній кількості транспортних засобів, а також відсутня вимога, що надані документи мають підтверджувати відповідність всім транспортним засобам, що вказані в довідці. В складі тендерної пропозиції Переможця надано акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» (виданого не раніше вересня 2020 року) для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин»; - акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року). Отже, ваші доводи щодо невідповідності тендерної пропозиції необгрунтовані.
- Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасники мають надати На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу; особи, що буде супроводжувати товар. Необхідні знання та досвід за формою таблиці 1 надати в складі тендерної пропозиції: скановані з оригіналу копії трудових книжок працівників (1 сторінка титульний аркуш із зазначенням відомостей про працівника, та сторінка – розділ «відомості про роботу» із останнім записом працевлаштування або скановані з оригіналу накази про призначення на роботу відповідних працівників) або цивільно-правовий договір. Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутні обмеження щодо залучення працівників Перевізника. На виконання встановлених вимог в складі тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників згідно таблиці 1 додатку 1, а також надано накази про прийняття працівників Перевізника. Отже, ваші доводи щодо невідповідності тендерної пропозиції необгрунтовані із посиланням на тендерну документації.
- Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасники повинні надати: - експертний висновок або протокол випробувань, що виданий акредитованою лабораторією не раніше грудня 2020 р., про відповідність запропонованого товару: за вмістом антибіотиків, мікробіологічними показниками, за вмістом радіонуклідів вимогам ДСТУ 2661:2010; за вмістом токсичних елементів вимогам ДСТУ 2661:2010; за вмістом мікотоксинів вимогам Наказу №368 «Про затвердження Деражвних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівніх окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах» від 13.05.2013; за вмістом пестицидів вимогам п. 2.1 «Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатом яких видається ветеринарне свідоцтво (Ф-2)» затверджений Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України від 03.11.1998 р. № 16 із змінами; за органолептичними показниками вимогам ДСТУ 2661:2010; експертний висновок або протокол випробувань, що виданий акредитованою лабораторією не раніше листопада 2020 р., про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) (додатково надати у тендерній пропозиції атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010); експертний висновок або протокол випробування, що виданий акредитованою лабораторією не раніше грудня 2020 р., про визначення N-нітрозамінів та гормонів у запропонованому товарі. В складі тендерної пропозиції Переможця надано експертні висновки та протоколи випробування, що підтверджують відповідність товару всім вимогам тендерної документації. Отже, ваші доводи щодо невідповідності тендерної пропозиції необгрунтовані із посиланням на тендерну документації.
Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція Переможця – ФОП Жадан В. Г. відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому Ваша вимога не підлягає задоволенню.