• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Гагаріна, 28 в с. Іванів Калинівського району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

16 369 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 491 092.20 UAH
Номер: 350d017eff84462eafccd1f84576e09b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 17.08.2021 14:24 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.08.2021 №471 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 17.08.2021 №471 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9.UA-2021-07-15-003864-b 15.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінницька, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.), +38 (0 97) 333-04-21, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу №1082. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8, 10 частини першої статті 10, абзацу 2 частини першої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 2, 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1, абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Іванівської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15 липня 2021 року (із змінами від 23 липня 2021 року №23/07-21), тендерну пропозицію ТОВ «БК СТАМ», вимогу про усунення порушення від 21 серпня 2021 року та рішення Замовника від 26 серпня 2021 року, рішення тендерного комітету про визначення переможця процедури закупівлі від 09 серпня 2021 року №09/08-2021, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 30 серпня 2021 року №300/08-2021 та пояснення від 28 та 30 серпня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником розміщено та оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі ID: UA-2021-07-15-003864-b шляхом заповнення відповідних електронних полів та завантажено документи: річний план (UA-P-2021-07-15-001160-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, тощо), на них накладено електронний цифровий підпис фізичної особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом посадової особи замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу №1082. Крім того, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме, не містить відомості щодо підстав, встановлених статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, Замовником у тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозиції, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим, у проєкті договору підряду, який є додатком 1 до тендерної документації зазначено зміни умов договору з посиланням на статтю 36 Закону, тоді як, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю передбачені статтею 41 Закону. Окрім того, моніторингом установлено, що пунктом 15 розділу «Інша інформація» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Підпунктом 1.1 пункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання робіт, зокрема, подання копії паспорту на кран автомобільний, який повинен містити відомості про проведення експертного обстеження та чинного на період виконання робіт відповідного технічного огляду крана, проведеного уповноваженим органом. При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ «БК СТАМ» у складі тендерної пропозиції надано «паспорт грузоподьемного крана КС-3571» мовою іншою ніж українська мова, за відсутності супроводжуючого перекладу українською мовою засвідченого нотаріально або легалізованого у встановленому законодавством України порядку, чим не дотримано вимоги пункту 15 розділу «Інша інформація» тендерної документації. Крім того, відповідно до підпунктів 1.2, 1.3 підпункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - довідки довільної форми, яка повинна містити інформацію про всіх без винятку робітників, інших осіб, що будуть залучені учасником, чи будуть мати відношення до безпосереднього виконання робіт, надання послуг на об’єкті будівництва за замовленням учасника; завантаження дійсних посвідчень, що підтверджують навчання та перевірку знань з питань охорони праці всіх без винятку осіб задіяних до виконання робіт (надання послуг) за напрямками, які мають бути видані спеціалізованими центрами. Додатково подаються в складі пропозиції протоколи (виписки, витяги з протоколів) засідань комісії щодо перевірки знань з питань охорони праці робітників, в тому числі: залучених робітників інших суб’єктів господарювання; - довідки, яка містить інформацію по не менш ніж трьох виконаних договорів з позитивним досвідом їх виконання за аналогічним предметом закупівлі, що підтверджується завіреними копіями таких договорів з усіма без винятку додатками до них, сканкопіями актів виконаних робіт. При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ «БК СТАМ» у складі тендерної пропозиції не надано інформації про всіх робітників, інших осіб, що будуть залучені учасником, чи будуть мати відношення до безпосереднього виконання робіт, надання послуг на об’єкті будівництва за замовленням учасника, додатково не надано посвідчень з питань охорони праці, протоколів (виписок, витягів з протоколів) засідань комісії щодо перевірки знань з питань охорони праці робітників, в тому числі: залучених робітників інших суб’єктів господарювання, чим порушено вимоги підпункту 1.2 підпункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації. Водночас, ТОВ «БК СТАМ» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано інформацію по трьох договорах, проте, договір від 24 березня 2020 року №20 на час подання тендерної пропозиції, учасником в повному обсязі не виконаний, чим порушено вимоги підпункту 1.3 підпункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 1, абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Однак, замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1, абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК СТАМ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією та уклав договір підряду від 30 серпня 2021 року №300/08-2021. Відповідно до пунктів 8, 10 частини першої статті 10, абзацу 2 частини першої статті 33 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладання. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що рішення про визначення переможця процедури закупівлі Замовником прийнято 09 серпня 2021 року, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі 11 серпня 2021 року, чим порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 10, абзацу 2 частини першої статті 33 Закону. Крім того, договір підряду від 30 серпня 2021 року №300/08-2021 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 30 серпня 2021 року за відсутності договірної ціни та її підтверджуючих розрахунків, що є невід’ємними частинами даного договору згідно пункту 2.1, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 09.09.2021 11:01 - 24.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2021 11:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок від 09.09.2021 року, опублікований по закупівлі UA-2021-07-15-003864-b, надана у завантаженому документі.
Дата публікації звіту: 16.09.2021 09:56

Запити/Пояснення