-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Гагаріна, 28 в с. Іванів Калинівського району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
16 369 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 491 092.20 UAH
мін. крок: 3% або 491 092.20 UAH
Номер:
350d017eff84462eafccd1f84576e09b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2021 00:00
Період моніторингу:
17.08.2021 14:24 - 10.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2021 №471
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.08.2021 №471
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2021-07-15-003864-b 15.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8, 10 частини першої статті 10, абзацу 2 частини першої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 2, 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1, абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Іванівської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15 липня 2021 року (із змінами від 23 липня 2021 року №23/07-21), тендерну пропозицію ТОВ «БК СТАМ», вимогу про усунення порушення від 21 серпня 2021 року та рішення Замовника від 26 серпня 2021 року, рішення тендерного комітету про визначення переможця процедури закупівлі від 09 серпня 2021 року №09/08-2021, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 30 серпня 2021 року №300/08-2021 та пояснення від 28 та 30 серпня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником розміщено та оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі ID: UA-2021-07-15-003864-b шляхом заповнення відповідних електронних полів та завантажено документи: річний план (UA-P-2021-07-15-001160-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, тощо), на них накладено електронний цифровий підпис фізичної особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом посадової особи замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу №1082.
Крім того, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме, не містить відомості щодо підстав, встановлених статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, Замовником у тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозиції, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Поряд з цим, у проєкті договору підряду, який є додатком 1 до тендерної документації зазначено зміни умов договору з посиланням на статтю 36 Закону, тоді як, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю передбачені статтею 41 Закону.
Окрім того, моніторингом установлено, що пунктом 15 розділу «Інша інформація» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Підпунктом 1.1 пункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання робіт, зокрема, подання копії паспорту на кран автомобільний, який повинен містити відомості про проведення експертного обстеження та чинного на період виконання робіт відповідного технічного огляду крана, проведеного уповноваженим органом.
При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ «БК СТАМ» у складі тендерної пропозиції надано «паспорт грузоподьемного крана КС-3571» мовою іншою ніж українська мова, за відсутності супроводжуючого перекладу українською мовою засвідченого нотаріально або легалізованого у встановленому законодавством України порядку, чим не дотримано вимоги пункту 15 розділу «Інша інформація» тендерної документації.
Крім того, відповідно до підпунктів 1.2, 1.3 підпункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- довідки довільної форми, яка повинна містити інформацію про всіх без винятку робітників, інших осіб, що будуть залучені учасником, чи будуть мати відношення до безпосереднього виконання робіт, надання послуг на об’єкті будівництва за замовленням учасника; завантаження дійсних посвідчень, що підтверджують навчання та перевірку знань з питань охорони праці всіх без винятку осіб задіяних до виконання робіт (надання послуг) за напрямками, які мають бути видані спеціалізованими центрами. Додатково подаються в складі пропозиції протоколи (виписки, витяги з протоколів) засідань комісії щодо перевірки знань з питань охорони праці робітників, в тому числі: залучених робітників інших суб’єктів господарювання;
- довідки, яка містить інформацію по не менш ніж трьох виконаних договорів з позитивним досвідом їх виконання за аналогічним предметом закупівлі, що підтверджується завіреними копіями таких договорів з усіма без винятку додатками до них, сканкопіями актів виконаних робіт.
При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ «БК СТАМ» у складі тендерної пропозиції не надано інформації про всіх робітників, інших осіб, що будуть залучені учасником, чи будуть мати відношення до безпосереднього виконання робіт, надання послуг на об’єкті будівництва за замовленням учасника, додатково не надано посвідчень з питань охорони праці, протоколів (виписок, витягів з протоколів) засідань комісії щодо перевірки знань з питань охорони праці робітників, в тому числі: залучених робітників інших суб’єктів господарювання, чим порушено вимоги підпункту 1.2 підпункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації.
Водночас, ТОВ «БК СТАМ» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано інформацію по трьох договорах, проте, договір від 24 березня 2020 року №20 на час подання тендерної пропозиції, учасником в повному обсязі не виконаний, чим порушено вимоги підпункту 1.3 підпункту «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1, абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Однак, замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1, абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК СТАМ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією та уклав договір підряду від 30 серпня 2021 року №300/08-2021.
Відповідно до пунктів 8, 10 частини першої статті 10, абзацу 2 частини першої статті 33 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладання.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що рішення про визначення переможця процедури закупівлі Замовником прийнято 09 серпня 2021 року, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі 11 серпня 2021 року, чим порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 10, абзацу 2 частини першої статті 33 Закону.
Крім того, договір підряду від 30 серпня 2021 року №300/08-2021 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 30 серпня 2021 року за відсутності договірної ціни та її підтверджуючих розрахунків, що є невід’ємними частинами даного договору згідно пункту 2.1, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
09.09.2021 11:01 - 24.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2021 11:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок від 09.09.2021 року, опублікований по закупівлі UA-2021-07-15-003864-b, надана у завантаженому документі.
Дата публікації звіту:
16.09.2021 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
71c0db0f0b75422085c1b96ed252c1fd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.08.2021 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі корпусу №1 Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Гагаріна, 28 в с. Іванів Калинівського району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-15-003864-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином замовником при складанні тендерної документації враховано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги»?
3.Чому тендерна документація не містить обов’язкову інформацію, визначену Законом щодо подання учасниками інформації про підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону. А також, спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством щодо відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону?
4. Чому у пункті «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозицій?
5. Чому в Додатку 1 «Проект договору» тендерної документації здійснено посилання на статтю 36 Закону щодо внесення змін до істотних умов договору?
6. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11 серпня 2021 року, а рішення про визначення переможця замовником ухвалено 09 серпня 2021 року?
7. Яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «БК СТАМ» виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 15 розділу «Інша інформація» щодо надання «паспорту грузоподьемного крана КС-3571» іншою ніж українська мова, за відсутності супроводжуючого перекладу засвідченого нотаріально або легалізованим у встановленому законодавством України порядку;
- підпункту 1.3 пункту «Кваліфікаційні вимоги» розділу ІІІ щодо надання документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід – щодо інформації про всіх працівників без винятку, що будуть залучені до виконання робіт, завантаження дійсних посвідчень з питань охорони праці, протоколів (виписок, витягів з протоколів) засідань комісії щодо перевірки знань з питань охорони праці працівників субпідрядної організації ПП «Юрекс»;
досвіду виконання аналогічного договору – щодо інформації по не менше ніж трьох виконаних договорів, при цьому договір від 24 березня 2020 року №20 не виконаний?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
33e0557544824cfc984f7cb2ec5f4b8c
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
30.08.2021 10:19
Опис:
1. Щодо яким обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та посилання на сторінку вебсайту
За результатами виконання договору № 61/03-21 від 3 березня 2021 року укладеного відділом освіти, культури, молоді та спорту іванівської сільської ради із ТОВ «МЕТР-М», останнім було розроблено та передано на адресу Замовника проектно-кошторисну документацію, та позитивний висновок експертизи вказаної документації. № UA-2021-02-08-001800-b
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У зв’язку з чим в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку» виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника» виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено вартість робіт з врахуванням податкового навантаження.
У зв’язку з тим, що рекомендаціями постанови КМУ 710 від 11.10.2016 року (містить вимоги рекомендаційного характеру) на замовника не покладено обов’язку здійснювати оприлюднення обгрунтування на власному веб-сайті, то таке посилання не надається.
2. Щодо врахування замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затверджено примірну документацію для процедур закупівлі.
Відповідно до вступної частини вказаного нормативного документу Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Замовником при розробці документації по закупівлі (відкриті торги) «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Гагаріна, 28 в с. Іванів Калинівського району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) взято за основу, та приведено зміст окремих розділів (в частині наявності ліцензійних, дозвільних документів, кваліфікаційних критеріїв) із врахуванням особливостей об’єкту будівництва та вимог законодавства в сфері Охорони праці.
3. Щодо інформації про підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
В рамках оприлюднення інформації щодо проведення відкритих торгів Замовником використано функціонал електронного майданчика та оприлюднено електронну форму про підтвердження підстав передбачених частинами статті 17 Закону.
На виконання вказаних вимог Замовника учасники завантажили інформацію про відповідність критеріям зокрема статті 17 Закону.
4. Чому у пункті «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозицій?
Відповідно до статті 22 «Тендерна документація» Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На виконання вказаної вимоги Закону Замовником зазначено строк у 120 робочих днів який є не менший ніж це визначено законодавством.
6. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11 серпня 2021 року, а рішення про визначення переможця замовником ухвалено 09 серпня 2021 року? Стосовно даного пункту була допущена помилка під час формування даного протоколу.
Номер:
33107dc422664a5b8d21661d86000d7a
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.08.2021 11:45
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та посилання на сторінку вебсайту
За результатами виконання договору № 61/03-21 від 3 березня 2021 року укладеного відділом освіти, культури, молоді та спорту іванівської сільської ради із ТОВ «МЕТР-М», останнім було розроблено та передано на адресу Замовника проектно-кошторисну документацію, та позитивний висновок експертизи вказаної документації. № UA-2021-02-08-001800-b
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У зв’язку з чим в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку» виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника» виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено вартість робіт з врахуванням податкового навантаження.
У зв’язку з тим, що рекомендаціями постанови КМУ 710 від 11.10.2016 року (містить вимоги рекомендаційного характеру) на замовника не покладено обов’язку здійснювати оприлюднення обгрунтування на власному веб-сайті, то таке посилання не надається.
2. Щодо врахування замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затверджено примірну документацію для процедур закупівлі.
Відповідно до вступної частини вказаного нормативного документу Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Замовником при розробці документації по закупівлі (відкриті торги) «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Гагаріна, 28 в с. Іванів Калинівського району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) взято за основу, та приведено зміст окремих розділів (в частині наявності ліцензійних, дозвільних документів, кваліфікаційних критеріїв) із врахуванням особливостей об’єкту будівництва та вимог законодавства в сфері Охорони праці.
3. Щодо інформації про підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
В рамках оприлюднення інформації щодо проведення відкритих торгів Замовником використано функціонал електронного майданчика та оприлюднено електронну форму про підтвердження підстав передбачених частинами статті 17 Закону.
На виконання вказаних вимог Замовника учасники завантажили інформацію про відповідність критеріям зокрема статті 17 Закону.
4. Чому у пункті «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозицій?
Відповідно до статті 22 «Тендерна документація» Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На виконання вказаної вимоги Закону Замовником зазначено строк у 120 робочих днів який є не менший ніж це визначено законодавством.
6. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11 серпня 2021 року, а рішення про визначення переможця замовником ухвалено 09 серпня 2021 року? Стосовно даного пункту була допущена помилка під час формування даного протоколу.
Щодо зауважень, які стосуються учасника, будуть переглянуті документи.
Номер:
225478664ead4a67a1b8156075bd7fad
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.08.2021 08:34
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та посилання на сторінку вебсайту За результатами виконання договору № 61/03-21 від 3 березня 2021 року укладеного відділом освіти, культури, молоді та спорту іванівської сільської ради із ТОВ «МЕТР-М», останнім було розроблено та передано на адресу Замовника проектно-кошторисну документацію, та позитивний висновок експертизи вказаної документації. № UA-2021-02-08-001800-b З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У зв’язку з чим в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку» виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника» виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено вартість робіт з врахуванням податкового навантаження. У зв’язку з тим, що рекомендаціями постанови КМУ 710 від 11.10.2016 року (містить вимоги рекомендаційного характеру) на замовника не покладено обов’язку здійснювати оприлюднення обгрунтування на власному веб-сайті, то таке посилання не надається. 2. Щодо врахування замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затверджено примірну документацію для процедур закупівлі. Відповідно до вступної частини вказаного нормативного документу Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Замовником при розробці документації по закупівлі (відкриті торги) «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Гагаріна, 28 в с. Іванів Калинівського району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) взято за основу, та приведено зміст окремих розділів (в частині наявності ліцензійних, дозвільних документів, кваліфікаційних критеріїв) із врахуванням особливостей об’єкту будівництва та вимог законодавства в сфері Охорони праці. 3. Щодо інформації про підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону. В рамках оприлюднення інформації щодо проведення відкритих торгів Замовником використано функціонал електронного майданчика та оприлюднено електронну форму про підтвердження підстав передбачених частинами статті 17 Закону. На виконання вказаних вимог Замовника учасники завантажили інформацію про відповідність критеріям зокрема статті 17 Закону. 4. Чому у пункті «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозицій? Відповідно до статті 22 «Тендерна документація» Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вказаної вимоги Закону Замовником зазначено строк у 120 робочих днів який є не менший ніж це визначено законодавством. 6. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11 серпня 2021 року, а рішення про визначення переможця замовником ухвалено 09 серпня 2021 року? Стосовно даного пункту була допущена помилка під час формування даного протоколу. Щодо зауважень, які стосуються учасника, будуть переглянуті документи
Номер:
a26184b474ec478e9784079710a1fed6
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.08.2021 08:41
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та посилання на сторінку вебсайту За результатами виконання договору № 61/03-21 від 3 березня 2021 року укладеного відділом освіти, культури, молоді та спорту іванівської сільської ради із ТОВ «МЕТР-М», останнім було розроблено та передано на адресу Замовника проектно-кошторисну документацію, та позитивний висновок експертизи вказаної документації. № UA-2021-02-08-001800-b З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У зв’язку з чим в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку» виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника» виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено вартість робіт з врахуванням податкового навантаження. У зв’язку з тим, що рекомендаціями постанови КМУ 710 від 11.10.2016 року (містить вимоги рекомендаційного характеру) на замовника не покладено обов’язку здійснювати оприлюднення обгрунтування на власному веб-сайті, то таке посилання не надається. 2. Щодо врахування замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затверджено примірну документацію для процедур закупівлі. Відповідно до вступної частини вказаного нормативного документу Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Замовником при розробці документації по закупівлі (відкриті торги) «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул. Гагаріна, 28 в с. Іванів Калинівського району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) взято за основу, та приведено зміст окремих розділів (в частині наявності ліцензійних, дозвільних документів, кваліфікаційних критеріїв) із врахуванням особливостей об’єкту будівництва та вимог законодавства в сфері Охорони праці. 3. Щодо інформації про підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону. В рамках оприлюднення інформації щодо проведення відкритих торгів Замовником використано функціонал електронного майданчика та оприлюднено електронну форму про підтвердження підстав передбачених частинами статті 17 Закону. На виконання вказаних вимог Замовника учасники завантажили інформацію про відповідність критеріям зокрема статті 17 Закону. 4. Чому у пункті «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом сто двадцяти робочих днів з дати розкриття пропозицій? Відповідно до статті 22 «Тендерна документація» Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вказаної вимоги Закону Замовником зазначено строк у 120 робочих днів який є не менший ніж це визначено законодавством. 6. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11 серпня 2021 року, а рішення про визначення переможця замовником ухвалено 09 серпня 2021 року? Стосовно даного пункту була допущена помилка під час формування даного протоколу. Щодо зауважень, які стосуються учасника, будуть переглянуті документи
Номер:
8a9f0ea80f544ad2848a231b3114faba
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.08.2021 12:44
Опис:
Відповідь стосовно учасника.
1. По пункту першому. Згідно умов Тендерної документації п. 15. «Мова» розділу «Інша інформація»: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Додатково зазначимо, що у складі пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія Стам» завантажено копію документу (файл 35 Експертиза…) «Паспорт грузоподъёмного крана КС-3571» який складався не безпосередньо Учасником, а також Учасником підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання робіт, в складі пропозиції подано копії свідоцтв про реєстрацію відповідних транспортних засобів, техніки, машин, механізмів подано копію висновку експертизи обстеження крана автомобільного та копію паспорту на кран автомобільний. Вказаний паспорт містить відомості про проведення експертного обстеження та чинного на період виконання робіт відповідного технічного огляду крана проведеного уповноваженим органом.
Таким чином, переможцем ТОВ «БК «СТАМ» не порушено вимоги розділу тендерної документації, які стосуються перекладу документів.
2. По пункту другому. Вимогами тендерної документації не було передбачено, щоб надані договори були виконані на всю (повну) суму, зазначену в них. Вимога стосувалась того, щоб всі роботи були по ньому завершено, що підтверджувалося би відповідними актами виконаних робіт. Крім того, Згідно умов Тендерної документації п. 1.3. розділу «Кваліфікаційні вимоги» передбачалась вимога щодо відсотку виконання робіт згідно договору, відповідно учасником ТОВ «Будівельна компанія Стам» підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: надано Довідку, яка містить інформацію по не менш ніж трьох виконаних договорів з позитивним досвідом його виконання за аналогічним предметом закупівлі, що підтверджується завіреними копіями таких договорів з усіма без винятку додатками до них, сканкопіями актів виконаних робіт, позитивними відгуками від замовника будівництва. Надано інформацію про назву робіт, вартість робіт, відсоток виконання робіт згідно договору, строк та термін виконання робіт, відомості про настання страхових, нещасних, гарантійних випадків (наслідків) із підрядною організацією в результаті виконання робіт, інформацію про відповідність виконаних об’ємів робіт запроектованим, експлуатації об’єктів, від підприємства, установи, організації, з якою укладено аналогічний договір.
Таким чином, переможцем ТОВ «БК «СТАМ» не порушено вимоги розділу тендерної документації, які стосуються підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт.
3. По пункту третьому. Згідно умов Тендерної документації Розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати…: - дозволи Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки і експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до чинного законодавства необхідних для виконання робіт суб’єктами господарювання відповідно до предмету закупівлі.», , відповідно учасником ТОВ «Будівельна компанія Стам» підтверджено наявність відповідних дозволів:
Файл «36 Декларація МТБ з питань ОП», Файл «52 Дозвіл», Файл «53 Дозвіл устаткування продовж», що підтверджують правомірність виконання робіт Учасником на зведення, монтаж будинків і споруд відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. а також на вантажопідіймальні крани відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.
Звертаємо увагу, що документацією не було конкретизовано, що необхідно надати дозволи на капітальний ремонт будинків та на вантажно-розвантажувальні роботи. Таким чином, переможцем ТОВ «БК «СТАМ» не порушено вимоги розділу тендерної документації стосовно надання дозволів та підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
4. По пункту четвертому. Згідно умов Тендерної документації п. 1.3. розділу «Кваліфікаційні вимоги» Учасником ТОВ «БК Стам» подано інформацію про залучення субпідрядника – ПП «Юрекс» до виконання робіт протипожежного призначення (файл 3 Інформація про субпідрядників, файл 4 Інформація про субпідрядників), чим виконано усі вимоги Тендерної документації, а саме п. 1.3. розділу «Кваліфікаційні вимоги» - Інформація про господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт в тому числі і як субпідрядника. Також, ТОВ «БК «СТАМ» надана довідка про залучення 45 працівників, які мають необхідні знання та досвід при тому, що умовами тендерної документації взагалі не було встановлено окремих вимог до кількості працівників. Крім того, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «БК «СТАМ» не залучав спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, переможцем ТОВ «БК «СТАМ» не порушено вимоги розділу тендерної документації стосовно наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід.
5. По пункту п’ятому-шостому. Згідно умов Тендерної документації п. 1.3. розділу «Кваліфікаційні вимоги» Учасники завантажують дійсні посвідчення, що підтверджують навчання та перевірку знань з питань охорони праці всіх без винятку осіб, а також протоколи (виписки, витяги з протоколів) засідань комісії щодо перевірки знань з питань охорони праці інженерно-технічних робітників та робітників задіяних до виконання робіт (надання послуг) за напрямками. Усі посвідчення з охорони праці мають бути видані спеціалізованими центрами. Учасником ТОВ «Будівельна компанія Стам» виконано усі вимоги Тендерної документації, а саме п. 1.3. розділу «Кваліфікаційні вимоги». Крім того, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «БК «СТАМ» не залучав спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, переможцем ТОВ «БК «СТАМ» не порушено вимоги розділу тендерної документації стосовно наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід.
6. По пункту сьомому. Згідно отриманої інформації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК СТАМ», останній є платником податку на прибуток, не є платником єдиного податку, що додатково перевірено Замовником в реєстрах публічної інформації (у відкритих джерелах), доступ до яких є вільним, а також підтверджено Учасником в інформації згідно файлу «28. Пояснення». Також, в файлі «60. Витяг ПДВ» учасником надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чим в повному обсязі виконано вимогу тендерної документації.
Додатково зазначимо, що в умовах обмеженого фінансування об’єднаних територіальних громад та необхідності виконання повного комплексу робіт найвагомішого значення набуває критерій ціни пропозиції Учасників, згідно умов Тендерної документації, обрано пропозицію учасника із найбільш економічно вигідною пропозицією, згідно п. 11 Тендерної документації «єдиним критерієм оцінки є ціна (100%): найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів за умови відповідності документації.
Крім того, звертаємо увагу, що положеннями ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
В даному випадку відхилення пропозиції ТОВ "БК МІСТО" не вбачається, а отже, можливим інструментом для оскарження рішення замовника (у випадку незгоди з ним) було подання скарги до Антимонопольного комітету України, строк на подання якої сплинув 21.08.2021 року.