-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021 2015:45230000 - 8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява)
Повторне проведення процедури через відхилення всіх тендерних пропозицій
Завершена
12 986 252.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 931.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 64 931.26 UAH
Номер:
643fab7550f945c9bc3d3e4334a98510
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 614
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06 жовтня 2021 року № 614
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-07-14-003905-c від 14.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Свалявської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-07-14-003012-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.07.2021, (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕМ Білдінг» Далі – ТОВ «СЕМ Білдінг»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрошляхбуд-М», Приватного підприємства «СТІК» (далі – ПП «СТІК»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС»; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2021, від 06.08.2021, від 16.08.2021, від 06.09.2021; протокол уповноваженої особи Замовника від 26.08.2021 про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції; вимоги ТОВ «СЕМ Білдінг» та ПП «СТІК» про усунення порушення та відповіді Замовника; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021; договір про закупівлю робіт від 24.09.2021 № 24-09-Ш (далі – Договір № 24-09-Ш); додаткова угода від 01.10.2021 № 1 до Договору № 24-09-Ш; повідомлення про внесення змін до договору від 01.10.2021; відповідь Замовника на пояснення, надане через електронну систему закупівель 12.10.2021.
Період усунення порушень:
21.10.2021 13:34 - 27.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2021 13:34
Запити/Пояснення
Номер:
fc537317273b409faebc8ac20cd4a71c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2021 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021 2015:45230000 - 8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-14-003905-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
75cc599f6b30443e8a5b6a608bf87c1e
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.10.2021 22:26
Опис:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби «Про надання пояснень», надаємо відповідь щодо запитання «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.», повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування, а також на підставі наступних документів, що додаються:
Робочий проєкт «Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м. Свалява»
Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво №07/0128/21 від 18.05.2021 року.
Рішення Виконавчого комітету Свалявської міської ради №164 від 21 травня 2021 року «Про затвердження проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м. Свалява»».
Рішення четвертої Сесії VIII скликання Свалявської міської ради від 26 лютого 2021 року №126 (https://svalyavska-gromada.gov.ua/docs/647115/).
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту «Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м. Свалява» на загальну суму 13 397, 304 тис. грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на основі робочого проєкту «Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м. Свалява» та експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво №07/0128/21 від 18.05.2021 року.
https://svalyavska-gromada.gov.ua/prozorro/