• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021 2015:45230000 - 8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява)

Повторне проведення процедури через відхилення всіх тендерних пропозицій

Завершена

12 986 252.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 931.26 UAH
Номер: 643fab7550f945c9bc3d3e4334a98510
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-06-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.10.2021 № 614 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06 жовтня 2021 року № 614 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-07-14-003905-c від 14.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Свалявської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-07-14-003012-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.07.2021, (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕМ Білдінг» Далі – ТОВ «СЕМ Білдінг»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрошляхбуд-М», Приватного підприємства «СТІК» (далі – ПП «СТІК»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС»; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2021, від 06.08.2021, від 16.08.2021, від 06.09.2021; протокол уповноваженої особи Замовника від 26.08.2021 про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції; вимоги ТОВ «СЕМ Білдінг» та ПП «СТІК» про усунення порушення та відповіді Замовника; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021; договір про закупівлю робіт від 24.09.2021 № 24-09-Ш (далі – Договір № 24-09-Ш); додаткова угода від 01.10.2021 № 1 до Договору № 24-09-Ш; повідомлення про внесення змін до договору від 01.10.2021; відповідь Замовника на пояснення, надане через електронну систему закупівель 12.10.2021.
Період усунення порушень: 21.10.2021 13:34 - 27.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.10.2021 13:34

Запити/Пояснення