-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021 2015:45230000 - 8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява)
Повторне проведення процедури через відхилення всіх тендерних пропозицій
Завершена
12 986 252.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 931.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 64 931.26 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 11:57 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визначення переможця
Номер:
444cad90ba704b87915dfb324b50e069
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003905-c.c6
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Уповноваженою особою Свалявської міської ради Лоскоріх О.В., від 06 вересня 2021 р. дійшла висновку стосовно необхідності прийняття рішення щодо визначення переможця по процедурі відкритих торгів розпочатій відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету «код ДК 021 2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) ТОВ "ПБС" з ціною – 12`856`389.01 грн. (дванадцять мільйонів вісімсот п'ятдесят шість тисяч триста вісімдесят дев'ять гривень 01 коп.) з ПДВ.
За результатами детального розгляду Уповноваженою особою тендерної пропозиції поданої ТОВ "ПБС" було встановлено її відповідність вимогам замовника.
ТОВ “СЕМ Білдінг” не згодне з даним рішенням Уповноваженої особи щодо відповідності пропозиції поданої ТОВ "ПБС" вимогам замовника та чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Уповноважена особа чи помилково, чи заангажовано закрила очі на суттєві недоліки по даній пропозиції.
Так, згідно п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник надає Довідку щодо джерел поставки дорожніх матеріалів з вказанням наступної інформації:
- Найменування матеріалів;
- Найменування та місцезнаходження постачальника;
- Вид транспорту;
- Відстань перевезення, км.
ТОВ "ПБС" у файлі «2. Кваліфікаційні критерії ч.2» надав дану довідку та вказав Найменування та місцезнаходження постачальника – ТОВ «ВІТА-КОНСТАКШН» 78593,Iвaнo-Франкiвська обл.,мicтo Яремче, село Поляниця,участок Щивки, будинок 2, а відстань перевезення на асфальтобетон вказали 38,6 км, на щебеневі матеріали та бітум 89 км.
Дана інформація не відповідає дійсності, оскільки відстань від м.Свалява (місце виконання робіт) до м.Яремче (місцезнаходження постачальника) становить 265 км, а від м.Свалява до села Поляниця – 243 км. Фактична відстань перевезення асфальтобетонних сумішей на відстань 243-265 км не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 і ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Жодних пояснень чи уточнень щодо відстаней перевезення матеріалів на 38,6 км та 89 км у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» не надали.
В розрахунках договірної ціни, а саме у файлі «Розрахунки договірної ціни та кошторис ч.1», у підсумковій відомості ресурсів арк.9-18 ТОВ «ПБС» на всі вищевказані матеріали вказало відстань перевезення 30 км, що також не відповідає дійсності та суперечить довідці щодо джерел поставки матеріалів.
Також у складі пропозиції ТОВ «ПБС» відсутній Додаток 2 до Проекту договору «План фінансування робіт». Однією з причин відхилення пропозиції учасника закупівлі ТОВ “Агрошляхбуд-М” було зазначено відсутність в складі тендерної пропозиції учасника плану фінансування. Це свідчить, що Замовник порушує ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняття тендерної пропозиції поданої ТОВ «ПБС» за результатами детального розгляду Уповноваженою особою як такої, що відповідає вимогам замовника та чинного законодавства суперечить дотриманню даних принципів зокрема добросовісній конкуренції, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі та може свідчити про можливі корупційні дії та зловживання Уповноваженої особи.
Зважаючи на зазначене вище, ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення щодо визначення переможця по процедурі відкритих торгів розпочатій відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету «код ДК 021 2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) ТОВ «ПБС», як таке, що суперечить чинному законодавству.
Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ПБС» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку відмови Замовника у задоволенні вимоги, будемо змушені звернутись до Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель та контролюючих органів щодо перевірки проведення даної закупівлі, безпідставне відхилення тендерних пропозицій інших учасників, визначення переможцем учасника, що пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та притягнення уповноважених осіб до відповідальності за порушення у сфері публічних закупівель за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2021 17:04
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ac41aed3dc1b49308ab2ebdd9e562a5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003905-c.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
16 серпня 2021 року Замовником скасовано раніше прийняте рішення від 06.08.2021 року про визначення переможця по процедурі відкритих торгів розпочатій відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету «код ДК 021 2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) ПП “ СТІК ” з ціною – 11 670 993,60 грн. з ПДВ.
16 серпня 2021 року Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію поданою ПП «СТІК» по процедурі відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) на підставі абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». (не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Вважаємо такі дії Замовника незаконними та такими, що не відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
06 серпня ПП «СТІК» визначено переможцем, про що в системі прозоро опубліковано протокол уповноваженої особи та відповідно намір про укладений договір. На виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «СТІК» 14 серпня завантажено документи переможця.
Статтею 31 Закону передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Жодної із законних підстав, які б дозволяли замовнику відхилити тендерну пропозицію переможця ПП «СТІК» не наведено в протоколі від 16.08.2021 чим грубо порушено статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 Закону визначено повноваження Органу оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі. Відтак, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Орган оскарження - Антимонопольний комітет України(п.17 ст.1 Закону). Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Отже, законодавчо визначено, що Антимонопольний комітет є органом, який уповноважений приймати рішення, щодо рішень замовників після оцінки тендерних пропозицій учасників, та встановлювати правомірно чи ні був визнаний переможець. Законом не передбачено право можливості повторного розгляду тендерної пропозиції учасника, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі у разі оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника.
Приймаючи протокол від 06 серпня 2021 року Замовником зазначено: « За результатами детального розгляду тендерної пропозиції поданої ПП “ СТІК ” було встановлено її відповідність вимогам замовника» тобто банківська гарантія була прийнятною і відповідала умовам тендерної документації. Учасником надано Файли під назвою «Інші документи» в складі якого міститься банківська гарантія. Даний файл підписаний електронним підписом у відповідності до вимог розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі викладеного, з урахуванням приписів ч. 3 ст. 181 ГК України, ст. 638, ч. 1 ст. 640, ч. ч. 1, 2 ст. 641, ч. ч. 1, 2 ст. 642 ЦК України, п. п. 15, 28, 30, 35 ч. 1 ст. 1, ч. ч. 1, 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", оприлюднення замовником оголошення про проведення процедури закупівлі слід вважати запрошенням невизначеному колу осіб робити пропозиції укласти договір. Відповідно, направлення учасником процедури закупівлі своєї тендерної пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір, на умовах зазначених таким учасником у своїй тендерній пропозиції. Тому, визначення замовником переможця процедури закупівлі та направлення такій особі повідомлення про намір укласти договір, свідчить про прийняття (акцепт) пропозиції переможця процедури закупівлі, викладеній ним в тендерній пропозиції.
Вказаний висновок узгоджується із правовою позицією Верховного Суду, яка викладена у постанові від 03.04.2018 у справі № 910/5798/17.
Також, у постанові від 13.01.2021 у справі № 925/1525/19 Верховний Суд дійшов висновку, що з моменту прийняття замовником у встановленому порядку рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення відповідного повідомлення, у замовника виникає право і одночасно обов`язок укласти належним чином договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів.
Взявши участь у процедурі закупівлі робіт, ПП «СТІК» прийняв пропозицію Замовника та став переможцем торгів, з огляду на оприлюднення 06.08.2021 в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем аукціону.
Ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено право і одночасно обов`язок замовника укласти належним чином договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів.
З огляду на викладене, ПП «СТІК» вважає дії Замовника не законними і такими, що не ґрунтуються на нормах Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «СТІК».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.08.2021 11:05
Дата подачі:
19.08.2021 11:05
Вирішення:
На вашу вимогу, замовник в межах наданих повноважень повідомляє наступне, що за результатами детального розгляду тендерної пропозиції поданої ПП «СТІК», було встановлено невідповідність вимогам замовника, а саме:
згідно п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 64 000,00 грн. (шістдесят чотири тисячі гривень 00 коп.), зокрема електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним підписом уповноваженої особи Гаранта.
На виконання вищевказаного учасником ПП «Стік» завантажено файл «Гарантія.pdf», вказаний файл містить 6 аркушів, однак при перевірці вказаного файлу через онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням https://czo.gov.ua встановлено відсутність на вказаному файлі засвідчення електронним підписом уповноваженої особи Гаранта.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що подана учасником ПП «Стік» тендерна пропозиція в електронній системі закупівель, підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки подане забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
b283a9476383430ca7bff0d0c7d3304a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003905-c.b4
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Уповноваженою особою Свалявської міської ради Попович А.М., від 06 серпня 2021 р. дійшла висновку стосовно необхідності прийняття рішення щодо визначення переможця по процедурі відкритих торгів розпочатій відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету «код ДК 021 2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) ПП “Стік” з ціною – 11 670 993,60 грн. (одинадцять мільйонів шістсот сімдесят тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні 60 коп.) з ПДВ та Забезпечити оприлюднення рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу.
За результатами детального розгляду Уповноваженою особою тендерної пропозиції поданої ПП “Стік” було встановлено її відповідність вимогам замовника.
ТОВ “СЕМ Білдінг” не згодне з даним рішенням Уповноваженої особи щодо відповідності пропозиції поданої ПП “Стік” вимогам замовника та чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Уповноважена особа чи помилково, чи заангажовано закрила очі на суттєві недоліки по даній пропозиції.
Так, згідно п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник надає Довідку щодо джерел поставки дорожніх матеріалів з наданням копій документів, що підтверджують їх якість, а саме:
- асфальтобетонна суміш;
- бітум;
- щебенева підсипка.
Підтвердження щодо якісних характеристик здійснюється з урахуванням чинного законодавства України зокрема одним із способів (Атестат, паспорт, протокол випробування).
На підтвердження поставок учасник повинен надати копії діючих договорів поставки (з додатками, які є невід’ємною частиною договору) або гарантійні листи постачальників, надані учаснику, на поставку основних дорожніх матеріалів.
ПП «СТІК» надав договір на поставки щебеневих матеріалів №7/21 з ПрАТ «Хустський кар»єр». Підтвердження щодо якісних характеристик (Атестат, паспорт, протокол випробування) на продукцію даного підприємства не надано. Надано сертифікати на щебеневу продукцію ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖІ» та TOB "HOBOГРАЛ-ВОЛИНСЬКИЙ КДЗ», договорів з якими не надано.
Згідно п.4.4 розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає в складі пропозиції копію діючої ліцензії на будівельну діяльність з додатками до неї, (перелік робіт провадження господарської діяльності необхідних для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні) (Додаток 3 до тендерної документації) (якщо ліцензування не передбачене для провадження відповідного виду господарської діяльності та/або роботи не потребують дозволу надати обґрунтування такого.
Для виконання робіт необхідна наявність ліцензії на будівництво транспортних споруд «3.02.00 доріг автомобільних».
Інформація про безстроковість ліцензії розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції, при цьому інформуємо, що перелік робіт до ліцензії не узгоджується з діючим Переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 N^256 (далі - Перелік видів робіт). У Додатку до ліцензії зазначені старі коди.
За заявою підприємства про внесення змін до переліку видів робіт перелік робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, може бути приведеним у відповідність до діючого Переліку видів робіт. Питання про внесення змін до переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії.
Згідно п 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 64 000,00 грн. (шістдесят чотири тисячі гривень 00 коп.). Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним підписом уповноваженої особи Гаранта.
В складі пропозиції, поданій ПП “Стік” присутня електронна банківська гарантія, але не засвідчена електронним підписом уповноваженої особи Гаранта.
Згідно п 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
ПП «Стік» до складу своєї договірної ціни включив кошти на покриття ризиків в сумі 226165 грн. без ПДВ. Згідно Розрахунку №11 до Договірної ціни, показник на покриття ризику, пов’язаного з проектною документацією становить 2,4%. Даний відсоток є завищеним і суперечить чинному законодавству.
Відповідно до п.6.2.10 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА», у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, при цьому за твердої договірної ціни - як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняття тендерної пропозиції поданої ПП «Стік» за результатами детального розгляду Уповноваженою особою як такої, що відповідає вимогам замовника та чинного законодавства суперечить дотриманню даних принципів зокрема добросовісній конкуренції, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі та може свідчити про можливі корупційні дії та зловживання Уповноваженої особи.
Зважаючи на зазначене вище, ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення щодо визначення переможця по процедурі відкритих торгів розпочатій відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету «код ДК 021 2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) ПП “Стік”, як таке, що суперечить чинному законодавству.
Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції поданої ПП “Стік” як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку відмови Замовника у задоволенні вимоги, будемо змушені звернутись до Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель та контролюючих органів щодо перевірки проведення даної закупівлі, безпідставне відхилення тендерних пропозицій інших учасників, визначення переможцем учасника, що пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та притягнення уповноважених осіб до відповідальності за порушення у сфері публічних закупівель за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 14:30
Вирішення:
Шановний учаснику повідомляємо Вас, що замовником буде враховане Ваше зауваження, в передбачений спосіб чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "СЕМ Білдінг"
Номер:
72120c4d1803421ca3827c0a779ed9c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003905-c.c3
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "СЕМ Білдінг"
Вимога:
ВИМОГА
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Уповноваженою особою Свалявської міської ради Попович А.М., від 05 серпня 2021 р. прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ “СЕМ Білдінг” по процедурі відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ “СЕМ Білдінг” було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ “СЕМ Білдінг” не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
У ціні тендерної пропозиції учасника не зазначені кошти на покриття ризику. Вищезазначене свідчить, що тендерна пропозиція ТОВ “СЕМ Білдінг” не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ “СЕМ Білдінг” не згодне з даним трактуванням Уповноваженою особою чинного законодавства у сфері публічних закупівель та ціноутворення в будівництві.
Відповідно до п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1. 1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА», у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
- стадії проектування;
- виду будівництва;
- технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
- тривалості будівництва;
- способів фінансування будівництва;
- виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
-за твердої договірної ціни - як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%;
-за динамічної договірної ціни - як правило, не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об'єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Згідно вимог тендерної документації, Учасник переможець, у разі зниження ціни за результатами аукціону (у випадку, коли остаточна пропозиція відмінна від первинної пропозиції), надає Замовнику під час укладення договору документи передбачені ст.41 Закону та остаточний розрахунок договірної ціни та кошторис, завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника.
Оскільки початкова пропозиція ТОВ “СЕМ Білдінг” становила 11196744,00 грн, а за підсумками аукціону зменшилася до 11131800,00 грн, то підприємство має надати Замовнику під час укладення договору остаточний розрахунок договірної ціни та кошторис. На виконання п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1. 1-1:2013, підприємство, отримавши проектно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява» та оглянувши об’єкт будівництва, вивчивши можливі ризики, може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт у розмірі, оскільки договірна ціна тверда, не більш ніж 1,5% за погодженням чи вимогою Замовника у складі остаточної суми пропозиції 11131800,00 грн з ПДВ.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ “СЕМ Білдінг” через те, що в початковій пропозиції не зазначені кошти на покриття ризику суперечить дотримання даних принципів зокрема добросовісній конкуренції, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі та може свідчити про можливі корупційні дії та зловживання Уповноваженої особи.
Зважаючи на зазначене вище, ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ “СЕМ Білдінг” по процедурі відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) як таке, що суперечить чинному законодавству. У випадку відмови Замовника у задоволенні вимоги, будемо змушені звернутись до Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель та контролюючих органів щодо перевірки проведення даної закупівлі та проведення закупівель Замовником в цілому та притягнення уповноважених осіб до відповідальності за порушення у сфері публічних закупівель за безпідставне відхилення тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 14:25
Вирішення:
На вимогу (Ідентифікатор UA-2021-07-14-003905-c.c3) подану від 12.08.2021 року учасником ТОВ «Сембілдінг» у закупівлі Код ДК 021 2015:45230000 - 8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява), Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-07-14-003905-c, щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "СЕМ Білдінг" в межах наданих повноважень чинним законодавстовм України замовнику, повідомляємо наступне, так згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Уповноваженою особою Свалявської міської ради Попович А.М., від 05 серпня 2021 р. прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ “СЕМ Білдінг” по процедурі відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2021-07-14-003905-c на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Шевченка у м.Свалява) на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами детального розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ “СЕМ Білдінг” було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ “СЕМ Білдінг” не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: У ціні тендерної пропозиції учасника не зазначені кошти на покриття ризику. Вищезазначене свідчить, що тендерна пропозиція ТОВ “СЕМ Білдінг” не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно, статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено право учасника оскаржити прийняті рішення, дії чи бездіяльності замовника. Тому в разі незгоди щодо прийнятих рішень замовником, рекомендуємо звертатись до Антимонопольного комітет України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
b505ea1340db4763bdc8fa2743a9eb1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003905-c.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відмінити рішення щодо визначення переможцем ПП “Стік”, як таке, що суперечить чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 14:18
Опис причини скасування:
-
Дата скасування:
12.08.2021 14:28
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
1b5687e5b059450392e5999500f71d52
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003905-c.b1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "СЕМ Білдінг"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 14:14
Опис причини скасування:
помилка у вимозі
Дата скасування:
12.08.2021 14:27