-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси)
Завершена
23 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 117 000.00 UAH
Номер:
16a98a9abfe04a988e72146f1cb1556e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 614
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06 жовтня 2021 року № 614
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-07-07-000405-c від 07.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-07-06-006695-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.07.2021, протокол № 22 (далі – тендерна документація); вимоги щодо усунення порушень під час проведення тендеру від 07.07.2021, від 08.07.2021, від 19.07.2021; роз’яснення Замовника на звернення з вимогами про усунення порушень від 09.07.2021, від 12.07.2021, від 21.07.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2021; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙМАКС-АВТО», Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕТАЛОН АВТО»»; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.09.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.09.2021 № 40; повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2021; договір від 24.09.2021 № 160 (далі – Договір № 160); Додаткова угода від 01.10.2021 № 1 до Договору № 160; повідомлення про внесення змін до договору від 04.10.2021; звіт про виконання договору від 18.10.2021; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.10.2021.
Період усунення порушень:
19.10.2021 14:24 - 23.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.10.2021 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
2b3f38eb09af4ff889248f6b5804c57e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2021 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-000405-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b06f4df1b3334b78b7c883cfa28c0a7d
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
11.10.2021 13:46
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси)» ДК 021:2015: 34120000-4 (Шкільні автобуси) за ID: UA-2021-07-07-000405-c.
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації надає пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту на моніторинг.
1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартостів предмета закупівлі. Оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартостів предмета закупівлі відбувається шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Дана інформація розміщена на веб-сайті департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації за посиланням:
https://deponms.carpathia.gov.ua/uploads/uploads/Scan_20210708_114736.pdf
Придбання шкільних автобусів проводиться відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1570-р «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році та перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2020 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до вимог Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги», з метою забезпечення закладів загальної середньої освіти шкільними автобусами, а також з урахуванням того факту, що перевезення дітей буде здійснюватиметься і в гірській місцевості, де складні серпантинні дороги.
Придбання шкільних автобусів здійснюється для підвезення учасників освітнього процесу закладів освіти селищних, сільських територіальних громад.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 400 000,00 грн з ПДВ. Видатки на придбання шкільних автобусів, затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1570-р «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році та перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2020 рік» (зі змінами) в сумі 20 561 000,00 грн. та 2 839 000,00 грн – за рахунок міжбюджетних трансфертів, які передаються з місцевих бюджетів до обласного бюджету.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар.
Згідно інформації, вільно доступної в мережі інтернет за станом на 1 липня 2021 року вивчено пропозиції автобусу спеціалізованого для підвезення школярів від різних постачальників шкільних автобусів.
Серед постачальників шкільних автобусів: ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЕТАЛОН АВТОˮ, Київська область, Бориспільський р-н, с. Проліски, ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНАˮ, м. Київ, ТОВ „ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБˮ, м. Полтава, ТОВ „АВТО-БАСˮ, м. Київ, ТОВ „ЛЮМІКАРˮ, м. Київ, ТОВ „АВТО-РЕГІОНˮ, м. Київ, ТОВ „ТД ДИНАТ ГРУПˮ м. Київ, ООО „АЙМАКС-АВТОˮ, м. Черкаси тощо.
Інформація, вільно доступна в мережі Інтернет. А саме марки: ATAMAN, ЕТАЛОН.
Крім зазначеного, проводився моніторинг аукціонів тендерів в електронній системі PROZORRO за 2020 рік – 2021 рік.
Так, враховуючи пропозиції постачальників шкільних автобусів в ціновому інтервалі за одиницю транспортного засобу спостерігається від 1 818 200,00 грн до
2 375 000,00 грн.
Для розрахунку взято п’ятнадцять цінових пропозицій постачальників шкільних автобусів.
Серед постачальників шкільних автобусів:
ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЕТАЛОН АВТОˮ 1 899 000,00 грн, 1 950 000,00 грн (Автобус шкільний ETAЛOH A08116Ш-0000020), 1 888 500,00 грн (Автобус шкільний ETAЛOH A08116Ш-0000041) - інформація із сайту:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-12-002724-a,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-28-006812-c,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-28-004151-c.
ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНАˮ - 1 849 000,00 грн (Автобус шкільний ETAЛOH A08116Ш-0000020), інформація із сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-000801-c.
ТОВ „ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБˮ - 1 848 000,00 грн (Автобус шкільний ATAMAN D 093S2), 1 849 000,00 грн (Автобус шкільний ETAЛOH A08116Ш-0000041) інформація із сайту:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-24-012011-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-13-002567-a,
ТОВ „АВТО-БАСˮ - 1 950 000,00 грн (Автобус шкільний ATAMAN D 093S2) інформація із сайту https://autoline.com.ua/, 1 990 000,00 грн інформація із сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-19-001833-a.
ТОВ „ЛЮМІКАРˮ - 1 869 900,00 грн, 1 847 400,00 грн (Автобус шкільний ATAMAN D 093S2) інформація із сайту:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-24-002133-c,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-13-001814-b
ТОВ „АВТО-РЕГІОНˮ - 2 049 300,00 грн (Автобус шкільний ATAMAN D 093S2) інформація із сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-16-015370-a.
ТОВ „ТД ДИНАТ ГРУПˮ - 1 897 500,00 грн, 2 050 000,00 грн (Автобус шкільний ATAMAN D 093S2) інформація із сайту:https://prozorro.gov.ua/
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-16-015370-a,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-11-005698-c
ООО „АЙМАКС-АВТОˮ - 1 950 000,00 грн (Автобус шкільний ATAMAN D 093S2) інформація із сайту https://imax-avto.com.ua.
Отже, моніторингом цін за одиницю шкільного автобусу встановлено на рівні
1 950 000,00 грн (при мінімальній 1 818 200,00 грн та максимальній 2 375 000,00 грн).
Товар повинен бути новими.
Шкільний автобус має відповідати стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування).
Пасажиромісткість – не менше 25 місць для школярів та не менше 2 місць для супроводжуючих осіб.
Автобус повинен мати торгову марку, бути новим, технічно справним, комплектуючі та матеріали - такі, що не були у вживанні. При виготовленні автобуса мають застосовуватись заходи із захисту довкілля.
Автобус повинен бути у виконанні, передбаченому нормативно-технічною документацією виробника і готовим до експлуатації. Він повинен відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації, чинним на дату розкриття конкурсних пропозицій. Основні технічні характеристики автобуса:
- Двигун-дизель (турбодизель)
- Моторесурс двигуна - не менше 500 тис. км.
- Об’єм двигуна - не менше 5000 куб.см.
- Відповідність екологічним нормам - не нижче EURO-5
- Коробка передач – механічна.
- Гальмівна система – пневматична або гідравлічна
- Максимальна швидкість не більше - 70 км/год.
- Колір автобусу – жовтий
Автобус повинен бути оснащений двома медичними аптечками та двома порошковими вогнегасниками з зарядом вогнегасної речовини не менше 5 кг кожний.
Робоче місце водія повинно бути відгороджене від салону перегородкою за сидінням водія.
Автобус має постачатися у комплекті з запасним колесом, знаком аварійної зупинки, противідкатними упорами та стандартним набором інструментів, що включає принаймні домкрат, колісний ключ. Гарантія на автобус надається не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 100 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення. Додаткове обладнання: кондиціонер робочого місця водія.