• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси)

Завершена

23 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 000.00 UAH
Номер: 16a98a9abfe04a988e72146f1cb1556e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.10.2021 № 614 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06 жовтня 2021 року № 614 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-07-07-000405-c від 07.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-07-06-006695-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.07.2021, протокол № 22 (далі – тендерна документація); вимоги щодо усунення порушень під час проведення тендеру від 07.07.2021, від 08.07.2021, від 19.07.2021; роз’яснення Замовника на звернення з вимогами про усунення порушень від 09.07.2021, від 12.07.2021, від 21.07.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2021; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙМАКС-АВТО», Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕТАЛОН АВТО»»; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.09.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.09.2021 № 40; повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2021; договір від 24.09.2021 № 160 (далі – Договір № 160); Додаткова угода від 01.10.2021 № 1 до Договору № 160; повідомлення про внесення змін до договору від 04.10.2021; звіт про виконання договору від 18.10.2021; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.10.2021.
Період усунення порушень: 19.10.2021 14:24 - 23.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.10.2021 14:24

Запити/Пояснення