• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти та стілець з регулюванням висоти

Завершена

908 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 080.00 UAH
Номер: 4921d1f13ec14997a1a6fbb91f2cb410
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-19-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.08.2021 16:57 - 14.09.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.08.2021 № 282 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-07-06-009782-c 06.07.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управлінням освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.07.2021 №296, вимога про усунення порушень від 30.07.2021, відповідь Замовника від 04.08.2021, тендерна пропозиція фізичної-особи підприємця «МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ» (далі – ФОП «МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 23.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2021, договір на закупівлю товару від 13.08.2021 № 270 (далі – Договір), пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби від 31.08.2021. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме: столу учнівського одномісного антисколіозного з полицею регульованого по висоті та з регулюванням кута нахилу з подвійною стільницею та з сегментованою антивандальною пластиковою крайкою (стільниця столу складається з двох частин, укомплектована пьюпітром (підставка для книг), яка легко встановлюється та знімається та надійно кріпиться до стільниці, глибина якої 575 мм) та стільця учнівського Т-подібного на квадратній трубі, регульований по висоті (габаритні розміри стільця: 380х380х740-820 мм, h сидіння = 380-460 мм. Розмір спинки – 380х200 мм. Розмір сидіння – 380х350 мм). Проте, учасник ФОП «МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ» в тендерній пропозиції надав копію паспорту виробу (стіл учнівський 1-місний з регулюванням кута нахилу стільниці), яким пропонується парта з цільною стільницею та в комплектації без пьюпітра (підставки для книг), та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі від 20.07.2021 в якій зазначено, що глибина стільниці: 500 мм, та габаритні розміри стільця: 380х420х682-762 мм, h сидіння = 340-420 мм., розмір спинки – 380х200 мм., розмір сидіння – 380х350 мм., чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, та уклав з ним Договір від 13.08.2021 № 270.
Період усунення порушень: 08.09.2021 21:50 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2021 21:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вирішили усунути виявлені порушення шляхом розірвання договору з ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ додаткова угода додається .
Дата публікації звіту: 15.09.2021 17:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 19.10.2021 13:13

Запити/Пояснення