-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти та стілець з регулюванням висоти
Завершена
908 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 080.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2021 16:39 - 18.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Про невідповідність пропозиції Учасника ФОП «Мальон М.М.» умовам, встановленим тендерною документацією
Номер:
87838eada2784b28b009d1968953100f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-009782-c.b1
Назва:
Про невідповідність пропозиції Учасника ФОП «Мальон М.М.» умовам, встановленим тендерною документацією
Вимога:
Вимагаємо Замовника переглянути рішення про визначення пропозиції Учасника ФОП «Мальон М.М.» переможною, оскільки вона не відповідає умовам, встановленим тендерною документацією.
Умовами додатку 2 до Тендерної документації встановлені характеристики предмету закупівлі, які ФОП «Мальон М.М.» зокрема НЕ ПІДТВЕРДИВ в складі наданої пропозиції, а саме:
1. Стільниця по всьому периметру захищенна антивандальною пластиковою крайкою товщиною не менше 5мм.
2. Має обмежувач з боку учня від спадання книжок, зошитів тощо.
3. Укомплектована пьюпітром ( підставка для книг ), яка легко встановлюється та знімається та надійно кріпиться до стільниці.
4. Стільниця столу складається з ДВОХ частин. Та частина стільниці, що знаходиться із сторони сидячого, антисколіозна з плавним регулюванням кута нахилу від 0 до 16 градусів без використання допоміжних інструментів. На столі нанесено маркування кута нахилу стільниці. Інша частина стільниці знаходиться в горизонтальному положенні.
5. Регулювання висоти столу здійснюється без використання додаткових інструментів (ключів, викруток тощо) між якими встановлена пластикова перехідна втулка. На металевому каркасі присутня шкала ростових груп з цифрами та відповідного кольору
6. Глибина стільниці: 575 мм
7. Регульована висота: так зростова група №4/5/6 (640-760 мм)
8. Гачки для портфелів: є в наявності.
Запропонований товар Учасником ФОП «Мальон М.М.» не може вважатися еквівалентом.
Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможною пропозицію Учасника ФОП «Мальон М.М.», яка не відповідає вимогам тендерної документації.
В разі не задоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звертатися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 366.pdf 04.08.2021 13:47
Дата подачі:
30.07.2021 13:43
Вирішення:
Шановний скаржник! ТД було розроблено враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених в статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Зокрема, не порушуючи основні принципи здійснення публічних закупівель та не допускаючи дискримінації учасників. Технічні характеристики товару, надані в пропозиції переможцем ФОП Мальон М.М. повністю відповідають вимогам ТД та чинним вимогам законодавства щодо шкільних меблів, також надані відповідні підтверджуючі документи.
Крім того у складі документів Учасника, відповідно до вимог тендерної документації міститься лист про відповідність запропонованого товару, що є предметом закупівлі, усім вимогам, визначеним тендерною документацією, в тому числі якісним, технічним та іншим характеристикам.
Тому підстав для перегляду рішення про визначення пропозиції Учасника ФОП Мальон М.М. та відхилення його як переможця не вбачаємо
Статус вимоги:
Відхилено